een roos zeker?quote:
nee een letter uit een Human Rights document.quote:
WAT EEN DAG MENSEN! IK VIND HET NOGAL WAT!twitter:
volgens mij gaat ie mensen ophalen....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Pino?Je zit op et vliegveld toch? Waar ga je heen?
Bijna. Ik ga naar de aankomsthal. Geweldig klimaat hebben ze daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Pino?Je zit op et vliegveld toch? Waar ga je heen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna. Ik ga naar de aankomsthal. Geweldig klimaat hebben ze daar
Nooit regen, lekker warm. Echt fantastisch.
Wat? Wat gebeurt er?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik kan godverdegloeiende beter hier blijven zitten, hier word je iig niet zo vaak uitgescholden/voor leugenaar uitgemaakt...![]()
Dasoo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik kan godverdegloeiende beter hier blijven zitten, hier word je iig niet zo vaak uitgescholden/voor leugenaar uitgemaakt...![]()
huh?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
nja, niet helemaal wat ik voorspelde, maar toch....quote:
weet ik nog nietquote:
Even een paar dagen verzetten!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal vandaag maar een trouwerij hebben op het strand
Hee, een oude bekende.quote:
NOS op 3. Wat een klapjosti nieuwsorganisatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Holenmens het volgende:
"De pil waarmee je 'hem' omhoog krijgt, gaat in prijs omlaag." - Biem Buijs
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:03 schreef Holenmens het volgende:
"De pil waarmee je 'hem' omhoog krijgt, gaat in prijs omlaag." - Biem Buijs
quote:
Regenquote:
Ode aan jou als je dat net gezongen hebt en het niet slechts alleen gedacht hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik neuk niet meer met jou
Dus haal die zaadjes uit je ogen
Je hebt me keihard voorgelogen
besodemieterd en gezogen
Allemaal één pot nat...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Geeft 3fm nou kaarten weg voor een dwdd feestje?
We hebben hem op de HTS ooit helemaal uitgeschreven, de ranzige versiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ode aan jou als je dat net gezongen hebt en het niet slechts alleen gedacht hebt.
tssssquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We hebben hem op de HTS ooit helemaal uitgeschreven, de ranzige versie
Nooit uitgevoerd
Zegt de partij met dit type posters,quote:Sociale media hebben nauwelijks meerwaarde voor politici, en zijn mogelijk zelfs schadelijk voor de democratie.
Dat schrijft de Teldersstichting, het wetenschappelijk bureau van de VVD, in een vrijdag verschenen rapport.
Politici hebben sociale media massaal omarmd, constateren de auteurs van het rapport, dat gaat over de toekomst van politieke partijen. Ze twijfelen aan het nut daarvan, met name in het geval van Twitter. "Een politieke overtuiging laat zich niet zo makkelijk verpakken in snelle, gevatte en korte berichtjes."
De VVD-denkers hekelen 'vluchtigheid, beknoptheid en oppervlakkigheid die dominant zijn op de sociale media'. Het gebrek aan diepgang 'doet vrezen dat een fatsoenlijke gedachtewisseling zich niet via internetfora laat organiseren'. Al met al 'is het nog maar de vraag' of sociale media een positieve invloed op de politiek hebben.
Tegelijkertijd vindt de Teldersstichting wel dat politici meer gebruik moeten maken van andere mogelijkheden die internet biedt. Zo maakt internet het mogelijk dat politici 'in alle rust en ongehinderd door journalisten' hun verhaal kunnen vertellen. Dat gebeurt nog veel te weinig.
"Van echte communicatie met de achterban is geen sprake. Zelfs voor verslaggeving van partijbijeenkomsten zijn partijleden nogal eens aangewezen op de traditionele media."
Sowieso VVDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef borisz het volgende:
Zullen we even lachen?
[..]
Zegt de partij met dit type posters,
[ afbeelding ]
Ja. Mevrouw Post is een vervelend mens. En dan heb ik het niet alleen over deze kwestie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso VVDhttp://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ontje%20gedeputeerde
stel je voor dat zo'n plebskind met de eer strijkt en niet je eigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |