quote:
Niks op FOK! is van jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Beter ga je niet m'n topic verneuken met NSFW shit
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijf posten anders durf ik niet verder te scrollen.
Kan nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hun SC is dood dus komen ze maar hier omdat wij gewoon baas zijn.
Maar vind wel dat alle huidige aanwezigen per direct een joint moeten roken.
Ik denk dat nerds er gifjes van maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maakt iemand nou echt een filmpje zo van zichzelf om er een gif van te maken?
zit mobiel op werk dus niet gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Net uitgelegd waardoor het niet kan
Altijd hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hun SC is dood dus komen ze maar hier omdat wij gewoon baas zijn.
Maar vind wel dat alle huidige aanwezigen per direct een joint moeten roken.
kontjes die mooi verpakt zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry schatje, moet sporten.
Ze werken gewoon als je er op klikt lamzak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:
Al die plaatjes van Drommel, geen een werkt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Beter ga je niet m'n topic verneuken met NSFW shit
SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Lang geleden dat ik dit zelf heb geproduceerd.SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja pfff he nou das nee echt te veel gevraagdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze werken gewoon als je er op klikt lamzak.
Die zijn van Mono.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]De drol die ik nu aan het draaien ben op de wc op werk ziet er beter uit.SPOILER: Je kijkt toch welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff kont afvegen en nog een uurtje werk
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |