Aww. Nou, dan maar aftellen hequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet. Helemaal niet omdat dit super super belangrijk is. En één avond dan niks doen is best wel heel erg veel.
En hij heeft dinsdag, ik donderdag en die week erop maandag![]()
.
ja maar die ken ik niequote:
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebtquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Kaahaaak, ik heb dus nieuwe telefoon en nieuw abonement van tele2.. nummerovername en shit gelukt maar ik heb gewoon geen internet. En iedereen die mij belt staat als onbekend op mijn telefoon. SCHIJTirritant![]()
.
En klantenservice zou mij bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reeed reeed wineeeeequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebt
hij kon toch niet meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en als ik 'm zie gaan we ook meteen naar Werchter dus![]()
maar t is wel een lekker hit geweest, heb het constant in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
UB40 niet kennen, en dan claimen dat je goede muziek hebt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik word alleen maar geil van je tongetje
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij kon toch niet meer?dacht ik dat ie dat zei
.
Baby darling doll face honey
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaan.
Timberland heeft ook genoeg centjes verdientquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hij is wel tof he
met katy perry, zij heeft het wel gemaakt nu
hoezo te laat, heb je al internet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, hij had dan concert wat nu niet kan omdat we dus naar Werchter gaan.
Ooooh zo bedoel je!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoezo te laat, heb je al internet?
als je zo'n simkaart bestelt zit je nergens aan vast en heb je toch internet in de tussentijd :S
Bedenk me net dat ik nog een nieuwe pic zou plaatsenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een beetje mess around toch?
Van jezelfquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik nog een nieuwe pic zou plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |