JAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
krullenbolletje vervang even de OP banner met deze svp bedankt voor de medewerking
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader genoeg kan spuiten om echt een volle maag van te krijgen
Oh wacht, heb m'n zin niet afgemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader genoeg kan spuiten om echt een volle maag van te krijgen
De builenpest 2.0quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef Onorgineel het volgende:
Om nog even op de vorige TT terug te komen
Ontvlezing: Het vlees werd met (vaak gloeiend hete) krabbers tot op het blote bot van de ledematen af geharkt.
Goddomme, wanneer komt er gewoon eens een keer een dodelijke ziekte die de complete mensheid platlegt
Zit mobiel dus no way josequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
krullenbolletje vervang even de OP banner met deze svp bedankt voor de medewerking
[ afbeelding ]
Kinderachtig zeg.quote:
Je had het ook subtieler moeten brengen. De gerechten die ze nu maakt komen ook wel uit een recept.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb weer eens dikke ruzie over het eten. Is altijd simpel en goor na 100 keer hetzelfde eten. Dus ik zeg gewoon van, maak eens iets uit een recept. Nou 3e wereldoorlog is begonnen hoor
Whehe die heeft je plaatje niet goed gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, deze post, ik zeik bijna m'n bed vol van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
ONZ / wiet is niet dodelijk
Het zijn echt boeren die niks aparts lusten. Altijd maar gebakken aardappelen, erwten en worst/snitzelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg.Als ik ouder zou zijn en mijn kind wilde gaan koken zou ik denken "YEEES! ALSOF IK BESTEL MAAR IK HOEF NIET EENS TE BESTELLEN!".
Ja, vind hem wel nice inderdaadquote:
voor alles is een eerste keerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, vind hem wel nice inderdaadOok al luister ik normaal niets wat er ook maar enigszins in de buurt komt
Haha dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg.Als ik ouder zou zijn en mijn kind wilde gaan koken zou ik denken "YEEES! ALSOF IK BESTEL MAAR IK HOEF NIET EENS TE BESTELLEN!".
Damn, ik heb altijd zo'n medelijden met zulke mensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het zijn echt boeren die niks aparts lusten. Altijd maar gebakken aardappelen, erwten en worst/snitzel![]()
![]()
Mur gisteren ook. Alleen had ie de pasta vervangen door rijst en de wokgroente door ui en tomaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb vandaag pasta met gegrilde kip en wokgroenten gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |