ging een dutje doen dacht ik, want ze was te brak om op te staan oidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
Is er nog iets van Ama vernomen trouwens?
Ja, ze heeft een ban. Dat zei ze op FB tegen me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
Wuuuut?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een ban. Dat zei ze op FB tegen me.
for real? waarom dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind pasta lekkerder dan rijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur gisteren ook. Alleen had ie de pasta vervangen door rijst en de wokgroente door ui en tomaat.
Die kleine lasagneblaadjes zijn echt fantastisch. Voorbereiding is minimaal. Even wat gehakt rullen en er een zakje groente en sausmix bij gooien. Dat kost hooguit 5-10 minuten. Daarna doet de oven de rest van het werk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha dit inderdaad.
Hou het zelf ook altijd simpel, maar niet zo simpel dat het niet te vreten is. Het moet makkelijk weg te krijgen en goed binnen te houden zijn
Een ban? Waarvoor?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAASquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
krullenbolletje vervang even de OP banner met deze svp bedankt voor de medewerking
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat je geen mod meer bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Bans mogen niet besproken wordenAnders heb ik er ook één
Soms is het ook lekker om gewoon wat random shit bij elkaar te gooien. "Even kijken, we hebben krieltjes, boontjes, spekjes, een uitje, een paprika, ketjap en knakworstjes. Bij elkaar gooien in een wok en hoppakee".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik kook graag
Ook voor mijn schoonvader. Gewoon zeggen: Vreet je mee vanavond, ik kook!
Prima. En dan gewoon naar de Boni en maar zien wat je haalt en er gewoon wat van maken en lekker bikken
Blijkbaar worden mensen met AIDS niet getolereerd binnen de crewquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je geen mod meer benthoe komt het?
Volgens mij gaat het vooral om AIDSnegers.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar worden mensen met AIDS niet getolereerd binnen de crew(
Die ligt te kroelen met pissebedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
kut racistenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, mur moest koken naar zijn skills dus rijst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind pasta lekkerder dan rijst
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aangezien van de ernst van het feit heb ik 3 tot 5 dagen gestemdquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Bans mogen niet besproken wordenAnders heb ik er ook één
Hork pijpen dan ben je zo binnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben roomblank en ook nogsteeds geen FOKmod
dacht dat yvonne ook aids hadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gekookte aardappelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, mur moest koken naar zijn skills dus rijst.
Rijst of pasta hangt maar af van het gerecht. Zolang het maar geen gekookte aardappelen zijn.
Nope. Gewoon aanbellen bij hem met een boratstring aan en daar over heen een berenhuid. Geloof me, hij scheurt je in stukken en met een mondje vol zaad ben je binnen een dag blauw.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hork kwam niet naar de weedmeet toch?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Gewoon aanbellen bij hem met een boratstring aan en daar over heen een berenhuid. Geloof me, hij scheurt je in stukken en met een mondje vol zaad ben je binnen een dag blauw.
Saladesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rotzooi is het.. droge meukgelukkig eten wij tegenwoordig veel meer salades ipv aardappelen.
Vrouw naar mijn hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Klojo heeft ook wel iets voor je om je dieet mee te verrijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SaladesIk ben wat meer aan het sporten en eet dus ook gezonder, salades zijn echt mijn go to eten
squat je ook ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SaladesIk ben wat meer aan het sporten en eet dus ook gezonder, salades zijn echt mijn go to eten
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klojo heeft ook wel iets voor je om je dieet mee te verrijken
Drommel moest even een stijfje hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wist dat deze vraag ging komen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drommel moest even een stijfje hebben.
Ik ben dan wel zo'n aardige jongen die hem een handje helpt (WHAHAAHA SNAP JE HANDJE HELPEN OP AFSTAND HIHAHOHOOOOHHUUUUUUUUUUUUUU)
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drommel moest even een stijfje hebben.
Ik ben dan wel zo'n aardige jongen die hem een handje helpt (WHAHAAHA SNAP JE HANDJE HELPEN OP AFSTAND HIHAHOHOOOOHHUUUUUUUUUUUUUU)
BTSX?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leek)
Volgende keer even bellen, dat scheelt fietsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
Perfecte timing ik en me zusje tegelijkertijd naar de shoppa weer
Ben je wel een stoner dan? Ik zie bijna nooit stoners sporten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |