quote:
quote:
Ik wil het antwoord met wat er in het oog zit absoluut niet weten.quote:
Hahahaha godverdommequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Wijsvinger en pink omhoog steekt
Volgend jaar dancevalley of zoquote:
There is a bit of lesbian in every girlquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, 4EBE, je moet kiezen: een tongzoen met een vrouw of verhongeren in een donkere kelder?
Fuck yeahquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgend jaar dancevalley of zo![]()
Hangt er een beetje vanaf wat voor vrouw, maar beter verhonger ik in die donkere kelder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, 4EBE, je moet kiezen: een tongzoen met een vrouw of verhongeren in een donkere kelder?
Al vraag ik me af waar die grens bij sis ligtquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
There is a bit of lesbian in every girl.
wel wel wel welquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord met wat er in het oog zit absoluut niet weten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat voor vrouw, maar beter verhonger ik in die donkere kelder.
Frontlickquote:
quote:
Mooi eh.. Ik vind he'maal mooi, egtquote:
Ja sorryquote:
Met wat voor wasmachines zat jij te huigtikken danquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorrybijna al mijn ervaringen waren dat ik bijna dood ging van die tong in mijn slokdarm.
Een AEG...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met wat voor wasmachines zat jij te huigtikken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |