een roos zeker?quote:
nee een letter uit een Human Rights document.quote:
WAT EEN DAG MENSEN! IK VIND HET NOGAL WAT!twitter:
volgens mij gaat ie mensen ophalen....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Pino?Je zit op et vliegveld toch? Waar ga je heen?
Bijna. Ik ga naar de aankomsthal. Geweldig klimaat hebben ze daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Pino?Je zit op et vliegveld toch? Waar ga je heen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna. Ik ga naar de aankomsthal. Geweldig klimaat hebben ze daar
Nooit regen, lekker warm. Echt fantastisch.
Wat? Wat gebeurt er?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik kan godverdegloeiende beter hier blijven zitten, hier word je iig niet zo vaak uitgescholden/voor leugenaar uitgemaakt...![]()
Dasoo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik kan godverdegloeiende beter hier blijven zitten, hier word je iig niet zo vaak uitgescholden/voor leugenaar uitgemaakt...![]()
huh?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
nja, niet helemaal wat ik voorspelde, maar toch....quote:
weet ik nog nietquote:
Even een paar dagen verzetten!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal vandaag maar een trouwerij hebben op het strand
Hee, een oude bekende.quote:
NOS op 3. Wat een klapjosti nieuwsorganisatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Holenmens het volgende:
"De pil waarmee je 'hem' omhoog krijgt, gaat in prijs omlaag." - Biem Buijs
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Holenmens het volgende:
"De pil waarmee je 'hem' omhoog krijgt, gaat in prijs omlaag." - Biem Buijs
quote:
Regenquote:
Ode aan jou als je dat net gezongen hebt en het niet slechts alleen gedacht hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik neuk niet meer met jou
Dus haal die zaadjes uit je ogen
Je hebt me keihard voorgelogen
besodemieterd en gezogen
Allemaal één pot nat...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Geeft 3fm nou kaarten weg voor een dwdd feestje?
We hebben hem op de HTS ooit helemaal uitgeschreven, de ranzige versiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ode aan jou als je dat net gezongen hebt en het niet slechts alleen gedacht hebt.
tssssquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We hebben hem op de HTS ooit helemaal uitgeschreven, de ranzige versie
Nooit uitgevoerd
Zegt de partij met dit type posters,quote:Sociale media hebben nauwelijks meerwaarde voor politici, en zijn mogelijk zelfs schadelijk voor de democratie.
Dat schrijft de Teldersstichting, het wetenschappelijk bureau van de VVD, in een vrijdag verschenen rapport.
Politici hebben sociale media massaal omarmd, constateren de auteurs van het rapport, dat gaat over de toekomst van politieke partijen. Ze twijfelen aan het nut daarvan, met name in het geval van Twitter. "Een politieke overtuiging laat zich niet zo makkelijk verpakken in snelle, gevatte en korte berichtjes."
De VVD-denkers hekelen 'vluchtigheid, beknoptheid en oppervlakkigheid die dominant zijn op de sociale media'. Het gebrek aan diepgang 'doet vrezen dat een fatsoenlijke gedachtewisseling zich niet via internetfora laat organiseren'. Al met al 'is het nog maar de vraag' of sociale media een positieve invloed op de politiek hebben.
Tegelijkertijd vindt de Teldersstichting wel dat politici meer gebruik moeten maken van andere mogelijkheden die internet biedt. Zo maakt internet het mogelijk dat politici 'in alle rust en ongehinderd door journalisten' hun verhaal kunnen vertellen. Dat gebeurt nog veel te weinig.
"Van echte communicatie met de achterban is geen sprake. Zelfs voor verslaggeving van partijbijeenkomsten zijn partijleden nogal eens aangewezen op de traditionele media."
Sowieso VVDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef borisz het volgende:
Zullen we even lachen?
[..]
Zegt de partij met dit type posters,
[ afbeelding ]
Ja. Mevrouw Post is een vervelend mens. En dan heb ik het niet alleen over deze kwestie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso VVDhttp://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ontje%20gedeputeerde
stel je voor dat zo'n plebskind met de eer strijkt en niet je eigen
'Wij stoken niet in een gelukkig huwelijk'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
Wat is er mis met praten als je in een sleur zit en spanning mist?
Nou, precies! Walgelijk imoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
'Wij stoken niet in een gelukkig huwelijk'
In die reclame zegt ze toch: 'Ik ben gelukkig getrouwd, jij ook?'
ja doe maarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
Nou, precies! Walgelijk imo
Die sleur krijg je toch wel in een relatie, niks gemakkelijker dan een wip regelen via internet. Ik walg echt van volk dat daaraan meedoet.
Nee even kijkenquote:
volgens mij is het playbackquote:
Woehoequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Lamabal het volgende:
Eindelijk klaar met deze kut school. OP NAAR GRONINGEN
Heheheheequote:
Vooral Jan jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HeheheheeDat gezicht ook van Youssef
![]()
En Jan achter de drum
![]()
Casper die daar zo rondstuitert
![]()
Nee heb er al naar gezocht maar die is er niet. Of ik kan niet zoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral Jan jaWat een bazen
Is er trouwens geen Kensington-topic in MUZ?
Ah, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is vandaag dan ook de langste dag he
Waarom niet? Gewoon doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn broertje heeft 2 gratis kaarten voor RTL viert de zomer concert gekregen. Gaat hij vragen of ik er heen wil
lijkt me best gezellig kom je nog is buiten muisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn broertje heeft 2 gratis kaarten voor RTL viert de zomer concert gekregen. Gaat hij vragen of ik er heen wil
Ah, heb ook maar even gezocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee heb er al naar gezocht maar die is er niet. Of ik kan niet zoeken.
Wat een kuttopic.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, heb ook maar even gezocht.
MUZ / Kensington
Tof, die van mij beuren de kop nog niet op als ik overdag binnen kom hobbelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef SilentChaos het volgende:
M'n kat is helemaal blij dat ik zo vroeg al thuis ben
Zometeen bruiloft
Weekend
quote:
In de regen naar Kane, Caro, Nielson en Miss Montreal kijken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lijkt me best gezellig kom je nog is buiten muis
Tegen me aan springen, op me liggen enzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, die van mij beuren de kop nog niet op als ik overdag binnen kom hobbelen
als ik het niet beter zou weten is dat de line up van een gemiddeld 3fm festivalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
In de regen naar Kane, Caro, Nielson en Miss Montreal kijken?
Sowieso! Kensingtonquote:
Die 3 posts niet gelezen?quote:
Ze is een lapjeskatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tegen me aan springen, op me liggen enzohet is zo'n lieverd!
Lijkt me weinig mis mee, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Laten we er gaan postenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die 3 posts niet gelezen?Dafuq man. Hier in 3FM zijn er nog meer fans
En een kwart main coonquote:
Aaaahquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tegen me aan springen, op me liggen enzohet is zo'n lieverd!
Hater.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Niets dan liefde voor die bandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die 3 posts niet gelezen?Dafuq man. Hier in 3FM zijn er nog meer fans
Beste openingszin everquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe lief
Ik wil je kat ontmoeten
Als je het woord "poes" ipv "kat" had gebruikt wel... Tip voor de volgende keerquote:
Doen ze nog vrij geheimzinnig over, ik denk dat het uiteindelijk weinig bijzonders is. Netzoals toen Wijnand en Sander samen gingen wonenquote:
Lekker de radiorukkers pesten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen ze nog vrij geheimzinnig over, ik denk dat het uiteindelijk weinig bijzonders is. Netzoals toen Wijnand en Sander samen gingen wonen, werd ook een boel heisa om gemaakt.
Neuh, volgens mij was het die Passenger of zo of die bende halve zolen met dat Hee Hoo nummer.quote:
Oja, die heb ik ook wel eens gezien in Arnhemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whats next; die Peruanen met die panfluiten die vroeger op Hoog Catherijne stonden?
Whaha, prachtigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
pff, Kensington.....Muse! dat zijn pas bazen qua pleebek!
Valt nog wel mee..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Lamabal het volgende:
Tering.
Er kwam een vent van 90 in de winkel. Had last van een politie virus. Heb ik het eraf gehaald, kijk ik in zijn geschiedenis van zijn browser.
Mijn god die kerel rukt er op los. Van 9 tot 10. Daarna om 14:00 tot 14:30. Dan om 22:00 tot 23:30 en daarna s nachts nog om 2:20.
Holy fuck
Daarvan heb ik er laatst een hele zooi naar Pino gestuurd en teruggekregen, ik overweeg nog of ik wolfje ermee ga stalkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft de stickers van Facebook ook gevonden hoor.
Ze zijn super leuk!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvan heb ik er laatst een hele zooi naar Pino gestuurd en teruggekregen, ik overweeg nog of ik wolfje ermee ga stalken
Zal stoffig zijn daar in huisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor iemand van 90? Die is dan gelijk uitgedroogd man
twitter:538 twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:01:53De nieuwe #Alarmschijf is Best I Ever Had - @GavinDeGraw! http://t.co/oJ0NHJK29e #538 reageer retweet
Is toch handig, hoef je het ook niet op te ruimen..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor iemand van 90? Die is dan gelijk uitgedroogd man
Precies! Het verstuift welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch handig, hoef je het ook niet op te ruimen..
Haha watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Holenmens het volgende:
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=28833![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch handig, hoef je het ook niet op te ruimen..
quote:
ik heb even gereageerd in dat RF topicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef minthy het volgende:
Dat volk van radioforum zou zo hier mee kunnen posten!
Haha waarom heb je daar zoveel posts?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb even gereageerd in dat RF topic
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb even gereageerd in dat RF topic
Betrapt!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha waarom heb je daar zoveel posts?
Oh ik ben best een radiogeekje hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha waarom heb je daar zoveel posts?
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef themauster het volgende:
Het is toch de Foute 500 op Q-Music volgende week dus toch geen 3FM aan
Alsof Domien zoveel macht heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Domien heeft 'm er doorheen gepusht
UNANIEM DEMOCRATISCH GEKOZEN!!1!11!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef ddx het volgende:
Wat een reactie na afloop
En bij Stenders waren ze het er volgens mij ook niet helemaal mee eens. (al hoorde ik dat maar beetje op achtergrond)
Zou Domien hier ook meelezen? Of heeft die man gewoon niks te doen en zit hij op Radioforum D:twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:44:07@radiofreak Van harte met het toestaan van het meest belachelijke topic op Radioforum ooit. http://t.co/pRGJ9cDqQu reageer retweet
En terecht ook, dat gemekker hier slaat ook vaak als een lul op een drumstel...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien haat FOK! sinds we kritisch op hem zijn.
Klopt gedeeltelijk ook, maar het is niet zo dat we geen kritische kanttekening mogen zetten zonder dat ze meteen boos het forum verlaten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En terecht ook, dat gemekker hier slaat ook vaak als een lul op een drumstel...
Michiel postte hier ook aardig frequent mee maar werd ook gallisch van al dat negatieve geleuter.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:43:12@sverven Slechte keuze? Niemand. Voor John Mayer: ik. reageer retweet
Het waren geen kritische kanttekeningen meer maar het werd afzeikenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk ook, maar het is niet zo dat we geen kritische kanttekening mogen zetten zonder dat ze meteen boos het forum verlaten.
twitter:wernerschlosser twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:33:20@coen3fm Hahaha, stijl om die zeikplaat gewoon op zender naar waarde te schatten ;-) reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:42:35@wernerschlosser Ik kon het niet laten. reageer retweet
Bijna UNANIEM!1twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:49:34@coen3fm @wernerschlosser ja gezellig, maar op 1 stem na unaniem gekozen, dus Coen schuif aan volgende week
reageer retweet
Whehe echt hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wernerschlosser twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:33:20@coen3fm Hahaha, stijl om die zeikplaat gewoon op zender naar waarde te schatten ;-) reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:42:35@wernerschlosser Ik kon het niet laten. reageer retweet
Coen
Bijna UNANIEM!1twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:49:34@coen3fm @wernerschlosser ja gezellig, maar op 1 stem na unaniem gekozen, dus Coen schuif aan volgende week
reageer retweet
Je weet wat ie over FOK! gezegd heeft?quote:
Frank Bemthuistwitter:Domien twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:55:18@FrankBemthuis Goed bericht op 't forum. reageer retweet
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:15 schreef borisz het volgende:
Pasta pesto. Verder nog tomaten en garnalen erbij.
. Het was erg
Niet erg, flik ik hier ook regelmatig. Alleen wonenquote:
In mijn pesto doe ik altijd teveel knoflook. Ik vind het lekker. En knoflook zeer goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet erg, flik ik hier ook regelmatig. Alleen wonen![]()
Was het erg om te eten? Hmm.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:15 schreef borisz het volgende:
Pasta pesto. Verder nog tomaten en garnalen erbij.
. Het was erg
Ja en? ik voel me niet aangesproken en het is een terechte klacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet wat ie over FOK! gezegd heeft?
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
Als ik alleen eet of eten voor tijdens m'n late diensten kook gooi ik er knoflook in. Vaak teveel, ik hou ervanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
In mijn pesto doe ik altijd teveel knoflook. Ik vind het lekker. En knoflook zeer goed voor de weerstand..
Terechte klacht van ons FOK!kers ja. Ferry Doedensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? ik voel me niet aangesproken en het is een terechte klacht.
Ruben vd Meerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Holenmens het volgende:
Bart die mensen oproept om een plaat aan te vragen via Twitter......Wordt toch nooit gedraaid.
Uit Het Raam 4 jaar geleden met Ruben van der Meer
quote:
Je had liever Aukje van Ginneken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ruben vd Meer![]()
dat was echt een trieste uitzending
![]()
TATUMquote:
Was erg gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]Hoe was het op pinkpop? OF ben je daar niet geweest?
haha ja dat was idd ook wel foutquote:
ja, of tis een hoax en Jamai komt helemaal niet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
6 september Jamai te gast.
Oftewel; dan is EW er nog.
Ik vond het gister sneuer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Holenmens het volgende:
"Je zal een zomerlijst uitzenden vandaag. Is toch een potje sneu." - Michiel Veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |