Delenquote:
Voor deze keer dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.. ouderdomVergeef mij
Ben ik ook mee bezig.. Ik span mijn billen hevig aan op da beatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
DANSSQUATTEN aka zitdansen, want 4e activiteit![]()
Om wat?quote:
Hou je glas bij danquote:
Ik kom hem even brengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig.. Ik span mijn billen hevig aan op da beat
[..]
Om wat?
[..]
Hou je glas bij dan
Alsof het bloed isquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom hem even brengen.
[..]
Alsof het bloed is
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.quote:
Hoe is je assessment gegaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik zie een stukje tepel, tr gemachtigd. slotje
Super goedquote:
graag gedaanquote:
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
Chloro is iig niet zo kklelijk als die Friese doorloper.
Nice! Congrats!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Super goed7; 7,3; 7,5 en 5 8en
Alleen kom er gisteren achter dat we morgen nog iets in moeten leveren waar ik nog teringveel werk aan heb
Dus niks te vieren
Ik heb niks te vertellen, want ik ben een vrouwquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
You tell me.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet dat nou weer zo?quote:
Amen to thatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een glas rode wijn ziet er zo mooi uit he.
Mwehehehequote:
Wat een taal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?
[..]
Nee, maar bij dezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey bb, had je mijn lovende post over je nog gezien?
[..]
Thanksquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice! Congrats!Zie, stressen helpt. Succes nog, dan kun je het morgen dubbel vieren.
Daarom wilde ik het perse lekker vindenquote:
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ThanksStressen helpt altijd ja
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKTAAAAILS
[..]
Daarom wilde ik het perse lekker vindenAnd so it began...
Wel als ik je wat vraag gvd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb niks te vertellen, want ik ben een vrouw
Doe maar gewoon op de mijne hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar bij dezen.![]()
![]()
Panzer over mijn welvaartspondjes._! Zal m'n ass eens op z'n face planten.
Wou je eraan doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel als ik je wat vraag gvd.
[..]
Doe maar gewoon op de mijne hoor.
Ja, problemen mee?quote:
You go girl.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ThanksStressen helpt altijd ja
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKTAAAAILS
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Robophatt het volgende:
Ja volgende week maar eens de vakantie inluiden geloof ikCOCKS
Wow.quote:
Niks.quote:
quote:
quote:
Je bent je glas vergeten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$
En nu fantaseer ik elke avond alsof het een glas bloed is en dan ga ik mezelf onzedelijk betasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het op een gegeven moment gewoon gaan drinken onder het mom van yolo :$
En nu fantaseer ik elke avond alsof het een glas bloed is en dan ga ik mezelf onzedelijk betasten
Ik word er een beetje woest van, jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
[..]
You go girl.
[..]
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.
Dacht ik ook, jaquote:
Kk.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de Buffy-vamps :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm snap ik wel als je ziet hoe vampiers er tegenwoordig uitzien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen liefje?quote:
Ja die is echt niet normaalquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent je glas vergeten.Ik moet even een ander broekje aantrekken, momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik kon vroeger echt niet kiezen tussen Angel en Spikequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Buffy-vamps :$
[ afbeelding ]
Eigenlijk niets, maar ik ben best open-minded.quote:
Anywhere you want.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Plant mijn ass bij jou op heel andere plekken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent je glas vergeten.Had jij eerst een andere account en zo ja, welke, of ben ik in de war?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe dit tegenwoordig elke avond met brie.
Dan ga ik nakend op bed liggen en smeer ik mezelf volledig in met brie. Daarna betast ik mezelf alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik ben nu opzoek naar andere brieseksuele mensen. Zodat ik met hun over deze geweldige ervaring kan praten.full stops and exclamation marks
Gewoon laten dubbeldekken :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kon vroeger echt niet kiezen tussen Angel en Spike
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.quote:
OH VUILE SLETquote:
Oh ja? Gaan we doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw moeraskat wel eens leren kennen.![]()
![]()
Volgens mij vindt mn zusje die ook leuk. Snap nie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |