DA MOE'K TOCH ZEKAH ZELF WETAH, HE'K JOU TOCH NIE VEUR NODIG.. K BEN BEKANT 16quote:
Echt ontzettend sexy die acteur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mn zusje die ook leuk. Snap nie.
Picknicken met bubbels en aardbeien.quote:
Mijn eigen moeraskat aan chloro laten zienquote:
Okequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet even een ander broekje aantrekken, momentje
Dus je bent wel geinteresseed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niets, maar ik ben best open-minded.
U bent in den war.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Anywhere you want.
[..]
Had jij eerst een andere account en zo ja, welke, of ben ik in de war?
quote:
Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.![]()
![]()
Je bent zo romantischquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Picknicken met bubbels en aardbeien.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
DA MOE'K TOCH ZEKAH ZELF WETAH, HE'K JOU TOCH NIE VEUR NODIG.. K BEN BEKANT 16
Ok, ik ben er klaar voor hoor.. Wat moet ik nu doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OkeSnel terug komen hoor. Ik heb net een blokje brie voor je gepakt. Dan kun je het ook eens proberen.
[..]
Dus je bent wel geinteresseed?
[..]
U bent in den war.
[..]
[..]
Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.
't Interesseert me niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn eigen moeraskat aan chloro laten zien.. Dat
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.quote:
Heb dqod allang getemd hoor.quote:Voorzichtig!! Je moet een Moeraskat eerst temmen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Denk jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.
[..]
Heb dqod allang getemd hoor.![]()
Als was in m'n handen.quote:
Won't go down without a fight and you know itquote:
Ik durf het bijna niet te vragen maar trek je onderbroekje eens uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik ben er klaar voor hoor.. Wat moet ik nu doen?
Jezus, Mkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar trek je onderbroekje eens uit![]()
En dan..
he bah een slakkenspoor op mijn stoel![]()
En dan.. pak je de brie vast en smeer je hem sensueel over je lijf
Trio met ERW?quote:
Doen alsof je niet wist dat ik een typfout maakte in het woord; geïnteresseerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee wat geinteresseed is, maar ik ben het.
Eigenlijk wel, maar dat laat ik niet merkenquote:
Dat kun je maar beter goed doen bij Chloro.. Voor je t weet slaat ze die dijen van d'r om je nek en wurgt ze je, met of zonder briequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doen alsof je niet wist dat ik een typfout maakte in het woord; geïnteresseerd.
Speciaal voor jou een ï getyped ook nog.
Wil ik dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kun je maar beter goed doen bij Chloro.. Voor je t weet slaat ze die dijen van d'r om je nek en wurgt ze je, met of zonder brie
Op dit punt is goed, voor de rest kan ik niet oordelen, neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat laat ik niet merken![]()
Maar op dit punt niet nee.
Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$quote:
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op dit punt is goed, voor de rest kan ik niet oordelen, nee
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou persoonlijk geen nee zeggen.. Ik ben namelijk als was in haar handen :$
Good, good.. Reallyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is positief, dus maakt u zich geen zorgen
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En u heeft wel degelijk ogen voor kwaliteit.
Geniet ervan.. Doe ik ook, elke dagquote:
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Good, good.. Really
[..]
Eigenlijk wil ik haar gewoon slaan, dat weet ze ook.. Wat er daarna met me gaat gebeuren, kan ik mee leven :$
Daar moet ik nog even over nadenken :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hard je haar slaat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]Dat interesseert me wel, wie is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal jouw sap eens opslurpen.quote:
full stops and exclamation marks
oh snapquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
Sarah Shahiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat interesseert me wel, wie is het?
[..]
Zal jouw sap eens opslurpen.
JA, weet je het al ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken :$
Aahoo Jahansouz Shahiquote:
Nee.. Ga eerst maar even poepen hoorquote:
Eerlijk delenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
1980. Veel te oud voor jou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Aahoo Jahansouz Shahi
Shahi was born and grew up in Euless, Texas. She is the daughter of Mah Monir, an interior designer, and Abbas Jahansouz Shahi. Her father is from Iran, and her mother is from Spain.
Hard geworden.
quote:
Kusje erop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
Nagel echt ziek diep ingescheurd.Doet pijn man.
quote:
Bedankt voor jullie steun in deze zware tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |