ik vind die kip curry al pittig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar pittig eigenlijk
Heeft Lompevrouw ook een pittig uiterlijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Mensen die geen hap "tomatensaus" bij de shoarma tent nemen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Ik moet dan binnen 10min naar de pot rennen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb wel eens om 18.00 iets pittigs gegeten, 18.10 zat ik op de plee en om 20.45 begon een champions league wedstrijd, uiteindelijk 10min kijken.. om 23.15 ongeveer hielden mijn darmen eindelijk op met kut doen.![]()
LompeVrouw is gewoon een lekker wijf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Lompevrouw ook een pittig uiterlijk?
Moiraquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Wat zit iedereen hier nou godverdomme te haten op mij danPleur toch op
hahaha hommoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
wowquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet dan binnen 10min naar de pot rennen..![]()
Heb wel eens om 18.00 iets pittigs gegeten, 18.10 zat ik op de plee en om 20.45 begon een champions league wedstrijd, uiteindelijk 10min kijken.. om 23.15 ongeveer hielden mijn darmen eindelijk op met kut doen.
Je zit gewoon lekker..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Als ze op jou lijkt wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
LompeVrouw is gewoon een lekker wijf.
Kast vol dvd's, pijpe(hihi)krullen, pittig vreten... Ben je mijn verloren broer?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen nostalgische gevoelens voor Toy Story.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan gewoon Toy Story 3of de hele trilogie kijken.
Wel tomatensaus en tomatenketchup en tomatensoep enzo hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MoiraWat een wijf is dat, lust geen tomaat en geen pittig
![]()
x1100
Ik hou er ook niet van hoor babequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel tomatensaus en tomatenketchup en tomatensoep enzo hoor
Alleen geen verse 'onbewerkte' tomaat
Oh zeg dat dan, dan maak ik er wel gewoon tomatensaus bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor babe
Alleen verwerkte tomaat
Damnquote:
Ja da's lekkahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan, dan maak ik er wel gewoon tomatensaus bij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. En ik neem altijd de madras, dat is met 3 pepertjes op de pot en nog een extra peper erinflikkeren
Dat past toch ook niet meid.... als je ze eerst met een mes bewerkt gaat eten veel beter...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is doorgaans mild inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Pittig eten is lekker.
In het wok restaurant altijd gewoon vreten met de saus waar de meeste pepertjes bij staan.
Maar valt altijjd nog wel tegen
Pittig in een nederlandse supermarkt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Als er op een product uit de Nederlandse supermarkt pittig staat dan kan ik het 9/10 nog eten.
Goede zaakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. En ik neem altijd de madras, dat is met 3 pepertjes op de pot en nog een extra peper erinflikkeren
Whehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat past toch ook niet meid.... als je ze eerst met een mes bewerkt gaat eten veel beter...
Jij bent een neger, dat is anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die nootjes met katjang nogwat van dat ene merk in die blikken.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Als er op een product uit de Nederlandse supermarkt pittig staat dan kan ik het 9/10 nog eten.
Lust je het wel in de yoghurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe
Maar zo'n verse tomaat (in plakjes of stukjes of cherrytomaatjes of whatever) smaakt gewoon heel anders dan wanneer het in een saus is gepureerd of als ketchup of tomatensoep enzo
Niet zomaar een neger, een Surinamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dat is anders.
Hehe.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dat is anders.
Hehe.
Staat daar nou 'Human Sauce'?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die een keer kopen, die is wel heet.
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minstequote:
Nooit geprobeerdquote:
Gewenning hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minste
Mussert is toch dood?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
Ok nu even mn bek houden voor er een speach als van mussert uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |