maar als je maar stug door blijft blowen jarenlang... toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
voor je longen is het schadelijker, maar je rookt als blower minder vaak dan als roker,en je kan er geen longkanker van krijgen, wat van tabak weer wel kan.
heb er nog wat bijgezet, jarenlang dagelijks blowen is niet goed voor je lichaam en geest nee, maar op verstandige wijze hoef je je nergens druk over te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar als je maar stug door blijft blowen jarenlang... toch?
ik ben zelf overigens ook een blower hoor, daar niet van.
ik maak me sowieso vrijwel nergens druk over, maar dat zie je wel vaker bij pot heads hequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb er nog wat bijgezet, jarenlang dagelijks blowen is niet goed voor je lichaam en geest nee, maar op verstandige wijze hoef je je nergens druk over te maken.
waarvan haal je dat het bullshit is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?
Nog niet eens 3 per dag.
Die gast is een en al imago.
[..]
Wiet is wel schadelijk. Klaarder.
Volgens mij snap je het niet!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik voor zorgen dat dat niet meer zo is
Hahah oh zo, heb je wiet gescoord ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet!
Mensen zeggen wel eens, als je wiet rookt ga je niet dood.
En daarom vraag ik nu of ik onsterfelijk ben? En dat ben ik al ja! Maar je mag me best nog onsterfelijker maken.
Al zo vaak, kan er alleen nu niet meer aankomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hahah oh zo, heb je wiet gescoord ja?
Kwam ook uit hellevoet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al zo vaak, kan er alleen nu niet meer aankomen.
Volgens mij vaak wel, vaak was het niet zo goed :/quote:
Oh slaapmuts ken ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij vaak wel, vaak was het niet zo goed :/
Vrienden van me haalden ook wel eens bij ene slaapmuts
volgens testen op ratten moet je een halve plant opeten om aan thc te sterven (maar thc is niet de enige stof in wiet).quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef H4ppy het volgende:
Ik heb gehoord dat je 3 hele marijuana's op moet roken om een overdosis te krijgen.
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
volgens testen op ratten moet je een halve plant opeten om aan thc te sterven (maar thc is niet de enige stof in wiet).
dude het is joints, niet marihuana´squote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef H4ppy het volgende:
Ik heb gehoord dat je 3 hele marijuana's op moet roken om een overdosis te krijgen.
Voor je geheugen en intelligentie wel. En wanneer je gevoelig bent voor psychoses kan je sneller in een psychose komen.quote:
3 hele marijuana'squote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef H4ppy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef kdaalder het volgende:
[..]
onmogelijk, da had hij tabak erin verwerkt
[..]
3x wiet en een aantal keer sjek of een sigaret
Bij mij verschilt het echt per keer. Ene keer ben ik tering blij andere keer weer kut. Die keer trip ik zwaar de andere keer alleen moe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Het kan ook je negatieve emoties omzetten in positieve, verschilt per persoon.
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Voor je geheugen en intelligentie wel. En wanneer je gevoelig bent voor psychoses kan je sneller in een psychose komen.
Ik heb daar geen test voor nodig, ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
We zijn nu in 2013 en nog nooit is dat aangetoond (wel dat de blowgroep beter scoorde op tests, iets van 1% beter)
misschien verwar je onder invloed zijn met dom zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen test voor nodig, ik spreek uit ervaring.
mn geheugen is zwaar achteruit gegaan hoor. Weet niet of jij een blower bent of geweest maar merk jij niet dat je korte termijn geheugen achteruit is gegaan/ gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien verwar je onder invloed zijn met dom zijn
Nee. Misschien moet je minder blowen en even alles uit je system flushenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mn geheugen is zwaar achteruit gegaan hoor. Weet niet of jij een blower bent of geweest maar merk jij niet dat je korte termijn geheugen achteruit is gegaan/ gaat.
December 3, 2012 en het kind schrijft dit bericht nu al?quote:
ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef rareziekte het volgende:
[..]
December 3, 2012 en het kind schrijft dit bericht nu al?Overigens zijn dit sws 2 verschillende personen en is de rechter aan een wat hardere drug verslaafd.
Ik vind het gewoon grappig dat je dat bloedserieus gaat zitten analyseren om tot te conclusie te komen dat het misschien nep kan zijnquote:
Helmaal toppie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef kdaalder het volgende:
WIET IS NIET DODELIJK! zo dat wou ik effe kwijt
Boks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik maak me sowieso vrijwel nergens druk over, maar dat zie je wel vaker bij pot heads he
of je gaat barfenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef kdaalder het volgende:
[..]
een pistool is wel dodelijk als je het gebruikt, wiet niet
[..]
en dan? als je een overdosis neemt ga je niet dood dan val je in slaap
Hihi, dan was ik succesvolquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat je dat bloedserieus gaat zitten analyseren om tot te conclusie te komen dat het misschien nep kan zijn
dat was alles dat je opviel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef rareziekte het volgende:
[..]
December 3, 2012 en het kind schrijft dit bericht nu al?
Na 16 dagen hou je er acne-littekens aan over?
wat een bullshit, die moeder is dan wel erg gevoelig want er zitten geen schadelijke stoffen in wiet, en na 16 dagen wiet roken? tuurlijk, waarschijnlijk ging ze dood omdat ze het in combinatie met iets anders had genomenquote:
dude.....drank maakt meer kapot dan alle drugs bij elkaar. Hoeveel alcoholisten zijn er alleen in Nederland al? 350.000. Welke drug is de populairste op aarde? alcohol. waarmee gaat huiselijk geweld, misbruik, vandalisme en gevechten en zinloos geweld bijna altijd mee gepaard? alcohol. Welke drug werkt het meest verslavend? Na heroine is dat alcohol. Wiet verbannen? dude als iemand wiet wil nemen, laat hem zn gang gaan. Als je drugs gaat legaliseren wordt de drugshandel kleiner en kleiner en je krijgt minder verslaafden. In de VS werd ooit elke drug inclusief alcohol illegaal gemaakt, iedereen ging door met alcohol drinken en de drugshandel werd alleen maar groter. het helpt dus niet. In de VS zijn er (ook gemmideld) veeeeeeeel meer drugsverslaafden dan in Nederland. Waarom? In Nederland is het niet ''stoer'' of ''spannend'' om wiet of hasj te roken omdat je het zo makkelijk kan krijgen. Mensen zien drugs nemen als een misdaad en stuurt mensen naar de gevangenis als je drugs gebruikt. Je moet mensen naar de fucking dokter sturen als ze verslaafd zijn. Let op, als elke drug legaal wordt zijn er 3 voordelen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:31 schreef Onorgineel het volgende:
Maar inderdaad, wiet moet verbannen worden uit de maatschappij, excuseer mij terwijl ik een glas whiskey inschenk onder het genot van een goed sigaretje.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef kdaalder het volgende:
[..]
wat een bullshit, die moeder is dan wel erg gevoelig want er zitten geen schadelijke stoffen in wiet, en na 16 dagen wiet roken? tuurlijk, waarschijnlijk ging ze dood omdat ze het in combinatie met iets anders had genomen
[..]
dude.....drank maakt meer kapot dan alle drugs bij elkaar. Hoeveel alcoholisten zijn er alleen in Nederland al? 350.000. Welke drug is de populairste op aarde? alcohol. waarmee gaat huiselijk geweld, misbruik, vandalisme en gevechten en zinloos geweld bijna altijd mee gepaard? alcohol. Welke drug werkt het meest verslavend? Na heroine is dat alcohol. Wiet verbannen? dude als iemand wiet wil nemen, laat hem zn gang gaan. Als je drugs gaat legaliseren wordt de drugshandel kleiner en kleiner en je krijgt minder verslaafden. In de VS werd ooit elke drug inclusief alcohol illegaal gemaakt, iedereen ging door met alcohol drinken en de drugshandel werd alleen maar groter. het helpt dus niet. In de VS zijn er (ook gemmideld) veeeeeeeel meer drugsverslaafden dan in Nederland. Waarom? In Nederland is het niet ''stoer'' of ''spannend'' om wiet of hasj te roken omdat je het zo makkelijk kan krijgen. Mensen zien drugs nemen als een misdaad en stuurt mensen naar de gevangenis als je drugs gebruikt. Je moet mensen naar de fucking dokter sturen als ze verslaafd zijn. Let op, als elke drug legaal wordt zijn er 3 voordelen:
1. minder verslaafden
2. De drugshandel is zo goed als failliet
3. die kutcrisis gaat sneller voorbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |