Lunges?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar nee ik squat niet, wel andere kont oefeningen (vraag me niet naar namen want ik ben net begonnen en nog echt een leek)
2 x gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben je wel een stoner dan? Ik zie bijna nooit stoners sporten.
Butt Training Super Xtremequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Butt Training Super Xtreme
Is een workout voor vrouwen om een goede ass te kweken en lekker toned te raken
Beter ga je van die apparaten af als je wat wil bereikenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee van die apparaten met gewichten en zo
Adios! De liefde is sterk in dezequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed vrinden. Ik ga bier drinken beneden bij de schoonfamilie. Even sociaal doen enzo.
Daarna ff snel Moira ophalen van d'r werk en snel wat drank scoren nog.
Gegroet broeders en zusters. Ik hou van u allen!
Dat gaat dan nog wat worden op die meet.quote:
Ik volg het schema wat ik heb wel gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter ga je van die apparaten af als je wat wil bereiken
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog wat worden op die meet.
Ze heeft al een goed buikje anders. Verder wel eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik volg het schema wat ik heb wel gewoon
IK VIND DIE APPARATEN PRETTIG WERKENquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
u srs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem anders
Mijn fysio ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geo heeft er verstand van, vraag hem anders
Dat gaat je weer 70euro kosten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Mijn iPhone usb draadje is zojuist overleden. rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |