Jeetje, ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds met mijn problemen rondloopquote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook veel ellende. Pestverleden, ouders verslaafd, relatie naar de klote, altijd ondermaats gepresteerd op alle vlakken. Dat heeft gezorgd voor een onveilige jeugd, hechtingsproblemen, extreme angsten en onzekerheid (even afgezien van de burnout die alles nu even extra versterkt).
Het gevolg is dat ik nu op m'n 37e mezelf nog steeds verschrikkelijk vind, nog steeds het idee heb het nooit goed genoeg te kunnen doen en nog steeds het gevoel heb dat iedereen me uitkotst.
Af en toe mekker ik er heus over, maar meestal hou ik het voor mezelf. Puur uit angst dat mensen me weer gaan treiteren, dat ik uitgekotst ga worden of dat ik het mezelf niet waard vind om het te delen, "want iedereen heeft wel eens een scheet dwars voor de kont zitten".
Het verleden is hier iig te sterk aanwezig, ik zou meer in het nu willen leven, met minder ballast. Niet meer zo sterk blijven hangen maar meer vooruitkijken.
Niet allemaal. Ikzelf ben liever realistisch. Veel mensen die hard zijn (en dan vooral tegen anderen), doen dat vanuit hun eigen zwaktequote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo wat zijn we hier hard allemaal! De tering!Ben het wel met jullie eens daar niet van. Had zelf een aparte jeugd, geen broers, geen zussen, gescheiden ouders en elke basischooljaar tot groep 6 continu switchen van pleegouders.
Het beïnvloedt me erg veel, langzame en wat meer depressieve nummers moet ik niet teveel luisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat merken jullie trouwens van muziek op jullie invloed? Het gaat bij mij minder slecht dan een paar maanden geleden, maar als ik een bepaald liedje luister van die periode is het alsof ik er weer middenin zit. Voor de paar minuutjes dan.
Muziek heeft heel veel invloed op me.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat merken jullie trouwens van muziek op jullie invloed? Het gaat bij mij minder slecht dan een paar maanden geleden, maar als ik een bepaald liedje luister van die periode is het alsof ik er weer middenin zit. Voor de paar minuutjes dan.
Wou dat ik zoiets had. Gewoon iets waar je kracht ofzo uit kan halen. Gewoon iets dat je echt iets doet.. in positieve zin dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
Maar heel vaak juist positief, haal veel kracht uit teksten.
Ik voornamelijk uit de melodieën, tekst is een leuke bijkomstigheid voor mijquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muziek heeft heel veel invloed op me.
Maar heel vaak juist positief, haal veel kracht uit teksten.
Eigenlijk kan het wel. Het kan heel gemakkelijk zelfs. Ik zit nu ook al bijna 15 jaar met mijn problemen. Ik ben er min of meer mee opgegroeid.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jeetje, ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds met mijn problemen rondloop![]()
We zitten gewoon onze levens weg te gooien hier![]()
Dat kan toch niet?!
Het kan je ook de put in helpen, dus tis niet alleen maar positief hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik zoiets had. Gewoon iets waar je kracht ofzo uit kan halen. Gewoon iets dat je echt iets doet.. in positieve zin dan.
Uhm, je quote jezelf. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het wel. Het kan heel gemakkelijk zelfs. Ik zit nu ook al bijna 15 jaar met mijn problemen. Ik ben er min of meer mee opgegroeid.
Natuurlijk, maar ik ken vooral dingen die me in de put helpen. Dus eentje die ook positief kan zijn. Echt iets van mezelf zeg maar (als in... niet afhankelijk van adneren), zou dan wel fijn zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan je ook de put in helpen, dus tis niet alleen maar positief hoor
Ik heb de naam van 2pac op mijn schouder staan als aandenken aan een hele slechte periode waarin zijn lyrics me heel veel kracht hebben gegeven.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik zoiets had. Gewoon iets waar je kracht ofzo uit kan halen. Gewoon iets dat je echt iets doet.. in positieve zin dan.
Nee eigenlijk niet. Ik wil gewoon weg van alles. Ik wil helemaal alleen zijn in mijn eentje. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van hoe ik behandeld word door andere mensen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm, je quote jezelf. Gaat het wel goed met je?
Ik heb dat juist andersom, tekst is voor mij heel belangrijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voornamelijk uit de melodieën, tekst is een leuke bijkomstigheid voor mij
Hmm ja lijkt me logischquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de naam van 2pac op mijn schouder staan als aandenken aan een hele slechte periode waarin zijn lyrics me heel veel kracht hebben gegeven.
Dus toen ik afgelopen jaar leden van zijn oude groep The Outlawz ontmoette deed me dat heel erg veel.
Nou ja, weggooien vind ik wel een hele straffe termquote:Op zondag 23 juni 2013 20:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jeetje, ik hoop niet dat ik over 10 jaar nog steeds met mijn problemen rondloop![]()
We zitten gewoon onze levens weg te gooien hier![]()
Dat kan toch niet?!
Heb je dat dan nooit gehad ooit?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ken vooral dingen die me in de put helpen. Dus eentje die ook positief kan zijn. Echt iets van mezelf zeg maar (als in... niet afhankelijk van adneren), zou dan wel fijn zijn.
Ik heb van kindsafaan al heftig gereageerd op muziek, zelfs nog voordat ik kon lopen, bewoog ik mee op deuntjes!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, tekst is voor mij heel belangrijk.
Vandaar dat ik ook niks met trance/dance muziek heb
Doel mee rop een soort van hobby, of iets in die geest. Muziek, sport, whatever. Iets wat je zelf in de hand hebt / zelf kan doen. Iets wat leuk is om te doen en waar je plezier in beveelt om dat te doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb je dat dan nooit gehad ooit?
Ook niet als je bijvoorbeeld een wedstrijdje deed en de beslissende actie van jou was?
Dat zegt zowat iedereen die iets met muziek heeftquote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb van kindsafaan al heftig gereageerd op muziek, zelfs nog voordat ik kon lopen, bewoog ik mee op deuntjes!
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef FAUSTI het volgende:
Bleek dus achteraf allemaal niet zo te zijn. Ik wil dit leven niet meer, en heb toch al zoveel gedaan om het te veranderen. De volgende dagen gaan cruciaal worden... Einde bericht.
Vind je dat niet in bijvoorbeeld het salsa dansen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel mee rop een soort van hobby, of iets in die geest. Muziek, sport, whatever. Iets wat je zelf in de hand hebt / zelf kan doen. Iets wat leuk is om te doen en waar je plezier in beveelt om dat te doen.
Een tijdje vond ik dat leuk ja. Totdat het nieuwe er vanaf was. Nu is het zelfs iets negatiefs aan het worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
Vind je dat niet in bijvoorbeeld het salsa dansen dan?
Heeft je date wat van zich laten horen wat niet positief was ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Geen flauw idee, in zoverre dacht dat het juist zat maar ja dit gaat zo niet meer. Tijd is om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |