Enschede ligt helemaal onder water johquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook als ze buikje heeft dan?
[..]
Hhaaha.
Hier schijnt de zon. Fucking raar dat de ene helft van nederland onder water ligt en shit en hier niiiiiks.
Ligt er aan hoe groot dat buikje is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook als ze buikje heeft dan?
[..]
Hhaaha.
Hier schijnt de zon. Fucking raar dat de ene helft van nederland onder water ligt en shit en hier niiiiiks.
Ja wtf. Heel je huis en je winkel naar de tyfus.. leuk als je kind bent inderdaad en lekker kunt kutten maar voor de restquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enschede ligt helemaal onder water johDie foto's
![]()
Als het mooi is maakt het niet uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, echt een pauperdeal, stomme broer. Maar het was wel goedkoper, maar ik heb er geld voor over!
[..]
Ligt er aan hoe groot dat buikje is.
Hij is leuk, maar om er nou gelijk mee te trouwen?quote:
Gelukkig wonen we daar niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wtf. Heel je huis en je winkel naar de tyfus.. leuk als je kind bent inderdaad en lekker kunt kutten maar voor de rest.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
Nog maar eens, voor iemand iets dit?
FHF / [Gratis] Powercraft fitnessapparaat
Neem mij niet zo serieus johquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar om er nou gelijk mee te trouwen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt beetje op die van mij toch?
quote:
alleen fuckbuddy dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar om er nou gelijk mee te trouwen?
Niet dik niet dun, daar tussen inquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, echt een pauperdeal, stomme broer. Maar het was wel goedkoper, maar ik heb er geld voor over!
[..]
Ligt er aan hoe groot dat buikje is.
Goed genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen fuckbuddy dan?
of gewoon in huis nemen en elke dag naar hem kijken en op m kwijlen
Moet je er nog even 89027829 sit-ups bij doen grgrquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt beetje op die van mij toch, die buik..
Wat moest je daar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag wel in Vlissingenhihihi zo pauper echt
.
Twijfels twijfels.. moet je hele tijd op je lichaam lettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan vind ik het best wel aantrekkelijk
Is inderdaad al een tijd uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Sains Row 3 is toch al een tijd uit? Of is dat die nieuwe?
Ik kende het hele spel nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleiderquote:
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontesquote:
Dat is lang geleden he potverdoriequote:
Had m graag van je overgenomen, en om nou naar Twente te reizen kost mij te veel tijd..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
Nog maar eens, voor iemand iets dit?
FHF / [Gratis] Powercraft fitnessapparaat
Waar woon je danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleider.
Twee uur reizen, half uur presentatie en weer twee uur reizen naar huis. Toppie.
Je mag ook wel op mij kwijlen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen fuckbuddy dan?
of gewoon in huis nemen en elke dag naar hem kijken en op m kwijlen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontes
Ja ik weet niet op opsturen een optie isquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had m graag van je overgenomen, en om nou naar Twente te reizen kost mij te veel tijd..
Ja, geen vieze gifjes meer posten joh letmeinquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontes
Nee, dat is SR4, maar die is nog niet uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Ja, maar ik ben hier ook pas weer sinds een weekquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden he potverdorie
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleider.
Twee uur reizen, half uur presentatie en weer twee uur reizen naar huis. Toppie.
SPOILER: Spoiler voor GoT seizoen 3.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wil er voor betalen als je hem op kan/wil sturen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet op opsturen een optie isdenk het niet
Was je stout geweest? Moest je ook naar Azkaban?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben hier ook pas weer sinds een week
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, geen vieze gifjes meer posten joh letmein
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil er voor betalen als je hem op kan/wil sturen.
Verzendkosten zijn wel 13 euro héquote:
Nein. Was op vakantie van FOK!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Was je stout geweest? Moest je ook naar Azkaban?
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Den Haag - Vlissingen 2 uur reizen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Douchen na hele dag werken met dit weer telt ook voor seks. Heb ik toch nog seks en eten
Jeetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Kaahaaak, ik heb dus nieuwe telefoon en nieuw abonement van tele2.. nummerovername en shit gelukt maar ik heb gewoon geen internet. En iedereen die mij belt staat als onbekend op mijn telefoon. SCHIJTirritant![]()
.
En klantenservice zou mij bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:
Dat filmpje ook van al die reacties na die slachtpartijSPOILER: Spoiler voor GoT seizoen 3.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja had dat ff gezegdquote:
Hater, people changequote:
13 euro?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Verzendkosten zijn wel 13 euro héen die zijn wel voor jou
Zwaar, groot apparaat he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
13 euro?!
Hoe zwaar is dat ding dan haha.
Nouja als Rockiejj hem graag wilt mag hij hem hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Krijg ik ook net te horen van mijn ouders.
Zie maar wie van jullie hem wilquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja als Rockiejj hem graag wilt mag hij hem hebben
Ik heb morgen niks te doen, behalve wachten op een vriendin van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen werken zeg, moet ik straks nog écht werken ook
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk gewoon graag mooie plaatjes
hij stelde het voor
Hmm.. Even kijken hoeveel salaris ik morgen krijg, dan spreken we morgen ff af, oke?quote:
quote:
Vind ik primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hmm.. Even kijken hoeveel salaris ik morgen krijg, dan spreken we morgen ff af, oke?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?
ik wacht nog steeds op jouw fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?
ja, met internet hequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks te doen, behalve wachten op een vriendin van me.
5GB internet abboquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonder internet ga ik dood. Jij ook blijkbaar?
Ga iets leuks doen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef Rezania het volgende:
Weer zo dag van 'Mag ik al gaan slapen?' Saai vandaag.
shit, aan een andere M van de studiequote:
Nee.. maar als ze me nou zekerheid gavenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonder internet ga ik dood. Jij ook blijkbaar?
HAHA ECHTquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shit, aan een andere M van de studie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zal wel denken
HAAAAAAA GAYquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shit, aan een andere M van de studie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zal wel denken
gewoon tjocks telefoon stelen en doen alsof je niks van weetquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee.. maar als ze me nou zekerheid gaven. Nu ben ik bang dat ik nog 'n maand zonder internet moet ofzo en dat is kut ja.
Jaaa goed ideee! Ik zie hem alleen de komende 2 weken niet maar ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon tjocks telefoon stelen en doen alsof je niks van weet
wrom nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa goed ideee! Ik zie hem alleen de komende 2 weken niet maar ok.
ik doe morgen welquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef msacras het volgende:
[..]
das dan jammer weer
nou goed, waar blijven je foto's?
Wie ben je en wat doe je hier?quote:
Nee ik kan dat niet. Helemaal niet omdat dit super super belangrijk is. En één avond dan niks doen is best wel heel erg veel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan je toch wel 1 avondje vrijmaken voor elkaar?
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ik ben timbaland en ik kom mijn vergeten hits promoten
Je kunt weer gaan. Doeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ik ben timbaland en ik kom mijn vergeten hits promoten
Aww. Nou, dan maar aftellen hequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet. Helemaal niet omdat dit super super belangrijk is. En één avond dan niks doen is best wel heel erg veel.
En hij heeft dinsdag, ik donderdag en die week erop maandag![]()
.
ja maar die ken ik niequote:
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebtquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Kaahaaak, ik heb dus nieuwe telefoon en nieuw abonement van tele2.. nummerovername en shit gelukt maar ik heb gewoon geen internet. En iedereen die mij belt staat als onbekend op mijn telefoon. SCHIJTirritant![]()
.
En klantenservice zou mij bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reeed reeed wineeeeequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebt
hij kon toch niet meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en als ik 'm zie gaan we ook meteen naar Werchter dus![]()
maar t is wel een lekker hit geweest, heb het constant in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik word alleen maar geil van je tongetje
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij kon toch niet meer?dacht ik dat ie dat zei
.
Baby darling doll face honey
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaan.
Timberland heeft ook genoeg centjes verdientquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hij is wel tof he
met katy perry, zij heeft het wel gemaakt nu
hoezo te laat, heb je al internet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaan.
Ooooh zo bedoel je!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoezo te laat, heb je al internet?
als je zo'n simkaart bestelt zit je nergens aan vast en heb je toch internet in de tussentijd :S
Bedenk me net dat ik nog een nieuwe pic zou plaatsenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een beetje mess around toch?
Van jezelfquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik nog een nieuwe pic zou plaatsen
Oquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik word alleen maar geil van je tongetje
ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Timberland heeft ook genoeg centjes verdient
Kan het nummer mee zingen
iphone 4?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef LETMEIN het volgende:
Foto is genomen met front facing camera![]()
Kwaliteit is ver te zoeken
Goeie muziek smaakquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ik ook
deze is ook LEGENDARISCH
en deze
Jaaaahaaaa naar van alles toch ja tog haha tog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar gaat het heen met deze wereld
quote:
Heb ik gezegd dat ik jouw muziek smaak niet leuk vind dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar gaat het heen met deze wereld
Kut artiestquote:
nee, maar timbaland en die lopezhoer goed vindenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik jouw muziek smaak niet leuk vind dan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, maar timbaland en die lopezhoer goed vinden![]()
Dan vind je mijn muziek smaak niks. Dat is wat andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt je nog niet voorgesteld, beetje onbeschoftquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef icareaboutmyself het volgende:
maar iedereen zijn eigen muzieksmaak uiteraard
hun zijn goed hoor, pas bij pitbull en flow ridah mag je me muzieksmaak emogiffenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk mijn prachttopics in jong danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt je nog niet voorgesteld, beetje onbeschoft
Mijn eerste ervaring was anders..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e ervaring met bowie:
kippevel, nog steeds
Ja, maar de belichting op m'n kamertje is dus beetje klote.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
das raar
ik heb een iphone 4 en die heeft best een goede frontcamera
mooie intro toch?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
Ik heb een ontiegelijk lekkere beurt gehad van de douche net![]()
Ik was heerlijk aan het soppen geslagen en toen klonk het liedje waves van mr. probz door de speaker, ik sloot mijn ogen en genoot. Wat een genot. Uiteindelijk gaf ik nog eens een ruk aan de doucheknop en kreeg ik de warme lading over me heen. Gelijk daarna hoorde ik mijn moeder schreeuwen dat ik moest stoppen! Fuck ik was betrapt.
Welk nummer bedoel je nu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:02 schreef chapel24 het volgende:
So wake me up when its all over!!
Lekker nummertje van avicii
Interesting?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Het soppen geeft wel een rommel hoor moet je allemaal weer van je af spoelen duurt lang
Sander van Doorn is een baas idd. Zijn album eleve11 heb ik helemaal stuk gedraaidquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
is te commercieel ja.
FLG
SvD
AvB
DB
allemaal veel beter
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
trance en house en elektrische meuk
quote:
Het vervelendste is dat wanneer je net de douch uit komt nog ontdekt dat je heel je haar nog onder het sop zit kan je moet je weer opnieuw onder de douche stappen en afdrogenquote:
Ik luister echt alles. Hardstyle, house, rock, reggae, trance, dubstep, drum n bass, top40 noem het maar op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
trance en house en elektrische meuk![]()
Luieeeeequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ff omkleden en sporten![]()
geen zin #FML
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
Ben ik de enigste die in zijn onderbroek in de tuin zit met een laptop en rivella
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
Ben ik de enigste die in zijn onderbroek in de tuin zit met een laptop en rivella
Optie 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Wat zal ik doen, de bus nemen die een kwartier te vroeg aan komt en dus sowieso op tijd is, of de bus die twee minuten van te voren aankomt en waardoor ik mijn trein kan missen?
waar moet je heen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Wat zal ik doen, de bus nemen die een kwartier te vroeg aan komt en dus sowieso op tijd is, of de bus die twee minuten van te voren aankomt en waardoor ik mijn trein kan missen?
Optie 2 want yoloquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.quote:
picsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
Dan FOK! je terwijlquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.
School, en heb morgenochtend zo'n leraar die altijd goed gaat zeiken als je te laat komt.quote:
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.quote:
Ligt er wel aan wat voor station, liever wachten op station Amsterdam Centraal dan station op een of ander klein dorp met 1000 inwoners.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
School, en heb morgenochtend zo'n leraar die altijd goed gaat zeiken als je te laat komt.
Waarom ligtie bij htc?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.
Trouwens je bent terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik toch weer wat nuttigs gedaan vanavond
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor station, liever wachten op station Amsterdam Centraal dan station op een of ander klein dorp met 1000 inwoners.
Geen ene fuck.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem gewoon lekker die latere bus, maar ik ben vaker te laat dan op tijd dus daar heb je niet zo veel aan
wat moet je doen op school dan?
Sinds vanmiddag. Is dat zo raar dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Trouwens je bent terugSinds wanneer dat
![]()
![]()
Gewoon die van 2 minuten van tevoren nemen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.
[..]
Geen ene fuck.Nou ja, bus later dus.
Speaker op de achterkant is kapot, niks ernstigs of zo dus, maar zou fijn zijn als hij gewoon werkt.quote:
duidelijk, bus later dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.
[..]
Geen ene fuck.Nou ja, bus later dus.
Ohwie, welke telefoon is dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speaker op de achterkant is kapot, niks ernstigs of zo dus, maar zou fijn zijn als hij gewoon werkt.
Hoelaat moet je naar station?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
Godverhoerenkut, morgen met de bus naar het station, moet gelijk een kwartier vroeger weg. Kut busse..
Ik las Profielwerkstukquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ja, we moeten zooi regelen voor de presentatie van ons PWS, maar mijn PWS is nog niet eens af, dus dan kan ik een blokuur niks doen.
ga dan je pws afmaken in die twee uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ja, we moeten zooi regelen voor de presentatie van ons PWS, maar mijn PWS is nog niet eens af, dus dan kan ik een blokuur niks doen.
Ik zou gewoon kwartiertje eerder gaan, of de trein moet altijd op tijd zijn. Maar ja, NS hequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.
meisje i'd like to fuck. klinkt... raarquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
Oehh meisje op FB gevalletje MILF waarbij de M staat voor meisje ipv moeder
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
meisje i'd like to fuck. klinkt... raar
doe dan GILF, van girl i'd like to fuck, maar dat wekt dan weer andere gedachten op
een GILF danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
doe dan GILF, van girl i'd like to fuck, maar dat wekt dan weer andere gedachten op
Herkenbaar, daarom vermijdt ik de bus ook zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
duidelijk, bus later dus
dit dilemma heb ik ook wel eens als ik met de bus moet. Dan neem ik me altijd voor om de eerdere bus te nemen, zekere voor het onzekere enzo, maar dan mis ik die en dan neem ik alsnog de latere
dat calculeer ik ook meestal in dan van te voren, er van uit gaande dat ik wel een bus of trein mis
HTC One X.quote:
De trein van 8:18. Maar ja, die is altijd te laat, dus neem wel de bus die om 8:16 aan komt.quote:
Ja, maar dan neem ik wel een trein naar Leiden CS.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
Rez, als je je trein mist sta je een half uur te wachten?
Kan maandag pas, practica moet nog worden gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
ga dan je pws afmaken in die twee uur
One luvequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
Maar ik ga hier niet meer zo vaak posten.![]()
vermijdt ik?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom vermijdt ik de bus ook zo veel mogelijk.Maar ja, fiets is naar de tering, dus fietsen kan ook niet.
[..]
HTC One X.
[..]
De trein van 8:18. Maar ja, die is altijd te laat, dus neem wel de bus die om 8:16 aan komt.
[..]
Ja, maar dan neem ik wel een trein naar Leiden CS.
[..]
Kan maandag pas, practica moet nog worden gedaan.
Wat is dat voor onzin danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
Maar ik ga hier niet meer zo vaak posten.![]()
Ik ben moe, laat mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
vermijdt ik?
maaaar ik snap je punt
Granny'squote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |