Oh oke, doe hem de groetjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn reďncarnatie waart rond in vele Fokkers.
Volgende keer maar een Bhut Jolokia erdoor dan maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minste
Negersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mij maar een madame jeanette jaDoor de nasi of roti
![]()
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgende keer maar een Bhut Jolokia erdoor dan maar
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doen.
wen je er vast aan tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doen.
Deze witman houd anders ook wel van negerinnen pittig eten op zn tijd...quote:
Oja had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?
butt yolo KIA (killed in action)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?
KIA aan mij uitleggenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mij maar een madame jeanette jaDoor de nasi of roti
![]()
Niet voor jou snufferdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KIA aan mij uitleggenman ik vocht naast je opa in Korea toen jij nog niet eens in de planning stond joh snotneus.
Inclusief deze vrouw hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor jou snufferdIk denk dat alle mannen hier KIA wel snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |