abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128158985
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Comp_Lex het volgende:
aar neeee, niemand vertelt mij ooit wat of laat op z'n minst even zien hoe het werkelijk aan toe gaat. Ik zit constant met mijn angsten te worstelen en niemand kijkt even naar mij om.
Ja maar als mensen je niet kunnen zien dan kunnen ze niet naar je omkijken schat. :*
Rustig aan.
  zondag 23 juni 2013 @ 18:50:01 #202
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128159192
quote:

[..]

Iemand had dat even moeten vertellen. Maar neeee, niemand vertelt mij ooit wat of laat op z'n minst even zien hoe het werkelijk aan toe gaat. Ik zit constant met mijn angsten te worstelen en niemand kijkt even naar mij om.
En hoe had iemand moeten weten dat ie dat had moeten vertellen?
  zondag 23 juni 2013 @ 18:54:04 #203
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128159347
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar als mensen je niet kunnen zien dan kunnen ze niet naar je omkijken schat. :*
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En hoe had iemand moeten weten dat ie dat had moeten vertellen?
De directe omgeving had makkelijk kunnen weten dat het niet goed met me ging. Laatst een gesprek met iemand gehad:

Ik: "Ik ben nu hulp aan het zoeken."

Ander: "Ja ik zag al wel dat het niet goed met je ging."

Mensen zien het dus wel en ze merken het ook aan mij dat ik problemen heb.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128159414
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

De directe omgeving had makkelijk kunnen weten dat het niet goed met me ging. Laatst een gesprek met iemand gehad:

Tjah mensen hebben het daar niet graag over he..
Zeker niet als er niet om gevraagd wordt...
Rustig aan.
  zondag 23 juni 2013 @ 18:57:25 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128159473
quote:

[..]

[..]

Te gemakkelijk om de verantwoordelijkheid bij je omgeving neer te leggen. Uiteindelijk zal je zelf om hulp moeten vragen/het zelf moeten doen.
Ik zie je de laatste paar dagen heel veel wijzen naar andere maar zo werkt het natuurlijk niet.
pi_128159831
quote:

[..]

Iemand had dat even moeten vertellen. Maar neeee, niemand vertelt mij ooit wat of laat op z'n minst even zien hoe het werkelijk aan toe gaat. Ik zit constant met mijn angsten te worstelen en niemand kijkt even naar mij om.
quote:

[..]

[..]

Kan heel goed dat ze bang zijn dat jij een kling-on bent en je aan hun gaat vastklampen.
pi_128159903
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Te gemakkelijk om de verantwoordelijkheid bij je omgeving neer te leggen. Uiteindelijk zal je zelf om hulp moeten vragen/het zelf moeten doen.
Ik zie je de laatste paar dagen heel veel wijzen naar andere maar zo werkt het natuurlijk niet.
Het kan natuurlijk wel terecht zijn, maar de redenen waarom die anderen ervoor kiezen hun mond dicht te houden, kunnen ook weer terecht zijn ;)

Maar de conclusie is hetzelfde: Je zal -zelf- hulp moeten gaan inschakelen en het niet aan anderen overlaten.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:09:22 #208
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128159914
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig wel een aantal vrienden die me zo'n schop geven dat ze me letterlijk meesleuren als het niet goed gaat. Gelukkig zijn er dus ook vrienden die je soms onder de klauwen nemen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128159948
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig wel een aantal vrienden die me zo'n schop geven dat ze me letterlijk meesleuren als het niet goed gaat. Gelukkig zijn er dus ook vrienden die je soms onder de klauwen nemen.
Jij bent vast niet iemand die snel om hulp zal vragen en ook niet iemand die claimerig is naar zijn vrienden toe, niet?
  zondag 23 juni 2013 @ 19:13:43 #210
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128160047
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij bent vast niet iemand die snel om hulp zal vragen en ook niet iemand die claimerig is naar zijn vrienden toe, niet?
Nope dat klopt. Dat doe ik inderdaad niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 23 juni 2013 @ 19:17:09 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128160185
Hoe het verleden ook gegaan is.. je ziet zelf nu in dat het anders moet (Complex) .. dus je zal het zelf moeten doen. Zoals ik al eens eerder zei. Terugkijken kan je helpen en daar kom je niet onderuit. En je mag best kwaad zijn op mensen. Maar het zou je nu niet moeten gaan tegenhouden om er iets aan te doen. En ook niet enkel denken "ja maar zij dit, zij dat. ik was hulpeloos" Je moet gaan denken

"ja vroeger.. dat was kut, maar nu ga ik het anders doen! "
  zondag 23 juni 2013 @ 19:19:01 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128160266
Denk dat bij de meesten opvoeding wel een rol zal hebben gespeeld. In wat voor zin dan ook. Bij mij spelen er ook wel wat zaken denk ik zo.. ondanks dat ik geen slechte jeugd ofzo heb gehad of verschrikkelijke ouders.

Toch moet ikzelf nu het beste maken van mijn eigen leven. Kan ik wel boos op ze zijn of denken van "hadden jullie het maar anders gedaan" maar daar heb ik nu niets aan. Want met terugkijken en boos zijn op anderen schiet je zelf niets mee op.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:29:24 #213
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128160683
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef Cue_ het volgende:
Hoe het verleden ook gegaan is.. je ziet zelf nu in dat het anders moet (Complex) .. dus je zal het zelf moeten doen. Zoals ik al eens eerder zei. Terugkijken kan je helpen en daar kom je niet onderuit. En je mag best kwaad zijn op mensen. Maar het zou je nu niet moeten gaan tegenhouden om er iets aan te doen. En ook niet enkel denken "ja maar zij dit, zij dat. ik was hulpeloos" Je moet gaan denken

"ja vroeger.. dat was kut, maar nu ga ik het anders doen! "
Helaas zit ik nu nog met hele andere problemen, zoals spanningen en angsten in de nabijheid van mensen, motivatieproblemen en de 10 jaar grens van de studie komt er ook aan (september 2014, volgend jaar).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 23 juni 2013 @ 19:30:16 #214
103397 minthy
Lief-ish
pi_128160713
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:19 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat bij de meesten opvoeding wel een rol zal hebben gespeeld. In wat voor zin dan ook. Bij mij spelen er ook wel wat zaken denk ik zo.. ondanks dat ik geen slechte jeugd ofzo heb gehad of verschrikkelijke ouders.

Toch moet ikzelf nu het beste maken van mijn eigen leven. Kan ik wel boos op ze zijn of denken van "hadden jullie het maar anders gedaan" maar daar heb ik nu niets aan. Want met terugkijken en boos zijn op anderen schiet je zelf niets mee op.
Dat is helemaal waar vind ik. Iedereen heeft wel zooi meegemaakt, maar dat kan je niet als excuus blijven gebruiken. Op een gegeven moment moet je verder.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 juni 2013 @ 19:32:28 #215
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128160798
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar vind ik. Iedereen heeft wel zooi meegemaakt, maar dat kan je niet als excuus blijven gebruiken. Op een gegeven moment moet je verder.
Zo wat zijn we hier hard allemaal! De tering! :) Ben het wel met jullie eens daar niet van. Had zelf een aparte jeugd, geen broers, geen zussen, gescheiden ouders en elke basischooljaar tot groep 6 continu switchen van pleegouders.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:35:10 #216
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128160908
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo wat zijn we hier hard allemaal! De tering! :) Ben het wel met jullie eens daar niet van. Had zelf een aparte jeugd, geen broers, geen zussen, gescheiden ouders en elke basischooljaar tot groep 6 continu switchen van pleegouders.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Tuurlijk is er begrip voor externe zaken uit het verleden, maar uiteindelijk zul je het zelf moeten doen als je iets wil veranderen.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:36:36 #217
103397 minthy
Lief-ish
pi_128160963
quote:

[..]

Het is niet zo hard bedoeld als het er staat!
Voor mezelf geldt het ook, ik hou teveel vast aan gebeurtenissen uit het verleden. Daar ga ik mee aan de slag, omdat ze mijn leven nu beïnvloeden. Ook voor mij geldt dat ik in een bepaalde mate in de slachtofferrol blijf hangen.
Tante minthy!! O+
  zondag 23 juni 2013 @ 19:38:19 #218
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128161030
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Tuurlijk is er begrip voor externe zaken uit het verleden, maar uiteindelijk zul je het zelf moeten doen als je iets wil veranderen.
Het probleem is juist doordat je in je eigen jeugd fucked up dingen heb meegemaakt. Bepaalde hersengedeeltes minder ontwikkeld zijn en je dus eigenlijk niet zo veel anders kan dan klagen over vroeger. (En natuurlijk nog wel er aan werken, maar het klagen is mijn inziens dan wel terecht).
  zondag 23 juni 2013 @ 19:38:47 #219
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128161052
quote:
11s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Het is niet zo hard bedoeld als het er staat!
Voor mezelf geldt het ook, ik hou teveel vast aan gebeurtenissen uit het verleden. Daar ga ik mee aan de slag, omdat ze mijn leven nu beïnvloeden. Ook voor mij geldt dat ik in een bepaalde mate in de slachtofferrol blijf hangen.
Mja, ik ben net weer thuis en struggle behoorlijk. Verval in oude patronen. Maarja, emdr therapie in Juli..
pi_128162010
Patronen kan je veranderen. Is lastig, want het zijn patronen, maar zie het als een uitdaging. ;)
  zondag 23 juni 2013 @ 19:57:13 #221
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128162022
Klagen over het verleden komt vooral omdat het is gebeurd zonder dat je klaar voor bepaalde dingen was en omdat je het niet meer kan veranderen. De ervaringen die jou hebben beschadigd, zullen nooit verdwijnen. Daarom dat je door moet hebben dat het niet enkel bij klagen moet blijven. Er gaat niet iemand terug in de tijd om alles goed te maken, hoe graag je dat wilt en hoe vaak je daar ook aan hebt gedacht. Je moet ervoor zorgen jij het zelf kan fixen. Moeilijk, maar de beloning is de mooiste die je kan krijgen.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 23 juni 2013 @ 19:59:01 #222
103397 minthy
Lief-ish
pi_128162103
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het probleem is juist doordat je in je eigen jeugd fucked up dingen heb meegemaakt. Bepaalde hersengedeeltes minder ontwikkeld zijn en je dus eigenlijk niet zo veel anders kan dan klagen over vroeger. (En natuurlijk nog wel er aan werken, maar het klagen is mijn inziens dan wel terecht).
Hier ook veel ellende. Pestverleden, ouders verslaafd, relatie naar de klote, altijd ondermaats gepresteerd op alle vlakken. Dat heeft gezorgd voor een onveilige jeugd, hechtingsproblemen, extreme angsten en onzekerheid (even afgezien van de burnout die alles nu even extra versterkt).

Het gevolg is dat ik nu op m'n 37e mezelf nog steeds verschrikkelijk vind, nog steeds het idee heb het nooit goed genoeg te kunnen doen en nog steeds het gevoel heb dat iedereen me uitkotst.
Af en toe mekker ik er heus over, maar meestal hou ik het voor mezelf. Puur uit angst dat mensen me weer gaan treiteren, dat ik uitgekotst ga worden of dat ik het mezelf niet waard vind om het te delen, "want iedereen heeft wel eens een scheet dwars voor de kont zitten".

Het verleden is hier iig te sterk aanwezig, ik zou meer in het nu willen leven, met minder ballast. Niet meer zo sterk blijven hangen maar meer vooruitkijken.
Tante minthy!! O+
  zondag 23 juni 2013 @ 19:59:13 #223
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128162112
Wat merken jullie trouwens van muziek op jullie invloed? Het gaat bij mij minder slecht dan een paar maanden geleden, maar als ik een bepaald liedje luister van die periode is het alsof ik er weer middenin zit. Voor de paar minuutjes dan.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_128162261
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat merken jullie trouwens van muziek op jullie invloed? Het gaat bij mij minder slecht dan een paar maanden geleden, maar als ik een bepaald liedje luister van die periode is het alsof ik er weer middenin zit. Voor de paar minuutjes dan.
Herkenbaar :)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:02:11 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162283
quote:
Hier geen associaties met muziek. Af en toe wel dat een liedje me ergens aan doet denken, maar dat zijn gewoon neutrale gevoelens dan van "owja dat en dat" of dat nu een nr is dat aan m'n ex doet denken (wat ik regelmatig aanvraag ik de kroeg, omdat het gewoone en goed nr is) of het nr wat aan m'n overleden oma doet denken.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:02:32 #226
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128162303
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook veel ellende. Pestverleden, ouders verslaafd, relatie naar de klote, altijd ondermaats gepresteerd op alle vlakken. Dat heeft gezorgd voor een onveilige jeugd, hechtingsproblemen, extreme angsten en onzekerheid (even afgezien van de burnout die alles nu even extra versterkt).

Het gevolg is dat ik nu op m'n 37e mezelf nog steeds verschrikkelijk vind, nog steeds het idee heb het nooit goed genoeg te kunnen doen en nog steeds het gevoel heb dat iedereen me uitkotst.
Af en toe mekker ik er heus over, maar meestal hou ik het voor mezelf. Puur uit angst dat mensen me weer gaan treiteren, dat ik uitgekotst ga worden of dat ik het mezelf niet waard vind om het te delen, "want iedereen heeft wel eens een scheet dwars voor de kont zitten".

Het verleden is hier iig te sterk aanwezig, ik zou meer in het nu willen leven, met minder ballast. Niet meer zo sterk blijven hangen maar meer vooruitkijken.
Jeetje, ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds met mijn problemen rondloop :o
We zitten gewoon onze levens weg te gooien hier :o
Dat kan toch niet?!
pi_128162306
quote:

[..]

Niet allemaal. Ikzelf ben liever realistisch. Veel mensen die hard zijn (en dan vooral tegen anderen), doen dat vanuit hun eigen zwakte :)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:02:47 #228
103397 minthy
Lief-ish
pi_128162314
quote:
Het beïnvloedt me erg veel, langzame en wat meer depressieve nummers moet ik niet teveel luisteren :P
Daarentegen kan vrolijke muziek me uit een dip halen.
Tante minthy!! O+
  zondag 23 juni 2013 @ 20:04:16 #229
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128162383
quote:
Muziek heeft heel veel invloed op me.
Maar heel vaak juist positief, haal veel kracht uit teksten.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:05:17 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162442
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:

Wou dat ik zoiets had. Gewoon iets waar je kracht ofzo uit kan halen. Gewoon iets dat je echt iets doet.. in positieve zin dan.
pi_128162449
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Muziek heeft heel veel invloed op me.
Ik voornamelijk uit de melodieën, tekst is een leuke bijkomstigheid voor mij :)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:06:33 #232
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128162519
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jeetje, ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds met mijn problemen rondloop :o
Dat kan toch niet?!
Eigenlijk kan het wel. Het kan heel gemakkelijk zelfs. Ik zit nu ook al bijna 15 jaar met mijn problemen. Ik ben er min of meer mee opgegroeid.
pi_128162529
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wou dat ik zoiets had. Gewoon iets waar je kracht ofzo uit kan halen. Gewoon iets dat je echt iets doet.. in positieve zin dan.
Het kan je ook de put in helpen, dus tis niet alleen maar positief hoor :P
pi_128162577
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Eigenlijk kan het wel. Het kan heel gemakkelijk zelfs. Ik zit nu ook al bijna 15 jaar met mijn problemen. Ik ben er min of meer mee opgegroeid.
Uhm, je quote jezelf. Gaat het wel goed met je? :D
  zondag 23 juni 2013 @ 20:07:43 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162582
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het kan je ook de put in helpen, dus tis niet alleen maar positief hoor :P
Natuurlijk, maar ik ken vooral dingen die me in de put helpen. Dus eentje die ook positief kan zijn. Echt iets van mezelf zeg maar (als in... niet afhankelijk van adneren), zou dan wel fijn zijn.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:08:27 #236
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128162619
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb de naam van 2pac op mijn schouder staan als aandenken aan een hele slechte periode waarin zijn lyrics me heel veel kracht hebben gegeven.

Dus toen ik afgelopen jaar leden van zijn oude groep The Outlawz ontmoette deed me dat heel erg veel.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:09:00 #237
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128162652
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uhm, je quote jezelf. Gaat het wel goed met je? :D
Nee eigenlijk niet. Ik wil gewoon weg van alles. Ik wil helemaal alleen zijn in mijn eentje. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van hoe ik behandeld word door andere mensen.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:09:08 #238
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128162660
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik voornamelijk uit de melodieën, tekst is een leuke bijkomstigheid voor mij :)
Ik heb dat juist andersom, tekst is voor mij heel belangrijk.
Vandaar dat ik ook niks met trance/dance muziek heb
  zondag 23 juni 2013 @ 20:09:17 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162670
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb de naam van 2pac op mijn schouder staan als aandenken aan een hele slechte periode waarin zijn lyrics me heel veel kracht hebben gegeven.

Dus toen ik afgelopen jaar leden van zijn oude groep The Outlawz ontmoette deed me dat heel erg veel.
Hmm ja lijkt me logisch :)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:09:24 #240
103397 minthy
Lief-ish
pi_128162677
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan toch niet?!
Nou ja, weggooien vind ik wel een hele straffe term :P
Gevoelsmatig sta ik er net zo voor als 10 jaar terug, maar ik heb wel fikse sprongen gemaakt. Een jaar of 5 terug heb ik alsnog een mbo-diploma gehaald en over een paar weken hoop ik m'n hbo-diploma te halen. Daarnaast heb ik werk waarin ik me helemaal kan uitleven en veel voldoening geeft en ik durf tegenwoordig een stuk meer.
Tante minthy!! O+
pi_128162715
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ik ken vooral dingen die me in de put helpen. Dus eentje die ook positief kan zijn. Echt iets van mezelf zeg maar (als in... niet afhankelijk van adneren), zou dan wel fijn zijn.
Heb je dat dan nooit gehad ooit?
Ook niet als je bijvoorbeeld een wedstrijdje deed en de beslissende actie van jou was?
pi_128162776
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat juist andersom, tekst is voor mij heel belangrijk.
Vandaar dat ik ook niks met trance/dance muziek heb
Ik heb van kindsafaan al heftig gereageerd op muziek, zelfs nog voordat ik kon lopen, bewoog ik mee op deuntjes! :D
  zondag 23 juni 2013 @ 20:12:05 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162804
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

Heb je dat dan nooit gehad ooit?
Ook niet als je bijvoorbeeld een wedstrijdje deed en de beslissende actie van jou was?
Doel mee rop een soort van hobby, of iets in die geest. Muziek, sport, whatever. Iets wat je zelf in de hand hebt / zelf kan doen. Iets wat leuk is om te doen en waar je plezier in beveelt om dat te doen.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:12:37 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162836
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ik heb van kindsafaan al heftig gereageerd op muziek, zelfs nog voordat ik kon lopen, bewoog ik mee op deuntjes! :D
Dat zegt zowat iedereen die iets met muziek heeft :') :+
pi_128162844
Bleek dus achteraf allemaal niet zo te zijn. Ik wil dit leven niet meer, en heb toch al zoveel gedaan om het te veranderen. De volgende dagen gaan cruciaal worden... Einde bericht.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:13:08 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162862
quote:
13s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef FAUSTI het volgende:
Bleek dus achteraf allemaal niet zo te zijn. Ik wil dit leven niet meer, en heb toch al zoveel gedaan om het te veranderen. De volgende dagen gaan cruciaal worden... Einde bericht.
:o
What happend?
  zondag 23 juni 2013 @ 20:13:41 #247
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128162891
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doel mee rop een soort van hobby, of iets in die geest. Muziek, sport, whatever. Iets wat je zelf in de hand hebt / zelf kan doen. Iets wat leuk is om te doen en waar je plezier in beveelt om dat te doen.
Vind je dat niet in bijvoorbeeld het salsa dansen dan?
pi_128162916
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o
What happend?
Geen flauw idee, in zoverre dacht dat het juist zat maar ja dit gaat zo niet meer. Tijd is om :)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:14:22 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128162919
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:

Vind je dat niet in bijvoorbeeld het salsa dansen dan?
Een tijdje vond ik dat leuk ja. Totdat het nieuwe er vanaf was. Nu is het zelfs iets negatiefs aan het worden.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:16:47 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128163065
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Geen flauw idee, in zoverre dacht dat het juist zat maar ja dit gaat zo niet meer. Tijd is om :)
Heeft je date wat van zich laten horen wat niet positief was ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')