Ja, dat is niet fraai.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
FF south park aflevering kijken en dan eens klaar maken om richting Hoorn te gaan.
Tto zo.
Hallon.quote:
hihihhi xdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de Bank of China.
nouja, het is ondertussen toch best bekend in nederland?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
NiceNiet zoveel Nederlandse fans helaas.
Met het nieuwe album een stuk meer ja, maar de fanbase is niet zo super groot hoor (denk Ik) .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, het is ondertussen toch best bekend in nederland?
Wel nice op zich, is beetje zelfde als die van gister he :pquote:
het 1e nummer is van le baskquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wel nice op zich, is beetje zelfde als die van gister he :p
Boards of Canada enzo is het genre wat ik normaal meer luister
Nieuwe album nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste van het nieuwe album? Ik kan maar niet kiezen tussen reach for the dead, cold earth en jacquard causeway
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nieuwe album nog niet geluisterd
ernstig hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Boete binnengekregen, durven ze nog 7 euro administratiekosten te vragenWtf is that shit, je wordt toch godverdomme betaald voor je werk.
oja shitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja dat fietsen zonder licht een paar maanden terug
dieven zijn het verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Boete binnengekregen, durven ze nog 7 euro administratiekosten te vragenWtf is that shit, je wordt toch godverdomme betaald voor je werk.
Nog niet aan toe gekomen, moet je even rustig voor gaan zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik kon niet meer wachten dus ik ging al meeluisteren toen ze het album gingen streamen. Wat een ervaring was dat manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, moet je even rustig voor gaan zitten natuurlijk
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten dus ik ging al meeluisteren toen ze het album gingen streamen. Wat een ervaring was dat man
Was ook ideaal. Was alleen thuis, alles donker, en mee praten met mensen hier op fok en op twoism tijdens het luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |