nee ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar wel schadelijk
nou doei he
een pistool is wel dodelijk als je het gebruikt, wiet nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Manke het volgende:
een pistool ook niet
tot je een psychose krijgt
en dan? als je een overdosis neemt ga je niet dood dan val je in slaapquote:
Kapot is een breed begrip natuurlijk. Stoned als een garnaal bijv.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef kdaalder het volgende:
en dan? als je een overdosis neemt ga je niet dood dan val je in slaap
ja wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kapot is een breed begrip natuurlijk. Stoned als een garnaal bijv.
onmogelijk, da had hij tabak erin verwerktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
MIJN BUURJONGEN IS OVERLEDEN NA EEN JOINT HOOR
3x wiet en een aantal keer sjek of een sigaretquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goddomme aap waar zeg ik dat ik dat erg vind. Wat heb jij gerookt?
hoe veel drugs heb je op menquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef kdaalder het volgende:
[..]
onmogelijk, da had hij tabak erin verwerkt
[..]
3x wiet en een aantal keer sjek of een sigaret
momenteel niks, mocht je het willen wetenquote:
Laten we het voor het gemak tot vandaag beperken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef kdaalder het volgende:
3x wiet en een aantal keer sjek of een sigaret
gebruik meer danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef kdaalder het volgende:
[..]
momenteel niks, mocht je het willen weten
een blowtje en keihard verslaafd, direct in de gootquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
niet waar
mijn oom was een succesvolle zakenman tot hij wiet ging injecteren. hij injecteerde zo'n 5-6 gram per dag en is gestorven aan een overdosis
bullshit, dan heb hij wel erg rare wiet gerookt of het was in combinatie met iets anders of er was bij hem iets niet in ordequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
niet waar
mijn oom was een succesvolle zakenman tot hij wiet ging injecteren. hij injecteerde zo'n 5-6 gram per dag en is gestorven aan een overdosis
precies! met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die denken dat wiet slechter is dan alcohol
e heb er duidelijk geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een blowtje en keihard verslaafd, direct in de goot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |