Delenquote:
Voor deze keer dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.. ouderdomVergeef mij
Ben ik ook mee bezig.. Ik span mijn billen hevig aan op da beatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
DANSSQUATTEN aka zitdansen, want 4e activiteit![]()
Om wat?quote:
Hou je glas bij danquote:
Ik kom hem even brengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig.. Ik span mijn billen hevig aan op da beat
[..]
Om wat?
[..]
Hou je glas bij dan
Alsof het bloed isquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom hem even brengen.
[..]
Alsof het bloed is
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.quote:
Hoe is je assessment gegaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik zie een stukje tepel, tr gemachtigd. slotje
Super goedquote:
graag gedaanquote:
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
Chloro is iig niet zo kklelijk als die Friese doorloper.
Nice! Congrats!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Super goed7; 7,3; 7,5 en 5 8en
Alleen kom er gisteren achter dat we morgen nog iets in moeten leveren waar ik nog teringveel werk aan heb
Dus niks te vieren
Ik heb niks te vertellen, want ik ben een vrouwquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
You tell me.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet dat nou weer zo?quote:
Amen to thatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.
Mwehehehequote:
Wat een taal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?
[..]
Nee, maar bij dezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?
[..]
Thanksquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice! Congrats!Zie, stressen helpt. Succes nog, dan kun je het morgen dubbel vieren.
Daarom wilde ik het perse lekker vindenquote:
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ThanksStressen helpt altijd ja
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKTAAAAILS
[..]
Daarom wilde ik het perse lekker vindenAnd so it began...
Wel als ik je wat vraag gvd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb niks te vertellen, want ik ben een vrouw
Doe maar gewoon op de mijne hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar bij dezen.![]()
![]()
Panzer over mijn welvaartspondjes._! Zal m'n ass eens op z'n face planten.
Wou je eraan doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel als ik je wat vraag gvd.
[..]
Doe maar gewoon op de mijne hoor.
Ja, problemen mee?quote:
You go girl.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ThanksStressen helpt altijd ja
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKTAAAAILS
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKS
Wow.quote:
Niks.quote:
quote:
quote:
Je bent je glas vergeten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$
En nu fantaseer ik elke avond alsof het een glas bloed is en dan ga ik mezelf onzedelijk betasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$
En nu fantaseer ik elke avond alsof het een glas bloed is en dan ga ik mezelf onzedelijk betasten
Ik word er een beetje woest van, jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
[..]
You go girl.
[..]
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.
Dacht ik ook, jaquote:
Kk.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de Buffy-vamps :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen liefje?quote:
Ja die is echt niet normaalquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent je glas vergeten.Ik moet even een ander broekje aantrekken, momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik kon vroeger echt niet kiezen tussen Angel en Spikequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Buffy-vamps :$
[ afbeelding ]
Eigenlijk niets, maar ik ben best open-minded.quote:
Anywhere you want.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent je glas vergeten.Had jij eerst een andere account en zo ja, welke, of ben ik in de war?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.full stops and exclamation marks
Gewoon laten dubbeldekken :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kon vroeger echt niet kiezen tussen Angel en Spike
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.quote:
OH VUILE SLETquote:
Oh ja? Gaan we doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.![]()
![]()
Volgens mij vindt mn zusje die ook leuk. Snap nie.quote:
DA MOE'K TOCH ZEKAH ZELF WETAH, HE'K JOU TOCH NIE VEUR NODIG.. K BEN BEKANT 16quote:
Echt ontzettend sexy die acteur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mn zusje die ook leuk. Snap nie.
Picknicken met bubbels en aardbeien.quote:
Mijn eigen moeraskat aan chloro laten zienquote:
Okequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet even een ander broekje aantrekken, momentje
Dus je bent wel geinteresseed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niets, maar ik ben best open-minded.
U bent in den war.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Anywhere you want.
[..]
Had jij eerst een andere account en zo ja, welke, of ben ik in de war?
quote:
Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.![]()
![]()
Je bent zo romantischquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Picknicken met bubbels en aardbeien.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
DA MOE'K TOCH ZEKAH ZELF WETAH, HE'K JOU TOCH NIE VEUR NODIG.. K BEN BEKANT 16
Ok, ik ben er klaar voor hoor.. Wat moet ik nu doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OkeSnel terug komen hoor. Ik heb net een blokje brie voor je gepakt. Dan kun je het ook eens proberen.
[..]
Dus je bent wel geinteresseed?
[..]
U bent in den war.
[..]
[..]
Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.
't Interesseert me niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn eigen moeraskat aan chloro laten zien.. Dat
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.quote:
Heb dqod allang getemd hoor.quote:Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Denk jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.
[..]
Heb dqod allang getemd hoor.![]()
Als was in m'n handen.quote:
Won't go down without a fight and you know itquote:
Ik durf het bijna niet te vragen maar trek je onderbroekje eens uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik ben er klaar voor hoor.. Wat moet ik nu doen?
Jezus, Mkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar trek je onderbroekje eens uit![]()
En dan..
he bah een slakkenspoor op mijn stoel![]()
En dan.. pak je de brie vast en smeer je hem sensueel over je lijf
Trio met ERW?quote:
Doen alsof je niet wist dat ik een typfout maakte in het woord; geïnteresseerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.
Eigenlijk wel, maar dat laat ik niet merkenquote:
Dat kun je maar beter goed doen bij Chloro.. Voor je t weet slaat ze die dijen van d'r om je nek en wurgt ze je, met of zonder briequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doen alsof je niet wist dat ik een typfout maakte in het woord; geïnteresseerd.
Speciaal voor jou een ï getyped ook nog.
Wil ik dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kun je maar beter goed doen bij Chloro.. Voor je t weet slaat ze die dijen van d'r om je nek en wurgt ze je, met of zonder brie
Op dit punt is goed, voor de rest kan ik niet oordelen, neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat laat ik niet merken![]()
Maar op dit punt niet nee.
Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$quote:
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op dit punt is goed, voor de rest kan ik niet oordelen, nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$
Good, good.. Reallyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgen
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En u heeft wel degelijk ogen voor kwaliteit.
Geniet ervan.. Doe ik ook, elke dagquote:
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Good, good.. Really
[..]
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$
Daar moet ik nog even over nadenken :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]Dat interesseert me wel, wie is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal jouw sap eens opslurpen.quote:
full stops and exclamation marks
oh snapquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
Sarah Shahiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
JA, weet je het al ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken :$
Aahoo Jahansouz Shahiquote:
Nee.. Ga eerst maar even poepen hoorquote:
Eerlijk delenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
1980. Veel te oud voor jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
quote:
Kusje erop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:
Bedankt voor jullie steun in deze zware tijd.quote:
Ik weet wat je doormaakt, het is vreselijk :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie steun in deze zware tijd.
Een kraai?quote:
Wat, mijn boner?quote:
Sommige vrouwen kunnen ermee wegkomen.quote:
Wat dan wel. Je weet dat ik niet van raadsels houquote:
Die boner van jou kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat, mijn boner?
[..]
Sommige vrouwen kunnen ermee wegkomen.
Nou ik houd hem toch liever bij me haha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die boner van jou kan me gestolen worden
Het is een Hagenezengroetquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat dan wel. Je weet dat ik niet van raadsels hou
hahahahaahahhaha ;pquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ik houd hem toch liever bij me haha.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wow ik.zie gewoon live hoe een grote mug een web invliegt en er zo'n dikke spin op komt afgesneld die hem inpakt
* Moeraskat spetterd in je gezicht.quote:
Ja hoe kan ik dat nou wetenquote:
Beter heb je koud speekselquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat spetterd in je gezicht.
Met speeksel ja.
Dat zal je spoedig ondervindenquote:
Moet ik een slaapliedje voor je zingen en je toedekken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, kan het niet aan, bedtijd voor mij.
Graag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik een slaapliedje voor je zingen en je toedekken?
Ik kom eraan, huhhuhuheihoeuhiuhiuwhiuhw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, kan het niet aan, bedtijd voor mij.
OUD en fucking seniel he?quote:
Ai, te laat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik raad het je sterk af btw, want ik kan niet mooi noch rustgevend zingen.
See you in my dreams, kleine setareh van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kom eraan, huhhuhuheihoeuhiuhiuwhiuhw.
Slaap lekker bby.
quote:
Ja word tijd dat je me eindelijk dat geld overmaakt ja.quote:
Omdat je van jezelf nog niet goed genoeg geisoleerd bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En waarom lig ik onder een winterdekbed?
Honderd miljoen miljard was het toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja word tijd dat je me eindelijk dat geld overmaakt ja.
Maar.. Mijn gravitatie en dichtheid dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omdat je van jezelf nog niet goed genoeg geisoleerd bent
You read too much....quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. Mijn gravitatie en dichtheid dan?
Ik ben aan het multitasken ja?quote:
Je bent zeker ook aan het vingeren, vies meisje.quote:
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.quote:
* Ogen afplakt met ductapequote:
Ik ben roze pijltjes aan het maken in screenshots van google mapsquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent zeker ook aan het vingeren, vies meisje.
Alleen dames kunnen dat.quote:
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustigquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen dames kunnen dat.
"IK ZIE HIER GEEN DAMES."
Bonnie laat zich niets meer wijsmaken hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bwaahahaahaaaa.. maak dat de kat wijs.
HOAXquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustig
[..]
Gebrek aan oestrogeen
Jawel, deed vanmiddag nog alsof ik iets gooide, zij rennen hahahahahhaaahahhaa ;pquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie laat zich niets meer wijsmaken hoor.
Je hoeft geen pijltjes te maken voor me hoor, kan gewoon een routebeschrijving via m'n telefoon krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben roze pijltjes aan het maken in screenshots van google maps
Z'n moeder is een man, idioot/geaaak en die trap in zn ballen was volkomen gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik Bonnie nou weer storen? Ze is net rustig
[..]
Gebrek aan oestrogeen
Wat zullen we nou beleven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX
Bonnie is alleen rustig als je aan haar dingetje voelt.
Waar leidt de reis heen, meisjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft geen pijltjes te maken voor me hoor, kan gewoon een routebeschrijving via m'n telefoon krijgen.
Ja, waarom deed je t dan niet, pussyquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n moeder is een man, idioot/geaaak en die trap in zn ballen was volkomen gerechtvaardigd.
Was dat "iets" toevallig Bonnie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, deed vanmiddag nog alsof ik iets gooide, zij rennen hahahahahhaaahahhaa ;p
Omdat ik daar te klein voor ben.quote:
Nee, blikjes voerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat "iets" toevallig Bonnie?
Dan vind ik dat rennen volkomen normaal
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar te klein voor ben.
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, blikjes voer
[..]
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nou
NEE! Kom dan ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE! Kom dan ;s
Hier, als je niet meer weet wat je met je tijd moet
ik las frontlickquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)
Ja die krijg ik alleen in het weekend.quote:
Vind brommers spannender.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?
Je klopt zelf van geen kantenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
Ze mogen trouwens wel eens Maps gaan updaten.. 2008.. Klopt geen reet meer van
Hoi Modusquote:
Dat interesseert mij geen holquote:
quote:
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klopt zelf van geen kanten
quote:
Wel, geef maar toequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die krijg ik alleen in het weekend.
Niet dat ik daar heel blij mee ben.
Ik zoek de remix van Boemklatsch en dan van dit nummerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?
[..]
quote:
waarom klim jij op een strandtent?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4e op een strandtent
Serveergast: smaakt het?
4e: ja heerlijk
Serveergast: helemaal goud!
Westlanders in de horeca________
IKWEETUTOOKNIESISIKZALJETROOSTUHHHHHHHHquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zoek de remix van Boemklatsch en dan van dit nummer
KANNIEVINDENONTROOSTBAARNU
Zodat ze eindelijk meer kan zien dan mensen hun kruis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom klim jij op een strandtent?
Kan ik het beter zien, hihahoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom klim jij op een strandtent?
Ik zal die trackje even tjekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
IKWEETUTOOKNIESISIKZALJETROOSTUHHHHHHHH
Kan wel zijn dat ie in die lowlands live set zat, die ik je stuurde, maar weet nie zeker
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze eindelijk meer kan zien dan mensen hun kruis.
hihi, dat is de eerst keer dat iemand zoiets tegen mij heeft gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?
Het is weer feestweek?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal die trackje even tjekken
Neen, behalve jetsersquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?
Ja het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, aangezien we beiden zowat even lang zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hihi, dat is de eerst keer dat iemand zoiets tegen mij heeft gezegd
Nee, net geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is weer feestweek?
[..]
Neen, behalve jetsers(ik spreek overigens voor mezelf)
Ja dat van mij was oor sarcastisch bedoeld. Want ik beantwoord namelijk sarcasme met sarcasme. Dat moet u weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, aangezien we beiden zowat even lang zijn
Nee, helemaal niet.. HET IS NU AAN DE GANG ZEI IK JE TOCHquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, net geweest![]()
Wat .. huh?
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat van mij was oor sarcastisch bedoeld. Want ik beantwoord namelijk sarcasme met sarcasme. Dat moet u weten.
Ik heb u bewust op een dwaalspoor gezet met de emoticon
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.
Klopt, niemand kan ons uberhaupt zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.
Zal eens in je oor builen als een onopgevoed wolvenkindquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
4E, vindt jij Dqod ook altijd zo woestaantrekkelijk wanneer ze begint te schreeuwen?
7 feestjes in mijn skinnyjeansquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.. HET IS NU AAN DE GANG ZEI IK JE TOCH
Niet in mijn broekje tho
HOI NIEMANDquote:
Spaar me mogli alsjeblieftquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal eens in je oor builen als een onopgevoed wolvenkind
Nee, ik word daar altijd een beetje ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
4E, vindt jij Dqod ook altijd zo woestaantrekkelijk wanneer ze begint te schreeuwen?
Vergeet: "THIS IS KLB" vooral nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik word daar altijd een beetje ongemakkelijk van
Tenzij het tijdens een gig is van het een of ander.
Inclusief HOERUH/BOERUH geroep
Die make-upquote:
Zit er iets in je oog?quote:
* Wijsvinger en pink omhoog steektquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vergeet: "THIS IS KLB" vooral niet!!!!!!!!!
quote:
quote:
Ik wil het antwoord met wat er in het oog zit absoluut niet weten.quote:
Hahahaha godverdommequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Wijsvinger en pink omhoog steekt
Volgend jaar dancevalley of zoquote:
There is a bit of lesbian in every girlquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, 4EBE, je moet kiezen: een tongzoen met een vrouw of verhongeren in een donkere kelder?
Fuck yeahquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgend jaar dancevalley of zo![]()
Hangt er een beetje vanaf wat voor vrouw, maar beter verhonger ik in die donkere kelder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, 4EBE, je moet kiezen: een tongzoen met een vrouw of verhongeren in een donkere kelder?
Al vraag ik me af waar die grens bij sis ligtquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
There is a bit of lesbian in every girl.
wel wel wel welquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord met wat er in het oog zit absoluut niet weten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat voor vrouw, maar beter verhonger ik in die donkere kelder.
Frontlickquote:
quote:
Mooi eh.. Ik vind he'maal mooi, egtquote:
Ja sorryquote:
Met wat voor wasmachines zat jij te huigtikken danquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorrybijna al mijn ervaringen waren dat ik bijna dood ging van die tong in mijn slokdarm.
Een AEG...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met wat voor wasmachines zat jij te huigtikken dan
Heerlijk.quote:
Je bent zelf wat de fuck.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/what%20the%20fuck
Hoppa
Geen gebrek aan.quote:
Zie ook Geen steroids zoals gesuggereerd maar ook synthol.quote:
We hadden het over wasmachines, blijf je even opletten? ;squote:
quote:
quote:
Heb jij iets tegen hogedruk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hadden het over wasmachines, blijf je even opletten? ;s
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hadden het over wasmachines, blijf je even opletten? ;s
Gaat het nu over spuiten? Dan ga ik even met terpentine spelen namelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen hogedruk?
Gwn niet tof doen tegen haar ja ;s ;s Wajowquote:
Geen ideequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met wat voor wasmachines zat jij te huigtikken dan
Omdat geen chocolaquote:
...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat het nu over spuiten? Dan ga ik even met terpentine spelen namelijk
Hogedrukspuiten verdommequote:
Voel me goed nu, lobiquote:
JA troost me maarquote:
Bij dezenquote:
Hou je fb eens in de gaten :$quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef JijHebtGeenHandtas het volgende:
[..]
Kom niet haten op die arme user
3 in totaal nowadaysquote:
Oepsiedaisy :Squote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
3 in totaal nowadays
Jijhebtgeen.nl
Echt eh, stel kutusers bij elkaarquote:
I see what you did therequote:
JA DAT WAS WEL DUIDELIJKquote:
quote:
quote:
Dat is so so hatelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus.. wie verzint er nou concerten op maandag en donderdag ?
Dan is de lol er wel af
EO jongerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is de lol er wel af
Omdat artiesten niet genoeg zouden verdienen en het teveel zou kosten, als het een tour is, als er alleen in het weekend werd opgetreden. Dat soort dingen weet ik toevallig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is de lol er wel af
Ja en nu letterlijkquote:
Bannen die handel.quote:
Gwn slaanquote:
Wow ;squote:
Ja dat denk ik ook iedere week... zo dat was mijn benzinequote:
In Brabant zeggen ze da wa mien peut jonguhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook iedere week... zo dat was mijn benzine
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook iedere week... zo dat was mijn benzine
Doe.Normaalquote:
Boerenkool eten in de zomer.. Gatverdammequote:
Ik eet het zelfs soms wel eens op het werk tijdens de lunchpauzequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boerenkool eten in de zomer.. Gatverdamme
Nja, eigenlijk altijd, maar dat komt omdat ik t sowieso te vaak moet eten
slechte garpquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik eet het zelfs soms wel eens op het werk tijdens de lunchpauze
Jij moet je er niet tegenover bemoeien ;squote:
Kuthitte is juistquote:
In b4quote:
quote:
Eensquote: