quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is nog altijd meneer Lado voor jou
Welkom terug danquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb Fok! gemist, wel mooie TT, goeie comeback
Hey jij daar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb Fok! gemist, wel mooie TT, goeie comeback
Hall0n, ik ben meneer zonder naam, noem me maar Keesquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn buikeen normale buik, ipv die alienbuik van pastaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
hoi kees, waarom ben je hier weggegaan, voordat ik hier kwam!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hall0n, ik ben meneer zonder naam, noem me maar Kees
Mijn buikje moet je buik scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Alleen me tepel lijkt stom in die fotoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een normale buik, ipv die alienbuik van pasta
Sekslijntje is wel nice, maar eromheen moet je gewoon weghalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo raar, buik scheren. Ik wil dan nog liever zo harig zijn.
Mijn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet echt lief en werd verbannen naar Azkabanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi kees, waarom ben je hier weggegaan, voordat ik hier kwam!?
Zelfs al zou het beter staan, dan zou ik het vast niet goed bijhouden, en daar heb ik ook helemaal geen zin in :/quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekslijntje is wel nice, maar eromheen moet je gewoon weghalen
Harsenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekslijntje is wel nice, maar eromheen moet je gewoon weghalen
o, leuke tijd daar gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik was niet echt lief en werd verbannen naar Azkaban
Heb jullie allemaal heul erg gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |