Wat zullen we nou beleven :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX
Bonnie is alleen rustig als je aan haar dingetje voelt.
Waar leidt de reis heen, meisjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft geen pijltjes te maken voor me hoor, kan gewoon een routebeschrijving via m'n telefoon krijgen.
Ja, waarom deed je t dan niet, pussyquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Z'n moeder is een man, idioot/geaaak en die trap in zn ballen was volkomen gerechtvaardigd.
Was dat "iets" toevallig Bonnie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, deed vanmiddag nog alsof ik iets gooide, zij rennen hahahahahhaaahahhaa ;p
Omdat ik daar te klein voor ben.quote:
Nee, blikjes voerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat "iets" toevallig Bonnie?
Dan vind ik dat rennen volkomen normaal
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik daar te klein voor ben.
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, blikjes voer
[..]
Alsof jij geen mooie jumpkick had kunnen geven, kom nou
NEE! Kom dan ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE! Kom dan ;s
Hier, als je niet meer weet wat je met je tijd moet
ik las frontlickquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die blikjes voer, maisjuhhh
Zou frontkick geven hoor.
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in augustus weer hoor.. Blijft geen feest(week)
Ja die krijg ik alleen in het weekend.quote:
Vind brommers spannender.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier nog wel hoor, tot aan zaterdag.. Goa'j met trekkers kiek'n?
Je klopt zelf van geen kantenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
Ze mogen trouwens wel eens Maps gaan updaten.. 2008.. Klopt geen reet meer van
Hoi Modusquote:
Dat interesseert mij geen holquote:
quote:
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klopt zelf van geen kanten
quote:
Wel, geef maar toequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die krijg ik alleen in het weekend.
Niet dat ik daar heel blij mee ben.
Ik zoek de remix van Boemklatsch en dan van dit nummerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kloppende sensaties tellen zeker niet mee?
[..]
quote:
waarom klim jij op een strandtent?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4e op een strandtent
Serveergast: smaakt het?
4e: ja heerlijk
Serveergast: helemaal goud!
Westlanders in de horeca________
IKWEETUTOOKNIESISIKZALJETROOSTUHHHHHHHHquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zoek de remix van Boemklatsch en dan van dit nummer
KANNIEVINDENONTROOSTBAARNU
Zodat ze eindelijk meer kan zien dan mensen hun kruis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom klim jij op een strandtent?
Kan ik het beter zien, hihahoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom klim jij op een strandtent?
Ik zal die trackje even tjekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
IKWEETUTOOKNIESISIKZALJETROOSTUHHHHHHHH
Kan wel zijn dat ie in die lowlands live set zat, die ik je stuurde, maar weet nie zeker
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze eindelijk meer kan zien dan mensen hun kruis.
hihi, dat is de eerst keer dat iemand zoiets tegen mij heeft gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?
Het is weer feestweek?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal die trackje even tjekken
Neen, behalve jetsersquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er meer dan mensen hun kruis dan, juffrouw langbeen?
Ja het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, aangezien we beiden zowat even lang zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hihi, dat is de eerst keer dat iemand zoiets tegen mij heeft gezegd
Nee, net geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is weer feestweek?
[..]
Neen, behalve jetsers(ik spreek overigens voor mezelf)
Ja dat van mij was oor sarcastisch bedoeld. Want ik beantwoord namelijk sarcasme met sarcasme. Dat moet u weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, aangezien we beiden zowat even lang zijn
Nee, helemaal niet.. HET IS NU AAN DE GANG ZEI IK JE TOCHquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, net geweest![]()
Wat .. huh?
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat van mij was oor sarcastisch bedoeld. Want ik beantwoord namelijk sarcasme met sarcasme. Dat moet u weten.
Ik heb u bewust op een dwaalspoor gezet met de emoticon
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.
Klopt, niemand kan ons uberhaupt zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar niemand weet eigenlijk dat we beiden mini zijn.
Zal eens in je oor builen als een onopgevoed wolvenkindquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
4E, vindt jij Dqod ook altijd zo woestaantrekkelijk wanneer ze begint te schreeuwen?
7 feestjes in mijn skinnyjeansquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.. HET IS NU AAN DE GANG ZEI IK JE TOCH
Niet in mijn broekje tho
HOI NIEMANDquote:
Spaar me mogli alsjeblieftquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal eens in je oor builen als een onopgevoed wolvenkind
Nee, ik word daar altijd een beetje ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
4E, vindt jij Dqod ook altijd zo woestaantrekkelijk wanneer ze begint te schreeuwen?
Vergeet: "THIS IS KLB" vooral nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik word daar altijd een beetje ongemakkelijk van
Tenzij het tijdens een gig is van het een of ander.
Inclusief HOERUH/BOERUH geroep
Die make-upquote:
Zit er iets in je oog?quote:
* Wijsvinger en pink omhoog steektquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vergeet: "THIS IS KLB" vooral niet!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |