quote:
alleen fuckbuddy dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar om er nou gelijk mee te trouwen?
Niet dik niet dun, daar tussen inquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, echt een pauperdeal, stomme broer. Maar het was wel goedkoper, maar ik heb er geld voor over!
[..]
Ligt er aan hoe groot dat buikje is.
Goed genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen fuckbuddy dan?
of gewoon in huis nemen en elke dag naar hem kijken en op m kwijlen
Moet je er nog even 89027829 sit-ups bij doen grgrquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt beetje op die van mij toch, die buik..
Wat moest je daar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag wel in Vlissingenhihihi zo pauper echt
.
Twijfels twijfels.. moet je hele tijd op je lichaam lettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan vind ik het best wel aantrekkelijk
Is inderdaad al een tijd uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Sains Row 3 is toch al een tijd uit? Of is dat die nieuwe?
Ik kende het hele spel nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Sains Row 3 is toch al een tijd uit? Of is dat die nieuwe?
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleiderquote:
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontesquote:
Dat is lang geleden he potverdoriequote:
Had m graag van je overgenomen, en om nou naar Twente te reizen kost mij te veel tijd..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
Nog maar eens, voor iemand iets dit?
FHF / [Gratis] Powercraft fitnessapparaat
Waar woon je danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleider.
Twee uur reizen, half uur presentatie en weer twee uur reizen naar huis. Toppie.
Je mag ook wel op mij kwijlen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen fuckbuddy dan?
of gewoon in huis nemen en elke dag naar hem kijken en op m kwijlen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontes
Ja ik weet niet op opsturen een optie isquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had m graag van je overgenomen, en om nou naar Twente te reizen kost mij te veel tijd..
Ja, geen vieze gifjes meer posten joh letmeinquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg er nou niet voor dat hij je weer terugbrengt in oude gewoontes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |