Nee, dat is SR4, maar die is nog niet uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
Sains Row 3 is toch al een tijd uit? Of is dat die nieuwe?
Ja, maar ik ben hier ook pas weer sinds een weekquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden he potverdorie
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Presentatie voor ons project van school bij praktijkbegeleider.
Twee uur reizen, half uur presentatie en weer twee uur reizen naar huis. Toppie.
SPOILER: Spoiler voor GoT seizoen 3.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wil er voor betalen als je hem op kan/wil sturen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet op opsturen een optie isdenk het niet
Was je stout geweest? Moest je ook naar Azkaban?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben hier ook pas weer sinds een week
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, geen vieze gifjes meer posten joh letmein
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil er voor betalen als je hem op kan/wil sturen.
Verzendkosten zijn wel 13 euro héquote:
Nein. Was op vakantie van FOK!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Was je stout geweest? Moest je ook naar Azkaban?
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Den Haag - Vlissingen 2 uur reizen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Douchen na hele dag werken met dit weer telt ook voor seks. Heb ik toch nog seks en eten
Jeetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Kaahaaak, ik heb dus nieuwe telefoon en nieuw abonement van tele2.. nummerovername en shit gelukt maar ik heb gewoon geen internet. En iedereen die mij belt staat als onbekend op mijn telefoon. SCHIJTirritant![]()
.
En klantenservice zou mij bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:
Dat filmpje ook van al die reacties na die slachtpartijSPOILER: Spoiler voor GoT seizoen 3.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja had dat ff gezegdquote:
Hater, people changequote:
13 euro?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Verzendkosten zijn wel 13 euro héen die zijn wel voor jou
Zwaar, groot apparaat he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
13 euro?!
Hoe zwaar is dat ding dan haha.
Nouja als Rockiejj hem graag wilt mag hij hem hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Krijg ik ook net te horen van mijn ouders.
Zie maar wie van jullie hem wilquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja als Rockiejj hem graag wilt mag hij hem hebben
Ik heb morgen niks te doen, behalve wachten op een vriendin van me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen werken zeg, moet ik straks nog écht werken ook
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor, ik kijk gewoon graag mooie plaatjes
hij stelde het voor
Hmm.. Even kijken hoeveel salaris ik morgen krijg, dan spreken we morgen ff af, oke?quote:
quote:
Vind ik primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hmm.. Even kijken hoeveel salaris ik morgen krijg, dan spreken we morgen ff af, oke?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?
ik wacht nog steeds op jouw fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik eens een pic van jouw buik zien dan?
ja, met internet hequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks te doen, behalve wachten op een vriendin van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |