Dus zo 1 ben jij er ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over om te eten?
Eten en liften > sexquote:
Dudequote:
Gewoon eten wat je lekker vindtquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:33 schreef msacras het volgende:
Ik eet niet veganistisch, dat is ongezond ja, maar ik vind het ook wel weer knap hoe mensen zo bewust iets kunnen weigeren, en niet uit eigen belang.
quote:
Af en toe vraag ik me wel echt af of jij op vwo zitquote:
vwo'ers de geakstuhquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me wel echt af of jij op vwo zit
Maar... wat eet je dan? Gewoon salades?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik eet wat ik lekker vind![]()
en dat is geen vlees of vis
was het lekker?quote:
Alles behalve vlees en visquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar... wat eet je dan? Gewoon salades?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben in de kantine, dus mobiel. Hoi allen
wat is je vleesvervanger dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 17:37:37 ]
Niet per sé, soms wel eens ja, maar het is niet zo dat ik bij elke maaltijd een stuk nepvlees eet. Net als dat andere mensen niet elke dag een stuk vlees eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]eet je wel van die groenteburgers en tofu enzo?
Ik ben prima gezond, ja dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Krijg je dan wel genoeg omega 3-verzuren binnen? Ja, ik wil ff slim doen
Nee, elke dag vlees is ook niet goed voor jequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet per sé, soms wel eens ja, maar het is niet zo dat ik bij elke maaltijd een stuk nepvlees eet. Net als dat andere mensen niet elke dag een stuk vlees eten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
fake n gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoezo fakequote:
Waar is Kaya heenquote:
Zulke dingen hoor ik vakerquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me wel echt af of jij op vwo zit
Ik voel me ongemakkelijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begrijp je altijd.
Vanmiddag liet een vriendin het buikje van d'r vriendje zien, tering.
Geen idee, ik zag de foto op tumblr ofzo voorbij komen en mijn hormonen speelden natuurlijk op dus ik had m ff opgeslagen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is dat zo'n knul van dat niet bekende jongensgroepje?
picsquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begrijp je altijd.
Vanmiddag liet een vriendin het buikje van d'r vriendje zien, tering.
Oke oke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag de foto op tumblr ofzo voorbij komen en mijn hormonen speelden natuurlijk op dus ik had m ff opgeslagen.
is ook mn telefoon achtergrond/lockscreen
Hoezo? Jij hebt geen vriendin dus je was het echt niet hoorquote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan er niet warm van worden :p
BUUUUUUUUURNquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt geen vriendin dus je was het echt niet hoor
Dat had ik ook, alleen ik durf haar niet toe te voegen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
Op FB, "mensen die je misschien kent":
*zwerty's naam*
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt geen vriendin dus je was het echt niet hoor
vraag of ze de pics naar jou stuurtquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
hebiknietze liet t op dr telefoon zien.
Ik wel maar ik doe 't niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik ook, alleen ik durf haar niet toe te voegen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
Ik geloof graag dat LETMEIN ook zo'n lichaam heeft.
Hoezo doe jij dat dan niet?quote:
Pics.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Pastapipos het volgende:
Mijn abs zijn bijna symmetrisch
zoveel mensen met helemaal scheve buik. dem genetics, sucks
Doen en durven is een wereld van verschilquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo doe jij dat dan niet?
Want als je het niet doet, dan durf je het toch in principe niet?
Staan vast ergens in het bodybuilding topicquote:
is toch raar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
vraag of ze de pics naar jou stuurt
en dan stuur jij ze naar mij
linkjequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Staan vast ergens in het bodybuilding topic
neequote:
Jij komt hier opscheppen over je abs en dan moet ik zelfs pics gaan zoeken? Je doet wat fout, vriend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Staan vast ergens in het bodybuilding topic
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn buik anders?
Jij bent nu bezig met leren, of niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
Vlees dat uit stamcellen wordt gemaakt!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn buik anders?
quote:
Hahah ik hoef je toch niet te imponeren maatjequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij komt hier opscheppen over je abs en dan moet ik zelfs pics gaan zoeken? Je doet wat fout, vriend.
Niet slecht, watermeloen bijna op en zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent nu bezig met leren, of niet?
prima, veel werken alleenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet slecht, watermeloen bijna op en zo.
mj?
Oh nu voel ik me weer zo onproductief door jou!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prima, veel werken alleen
Goedgoed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
dus nu wil je het andere deel van de TT ook
uiteraard, niets is beter dan met een volle buik seksenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En na het eten gelijk aan sex denken. Baas
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
waarom vraag je dat, gewoon posten. laat ze kwijlen maatjequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IkWatsmetjou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
waarom vraag je dat, gewoon posten. laat ze kwijlen maatje
Van jouw buik wel hoorquote:
WAAROM HEB JIJ EEN MILKSHAKEquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie wil er een foto van mijn milkshake?
van het onweer? De AH schudde hier ook op zijn grondvesten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedgoed.Behalve dat m'n huis net helemaal trilde en op het punt stond te instorten, verder toppie.
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van het onweer? De AH schudde hier ook op zijn grondvesten.
en spatie, doe eens wat dan
Ik kan niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van het onweer? De AH schudde hier ook op zijn grondvesten.
en spatie, doe eens wat dan
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Pastapipos het volgende:
Heb nu nauwelijks abs meer, teveel doorgebulktMaar komt wel weer goed.
Al m'n fotos zijn toch laatst gelekt hier toen ik photobucket niet op prive had
Anabolenquote:
ik hoop dat we hier klaar zijn voor het echt losbarstquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Al is het nu wel rustig, maar ben bang voor de rest van de avond.
Photobucket is ook zo lek als een mandje als het om beveiliging gaat, ook slechte ervaringen mee gehad. Je kan beter Imgur gebruiken, dat is een stuk beter beveiligd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Pastapipos het volgende:
Gebruik geen photobucketquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Pastapipos het volgende:
Gewoon tinypic gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Photobucket is ook zo lek als een mandje als het om beveiliging gaat, ook slechte ervaringen mee gehad. Je kan beter Imgur gebruiken, dat is een stuk beter beveiligd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast, doe je handdoek wat hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dit jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast, doe je handdoek wat hoger
wow ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet er hier best ecto uit, maar op je fb foto bijvoorbeeld totaal niet
maar mooie abs hoor![]()
Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nu nog onder de zonnebank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
i see what you did therequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een pan spaghetti hoor
Hahah ja, was daar ook best skinnyquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
wow ben jij dat?
je ziet er hier best ecto uit, maar op je fb foto bijvoorbeeld totaal niet
maar mooie abs hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast, doe je handdoek wat lager![]()
zware handdoek of een kalkoen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah ja, was daar ook best skinnyDenk dat er nu een kilo of 6-8 bij op zit
je hebt mijn buik al wel eens gevoeld weet je nog ;@quote:
Heeft er 1 last van d`r hormonen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar geen foto's van m'n torso posten
heb je je broek al los?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 3 buikjes van FOK!kers gezien, boh.
Want?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar die hormonen kunnen niet weg, want...
quote:
SPOILER: Mijn sixpack.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ze doet niet aan zelfbevredigingquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen foto's hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt mijn buik al wel eens gevoeld weet je nog ;@
mogelijkquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Zou rakenSPOILER: Mijn sixpack.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
WAquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef msacras het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen foto's hier
[..]
mogelijk
wel, ze lekken d'r allemaal uit op het moment.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wtf doet hij moeilijk met glijmiddel en tissues dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Pastapipos het volgende:
Deze sc toen ik het had over pics posten
[ afbeelding ]
Fappen met lotionquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Pastapipos het volgende:
Deze sc toen ik het had over pics posten
[ afbeelding ]
eckte schippers bevaren ook de rode zeequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef msacras het volgende:
[..]
wel, ze lekken d'r allemaal uit op het moment.
En ja, dat bedoel ik op die manier die jullie niet leuk vinden
Iewlquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef msacras het volgende:
[..]
wel, ze lekken d'r allemaal uit op het moment.
En ja, dat bedoel ik op die manier die jullie niet leuk vinden
stereotype,quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doen mensen dat echt, of is dat zo'n nep stereotype?
Maak een enquete en stuur het naar iedereen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doen mensen dat echt, of is dat zo'n nep stereotype?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eckte schippers bevaren ook de rode zee
Daar hebben ze geen problemen meequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eckte schippers bevaren ook de rode zee
Bij sommige is de interval wat langer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef msacras het volgende:
Ik zei toch dat jullie het niet leuk zouden vinden![]()
daarbij, wat is daar vies aanelke vrouw heeft er elke 3 weken last van, dus bereid je maar vast voor
Ik vind het wel knap hoor, alleen ik ga het niet na doen, kost te veel geld EN te veel moeite!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skinny as phuck vorige zomervakantie
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zie dit nou niet echt als skinny eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skinny as phuck vorige zomervakantie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kijk die armpjes en borstquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dit nou niet echt als skinny eigenlijk
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Pastapipos het volgende:
pak je wel eens een zonnebankje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skinny as phuck vorige zomervakantie
Dude dat is gewoon normaalquote:
Goed dat je oordeelt over de foto van vorige zomervakantiequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pak je wel eens een zonnebankje?
Is iets meer dan dat ik had voordat ik ooit had gelift. Maar ik vind t wel skinnyquote:
als dat zomer isquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goed dat je oordeelt over de foto's van vorige zomervakantie
cxachetquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou poeh ik draaide twee letters om..
Was een van de eerste dagen in spanje. Ben nu ook een stuk bruiner dan datquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als dat zomer isgeef jij licht normaal?
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is nog altijd meneer Lado voor jou
Welkom terug danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb Fok! gemist, wel mooie TT, goeie comeback
Hey jij daar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb Fok! gemist, wel mooie TT, goeie comeback
Hall0n, ik ben meneer zonder naam, noem me maar Keesquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn buikeen normale buik, ipv die alienbuik van pastaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi kees, waarom ben je hier weggegaan, voordat ik hier kwam!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hall0n, ik ben meneer zonder naam, noem me maar Kees
Mijn buikje moet je buik scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Alleen me tepel lijkt stom in die fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een normale buik, ipv die alienbuik van pasta
Sekslijntje is wel nice, maar eromheen moet je gewoon weghalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo raar, buik scheren. Ik wil dan nog liever zo harig zijn.
Mijn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet echt lief en werd verbannen naar Azkabanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi kees, waarom ben je hier weggegaan, voordat ik hier kwam!?
Zelfs al zou het beter staan, dan zou ik het vast niet goed bijhouden, en daar heb ik ook helemaal geen zin in :/quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekslijntje is wel nice, maar eromheen moet je gewoon weghalen
Harsenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
o, leuke tijd daar gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik was niet echt lief en werd verbannen naar Azkaban
Heb jullie allemaal heul erg gemistquote:
ik heb alleen een lijntje onder mijn navel, lekker laten staan hoorquote:
Noem je dat een sekslijntjequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel gewenst meestal toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb alleen een lijntje onder mijn navel, lekker laten staan hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Noem je dat een sekslijntje
SMS of BEL 090-5020 voor CHRISTINA
ja, je las wel mee steeds?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, je leugenaar, deze webcam kwaliteit is best wel slecht!
Lijntje tussen je navel en begin van je boxer dan hequote:
nee, dat niet. heb t druk gehad afgelopen dagen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja, je las wel mee steeds?
[..]
Maar zo als spatieloos bedoel ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb alleen een lijntje onder mijn navel, lekker laten staan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik snap jequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijntje tussen je navel en begin van je boxer dan heniet al dat haar eromheen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
Even 5 sit ups gedaan, en nu:
Meteen een twaalf packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
ik heb een tentamen maar het leren lukt niet echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dat niet. heb t druk gehad afgelopen dagen.
Ik ben een groot fan van zelfspotquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Beetje humor om jezelf mag wel op zijn tijd
Ze is heel populaire actricequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:20 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
xcachet komt mij bekend voor, maar waarvan?
Dat zal het zijnquote:
Zitten echt grappige tussen!quote:
Ja, maar zie haar nooit in dit topic.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hey hall0n, doet Angel-Joy nog aan Fok?
oh jee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:20 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
xcachet komt mij bekend voor, maar waarvan?
Ga weg, alsjeblieftquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
uhm las je xkachel en dacht je aan die palletsorteerder misschien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ja in klb enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Potverdrie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar zie haar nooit in dit topic.
Vertel opquote:
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it, vanavond 21:00 spanje - tahiti kijken he
en vannacht 00:00 nigeria - uruguay
vraag een ban aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een tentamen maar het leren lukt niet echt
Jaquote:
Ik 10 minutenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
Ik moet een halve dag wachten voordat ik een 10gb download binnen heb
Ik had eerst 40, en nu heeft mijn broer nieuw internet geregeld van een bedrijf waarvoor hij werkt, max is 15quote:
Hai sweets, ben je er weer. Is 't daar bij jou ook overstroomd dan?quote:
Valt wel mee, heeft wel even geregend en onweert (m'n huis trilde johquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hai sweets, ben je er weer. Is 't daar bij jou ook overstroomd dan?
Dont care.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ene vraagje, wat vinden jullie van die shirts die beetje doorschijnen en je meisje buik ziet?
Aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ene vraagje, wat vinden jullie van die shirts die beetje doorschijnen en je meisje buik ziet?
laat eens zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Crack_ het volgende:
ffsquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ben ik niet haha. Ariana Grande, als ik dat zo goed schijf
Ook als ze buikje heeft dan?quote:
Hhaahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt wel mee, heeft wel even geregend en onweert (m'n huis trilde joh) maar nu is 't rustig. Daarrrr?
Wat een pauperdeal dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had eerst 40, en nu heeft mijn broer nieuw internet geregeld van een bedrijf waarvoor hij werkt, max is 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |