SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Oktoberfest muziekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef OllieWilliams het volgende:
iemand nog een muziekje aan te raden?
Weet niet, ik zou me niet goed voelen in de gevangenis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed toch.
Luister nu die Mur stuurde, maar als dat pure kanker blijkt te zijn ga ik die van jou luisterenquote:
Heb weer eens dikke ruzie over het eten. Is altijd simpel en goor na 100 keer hetzelfde etenquote:
hm.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb weer eens dikke ruzie over het eten. Is altijd simpel en goor na 100 keer hetzelfde eten. Dus ik zeg gewoon van, maak eens iets uit een recept. Nou 3e wereldoorlog is begonnen hoor
Tegen wie zei je dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb weer eens dikke ruzie over het eten. Is altijd simpel en goor na 100 keer hetzelfde eten. Dus ik zeg gewoon van, maak eens iets uit een recept. Nou 3e wereldoorlog is begonnen hoor
Alsof ze je tegen kunnen houden, je bent nu op die leeftijd dat je je realiseert als je gewoon doet wat je wilt dan kunnen ze toch amper wat doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mag niet!!!!!!!!! Mag niks zelf bestellen. Alsof ik 12 ben
Lolquote:
Film het en zet het op youtube en maak er een serie van. Koop van het geld dat je daarmee verdient lekker eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon weigeren mee te eten voortaan, en over de pan met eten heen kakken.
JAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
krullenbolletje vervang even de OP banner met deze svp bedankt voor de medewerking
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader genoeg kan spuiten om echt een volle maag van te krijgen
Oh wacht, heb m'n zin niet afgemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader genoeg kan spuiten om echt een volle maag van te krijgen
De builenpest 2.0quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef Onorgineel het volgende:
Om nog even op de vorige TT terug te komen
Ontvlezing: Het vlees werd met (vaak gloeiend hete) krabbers tot op het blote bot van de ledematen af geharkt.
Goddomme, wanneer komt er gewoon eens een keer een dodelijke ziekte die de complete mensheid platlegt
Zit mobiel dus no way josequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
krullenbolletje vervang even de OP banner met deze svp bedankt voor de medewerking
[ afbeelding ]
Kinderachtig zeg.quote:
Je had het ook subtieler moeten brengen. De gerechten die ze nu maakt komen ook wel uit een recept.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehe die heeft je plaatje niet goed gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, deze post, ik zeik bijna m'n bed vol van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
ONZ / wiet is niet dodelijk
Het zijn echt boeren die niks aparts lusten. Altijd maar gebakken aardappelen, erwten en worst/snitzelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg.Als ik ouder zou zijn en mijn kind wilde gaan koken zou ik denken "YEEES! ALSOF IK BESTEL MAAR IK HOEF NIET EENS TE BESTELLEN!".
Ja, vind hem wel nice inderdaadquote:
voor alles is een eerste keerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, vind hem wel nice inderdaadOok al luister ik normaal niets wat er ook maar enigszins in de buurt komt
Haha dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg.Als ik ouder zou zijn en mijn kind wilde gaan koken zou ik denken "YEEES! ALSOF IK BESTEL MAAR IK HOEF NIET EENS TE BESTELLEN!".
Damn, ik heb altijd zo'n medelijden met zulke mensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het zijn echt boeren die niks aparts lusten. Altijd maar gebakken aardappelen, erwten en worst/snitzel![]()
![]()
Mur gisteren ook. Alleen had ie de pasta vervangen door rijst en de wokgroente door ui en tomaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb vandaag pasta met gegrilde kip en wokgroenten gemaakt
ging een dutje doen dacht ik, want ze was te brak om op te staan oidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
Is er nog iets van Ama vernomen trouwens?
Ja, ze heeft een ban. Dat zei ze op FB tegen me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
Wuuuut?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een ban. Dat zei ze op FB tegen me.
for real? waarom dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind pasta lekkerder dan rijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur gisteren ook. Alleen had ie de pasta vervangen door rijst en de wokgroente door ui en tomaat.
Die kleine lasagneblaadjes zijn echt fantastisch. Voorbereiding is minimaal. Even wat gehakt rullen en er een zakje groente en sausmix bij gooien. Dat kost hooguit 5-10 minuten. Daarna doet de oven de rest van het werk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha dit inderdaad.
Hou het zelf ook altijd simpel, maar niet zo simpel dat het niet te vreten is. Het moet makkelijk weg te krijgen en goed binnen te houden zijn
Een ban? Waarvoor?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAASquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat je geen mod meer bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Bans mogen niet besproken wordenAnders heb ik er ook één
Soms is het ook lekker om gewoon wat random shit bij elkaar te gooien. "Even kijken, we hebben krieltjes, boontjes, spekjes, een uitje, een paprika, ketjap en knakworstjes. Bij elkaar gooien in een wok en hoppakee".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik kook graag
Ook voor mijn schoonvader. Gewoon zeggen: Vreet je mee vanavond, ik kook!
Prima. En dan gewoon naar de Boni en maar zien wat je haalt en er gewoon wat van maken en lekker bikken
Blijkbaar worden mensen met AIDS niet getolereerd binnen de crewquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je geen mod meer benthoe komt het?
Volgens mij gaat het vooral om AIDSnegers.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar worden mensen met AIDS niet getolereerd binnen de crew(
Die ligt te kroelen met pissebedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
kut racistenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, mur moest koken naar zijn skills dus rijst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind pasta lekkerder dan rijst
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aangezien van de ernst van het feit heb ik 3 tot 5 dagen gestemdquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Bans mogen niet besproken wordenAnders heb ik er ook één
Hork pijpen dan ben je zo binnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben roomblank en ook nogsteeds geen FOKmod
dacht dat yvonne ook aids hadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gekookte aardappelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, mur moest koken naar zijn skills dus rijst.
Rijst of pasta hangt maar af van het gerecht. Zolang het maar geen gekookte aardappelen zijn.
Nope. Gewoon aanbellen bij hem met een boratstring aan en daar over heen een berenhuid. Geloof me, hij scheurt je in stukken en met een mondje vol zaad ben je binnen een dag blauw.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hork kwam niet naar de weedmeet toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Gewoon aanbellen bij hem met een boratstring aan en daar over heen een berenhuid. Geloof me, hij scheurt je in stukken en met een mondje vol zaad ben je binnen een dag blauw.
Saladesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotzooi is het.. droge meukgelukkig eten wij tegenwoordig veel meer salades ipv aardappelen.
Vrouw naar mijn hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Klojo heeft ook wel iets voor je om je dieet mee te verrijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SaladesIk ben wat meer aan het sporten en eet dus ook gezonder, salades zijn echt mijn go to eten
squat je ook ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SaladesIk ben wat meer aan het sporten en eet dus ook gezonder, salades zijn echt mijn go to eten
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klojo heeft ook wel iets voor je om je dieet mee te verrijken
Drommel moest even een stijfje hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drommel moest even een stijfje hebben.
Ik ben dan wel zo'n aardige jongen die hem een handje helpt (WHAHAAHA SNAP JE HANDJE HELPEN OP AFSTAND HIHAHOHOOOOHHUUUUUUUUUUUUUU)
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drommel moest even een stijfje hebben.
Ik ben dan wel zo'n aardige jongen die hem een handje helpt (WHAHAAHA SNAP JE HANDJE HELPEN OP AFSTAND HIHAHOHOOOOHHUUUUUUUUUUUUUU)
BTSX?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leek)
Volgende keer even bellen, dat scheelt fietsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Perfecte timing ik en me zusje tegelijkertijd naar de shoppa weer
Ben je wel een stoner dan? Ik zie bijna nooit stoners sporten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leek)
Lunges?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2 x gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben je wel een stoner dan? Ik zie bijna nooit stoners sporten.
Butt Training Super Xtremequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Butt Training Super Xtreme
Is een workout voor vrouwen om een goede ass te kweken en lekker toned te raken
Beter ga je van die apparaten af als je wat wil bereikenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee van die apparaten met gewichten en zo
Adios! De liefde is sterk in dezequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed vrinden. Ik ga bier drinken beneden bij de schoonfamilie. Even sociaal doen enzo.
Daarna ff snel Moira ophalen van d'r werk en snel wat drank scoren nog.
Gegroet broeders en zusters. Ik hou van u allen!
Dat gaat dan nog wat worden op die meet.quote:
Ik volg het schema wat ik heb wel gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter ga je van die apparaten af als je wat wil bereiken
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog wat worden op die meet.
Ze heeft al een goed buikje anders. Verder wel eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik volg het schema wat ik heb wel gewoon
IK VIND DIE APPARATEN PRETTIG WERKENquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
u srs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem anders
Mijn fysio ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem anders
Dat gaat je weer 70euro kosten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Mijn iPhone usb draadje is zojuist overleden. rip
Begrafenis of crematie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik laad al de hele dag mijn telefoon op, zit nu op 34%quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Zou je voeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Toepasselijk nummer, bij toeval gevonden toen ik honger had
Oh jij kent die verdwaalde stervelingen die dit topique kwamen binnenwandelen?quote:
Pudding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen die niet squaten..
Na 25 al een reet als drillpudding
Ons NBers niet kennenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh jij kent die verdwaalde stervelingen die dit topique kwamen binnenwandelen?
Hoelang heb je hem? Oortjes zitten een jaar garantie op dan denk ik op die kabel vast ook wel een jaar..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij wilt niet meer verbinden met iTunes en opladen doet t opeens niet meer
Voorstellen was er ook niet echt bij.quote:
Nee, zo zijn wij nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgende keer even bellen, dat scheelt fietsen.
|))quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga naar de afscheidswedstrijd van v Bommel.
Op mijn verjaardag een jaar dus dat is over 2 weken ofzo al verlopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelang heb je hem? Oortjes zitten een jaar garantie op dan denk ik op die kabel vast ook wel een jaar..
Is ze gestopt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zonde dat zij gestopt is.. vond dat altijd een bloed geil wijf![]()
Ik leid je wel af.quote:
Ja, hun SC is dood dus komen ze maar hier omdat wij gewoon baas zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh jij kent die verdwaalde stervelingen die dit topique kwamen binnenwandelen?
Je bent een meid en knap.. beetje charmes in de strijd en je krijgt een nieuwe mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag een jaar dus dat is over 2 weken ofzo al verlopen
Net uitgelegd waardoor het niet kanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hun SC is dood dus komen ze maar hier omdat wij gewoon baas zijn.
Maar vind wel dat alle huidige aanwezigen per direct een joint moeten roken.
Maakt iemand nou echt een filmpje zo van zichzelf om er een gif van te maken?quote:
blijf posten anders durf ik niet verder te scrollen.quote:
Gewoon 1 van 12 euro kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent een meid en knap.. beetje charmes in de strijd en je krijgt een nieuwe mee.
quote:
Niks op FOK! is van jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Beter ga je niet m'n topic verneuken met NSFW shit
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijf posten anders durf ik niet verder te scrollen.
Kan nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat nerds er gifjes van maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maakt iemand nou echt een filmpje zo van zichzelf om er een gif van te maken?
zit mobiel op werk dus niet gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Net uitgelegd waardoor het niet kan
Altijd hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
kontjes die mooi verpakt zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry schatje, moet sporten.
Ze werken gewoon als je er op klikt lamzak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:
Al die plaatjes van Drommel, geen een werkt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Beter ga je niet m'n topic verneuken met NSFW shit
SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Lang geleden dat ik dit zelf heb geproduceerd.SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja pfff he nou das nee echt te veel gevraagdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze werken gewoon als je er op klikt lamzak.
Die zijn van Mono.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]De drol die ik nu aan het draaien ben op de wc op werk ziet er beter uit.SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff kont afvegen en nog een uurtje werk
Fuck the EBU.
sigh..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
De drol die ik nu aan het draaien ben op de wc op werk ziet er beter uit.
Ff kont afvegen en nog een uurtje werk
Ooit wil ik ook nog een feeder worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze pic wil ik graag opdragen aan een ieder dit niet de kunst van het squatten beoefend:
[ afbeelding ]
En deze ook:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze pic wil ik graag opdragen aan een ieder dit niet de kunst van het squatten beoefend:
[ afbeelding ]
goeie bulkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vaas.quote:
no pic no proofquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
maar krullenbolletje heeft flinke jetsers, dus die is welkom.
de rest niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ze wil je toch niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
Anders check je dr fobo even. Fap ik dagelijks op.quote:
Houd mij niet tegen bij het fappen.quote:
Projecteer jouw ervaring niet op hem..quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook flinke moobs dus je maakt kans.
Die zijn niet welkom vanwege hun jetsers in ieder geval, maar wellicht om andere redenen. Zo weet ik dat jij een formidabel jongleerder bent.quote:
Dat is eigenlijk de enige vereiste voor een slowchat.quote:
?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook flinke moobs dus je maakt kans.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
ga nie haten kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Projecteer jouw ervaring niet op hem..
Ahquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Anders check je dr fobo even. Fap ik dagelijks op.
Oja, ik wist gisteren ook al niet hoe ik daar kwam en toen ik het had gevonden was ik een voyeur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Anders check je dr fobo even. Fap ik dagelijks op.
is toch altijd zo gquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
godver kan nie eens normaal een jonko draaien
Bijt in zijn staart.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar de hond trekt aan me shirt en bijt aan de armleuning
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef Beach het volgende:
En heeft je zusje nog steeds met die Somalische asielzoeker?
jawel, maar ze staat erbij op haar handenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Fobo gecheckt, zou niet raken. Kan duidelijk aan de foto's zien dat ze niet squat
U wot m8?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel, maar ze staat erbij op haar handen
Krullen, overal krullen.quote:
Krullen met tetten!quote:
ik weet niet man, ik lees mijn berichten nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe jouw reply gerelateerd was aan mijn post
Whuuuuuuuut?quote:
Net Shaun of death gekeken... ik heb 3 keer gelachen en hem 5 keer af willen zetten... maar het einde was de moeite dan wel weer....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet niet man, ik lees mijn berichten nooit.
hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net Shaun of death gekeken... ik heb 3 keer gelachen en hem 5 keer af willen zetten... maar het einde was de moeite dan wel weer....
Oh ik vond die eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net Shaun of death gekeken... ik heb 3 keer gelachen en hem 5 keer af willen zetten... maar het einde was de moeite dan wel weer....
Ja ik ben niet zo van de "groepje mensen" films eigenlijk... maar deze was te doen...quote:
wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Begin weer suicidaal te worden, maar moet nog even door.
Je kopt dus een treintje later?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter wel buiten Mono's dienstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Ja dat wel maar ik had al enige voorkennis de eerste keer dat ik 'm zag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar je snapt wel dat mensen denken, wtf is dit
klinkt.. bijzonder?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik had al enige voorkennis de eerste keer dat ik 'm zag.
Dit is ook een aanrader trouwens.
![]()
![]()
http://m.imdb.com/title/tt0460898/
Downloaden en kijken.quote:
DM link?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Downloaden en kijken.![]()
Ik heb vreemd gekeken, gelachen, nog meer vreemd gekeken, geilen op tetten en weer gelachen.
Nee, hoezo?quote:
Ik heb 'm op dvd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM link?kan m niet vinden op kuiken.co
p - Whut hij doet t niet meer....quote:
hehe nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uni hier heeft z'n eigen glaskabelnetwerk waar thepiratebay het nog wel gewoon doet
was me eigenlijk niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze zo tekeerging met het k-woord vannacht lijkt me, kan niet anders
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
was me eigenlijk niet eens opgevallen.
Nee mij ook niet. Nu had ik ook tranen in mijn ogen staan van het lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
was me eigenlijk niet eens opgevallen.
En niemand die zegt dat A een klootzak is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd wat maandag de stand van zaken is trouwens![]()
Zonder FOK! heeft ze het hele weekend tijd voor keiharde goedmaakseks
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze zo tekeerging met het k-woord vannacht lijkt me, kan niet anders
Niemand om advies aan te vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben benieuwd wat maandag de stand van zaken is trouwens![]()
Zonder FOK! heeft ze het hele weekend tijd voor keiharde goedmaakseks
ik geloof dat ze wel genoeg advies heeft gehad voor de rest van het jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niemand om advies aan te vragen.![]()
Dan gaat de pol nog gelijk krijgen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |