SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neymar krijgt een doodschol van Ramos of Pepequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Fides het volgende:
Neymar afzeiken en die Mier ophemelen...veel kijk hebben jullie er niet op hè:D
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef alors het volgende:
Die ene verdediger maar wijzen en hij laat hem zelf zo lopen
Om dan voor te stellen dat hij straks bij Barcelona speeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
Wat een eindbaas die Neymarook echt de enige die gevaarlijk is bij Brazilië
Was een heel tamme wedstrijd had er meer van verwachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
Wat een eindbaas die Neymarook echt de enige die gevaarlijk is bij Brazilië
1e half uur was prima om te zien daarna echt geen kut aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was een heel tamme wedstrijd had er meer van verwacht
Damiao ipv Fred en Moura op rechts. Dan heb je een dodelijke aanvalquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
Verdedigend zit het wel goed bij Brazilië (zeker als ze Dante opstellen i.p.v. Luiz), maar ik ben nog niet overtuigd van het aanvallende vermogen van Brazilië.
Jaquote:
Die versnelling en bal controle van hem is werkelijk belachelijk heerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
1e half uur was prima om te zien daarna echt geen kut aanDie actie was wel weer groots aan het einde
Klopt, maar blijkbaar denkt Scolari daar anders over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damiao ipv Fred en Moura op rechts. Dan heb je een dodelijke aanval
Die is oud.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is mijn favoriete Dionne Stax afbeelding:
[ afbeelding ]
Damiao is bles anders speelde die sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar denkt Scolari daar anders over.
in de OP staat er donderdag??quote:
quote:woensdag 19 juni 2013
21:00 Brazil - Mexico
donderdag 20 juni 2013
onbek. Italy - Japan
21:00 Spain - Tahiti
wie is bles?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damiao is bles anders speelde die sowieso
over een uur is het donderdagquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in de OP staat er donderdag??
[..]
In Brazilië is het nog gewoon woensdag hoorquote:
Waarom staat die Fred in de spits? En dan Jô die invaltquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
Neymar was wel leuk vandaag maar wat voetballen ze slecht dat Brasil
Het was vrij tam inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
Neymar was wel leuk vandaag maar wat voetballen ze slecht dat Brasil
Net fit en weer terug naar Brazilië die moet eerst eens wat meer minuten maken en goals scorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Pato is zeker ook geblesseerd, of te slecht?
Wat heeft PSV met Neymar te makenquote:
Rodriguez en Salcido speelden bij PSV...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat heeft PSV met Neymar te maken
het laatstequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Pato is zeker ook geblesseerd, of te slecht?
Dat klopt, op het laatste wel trouwens in het begin was hij wel goed maar hij heeft ook de zogenaamde Braziliaanse blindheid voor de goal, hebben ze toch allemaal als ze denken dat ze op schotafstand van de goal zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pato was bij Milan echt niet slecht Tarado
De laatste tijd was hij ook niet echt fit en in vorm bij Milan zou mooi zijn als hij zijn carriere op kan pakken in Brazilië hij is nog steeds jong natuurlijk en dan heb je met Damiao en Pato natuurlijk wel twee mooie spelers voor in de spitsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, op het laatste wel trouwens in het begin was hij wel goed maar hij heeft ook de zogenaamde Braziliaanse blindheid voor de goal, hebben ze toch allemaal als ze denken dat ze op schotafstand van de goal zijn
Terugkeren naar Brazilië is nog nooit een speler beter van gewordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste tijd was hij ook niet echt fit en in vorm bij Milan zou mooi zijn als hij zijn carriere op kan pakken in Brazilië hij is nog steeds jong natuurlijk en dan heb je met Damiao en Pato natuurlijk wel twee mooie spelers voor in de spits
Het is vooral belangrijk dat hij niet te lang blijft hangen en geen 20 kilo aankomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terugkeren naar Brazilië is nog nooit een speler beter van geworden
ik weet niet hoe die deal tot stand is gekomen maar zal wel weer door externe financiers gedaan zijn, dan wordt het sowieso al niet makkelijk om weer naar Europa te gaan en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat hij zijn oude niveau weer gaat halen, dat hoeft daar ook niet, kijk maar naar Seedorf en Ronaldinho die uitblinken zonder moeitequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk dat hij niet te lang blijft hangen en geen 20 kilo aankomt
Een stap naar Portugal of Spanje is zo gemaakt daar doen ze niet zo moeilijk over die financiers. Als Pato er nog wat van wil maken dan moet hij het wel nu aanpakken en niet te lang blijven hangen dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe die deal tot stand is gekomen maar zal wel weer door externe financiers gedaan zijn, dan wordt het sowieso al niet makkelijk om weer naar Europa te gaan en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat hij zijn oude niveau weer gaat halen, dat hoeft daar ook niet, kijk maar naar Seedorf en Ronaldinho die uitblinken zonder moeite
Ik verlos jequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik blijf toch niet alleen met JR over toch
Ze spelen vaker met Honda in de spits en dan Kagawa op "10" werkt alleen niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben benieuwd naar Kagawa. Jammer dat hij op linksvoor staat.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik blijf toch niet alleen met JR over toch
Meer als jij denktquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent best een toffe gast denk ik maar voetbal daar heb je geen kaas van gegeten
Zijn vader is een AZ'er, dus denk van wel eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent best een toffe gast denk ik maar voetbal daar heb je geen kaas van gegeten
Geen die-hard. Is er zelfs nooit geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vader is een AZ'er, dus denk van wel eigenlijk.
Dat valt me vaker op bij Chiellini. Beest van een verdediger, maar staat nog wel eens compleet verkeerd opgesteld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zelfs die dwerg het kopduel van Chiellini wint dan moeten ze wel winnen vandaag
Om 3.00 uur nog eentje!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef -Willempie- het volgende:
Wel een relaxte tijd voor een wedstrijdje ditIs dat volgend jaar ook zo?
De hele avond allemaal wedstrijdjes volgens mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef -Willempie- het volgende:
Wel een relaxte tijd voor een wedstrijdje ditIs dat volgend jaar ook zo?
Beterquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele avond allemaal wedstrijdjes volgens mij
let je wel op je rustquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele avond allemaal wedstrijdjes volgens mij
VI Oranje volg ik zelfs om 4-6 uur in de ochtend!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook VI Oranje dan. Ben benieuwd of dat dan ook 's nachts is
Helaas is Oman uitgeschakeld, maar Oezbekistan is nog in de running!quote:
Ik ook hoor. Kan me geen kut schelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VI Oranje volg ik zelfs om 4-6 uur in de ochtend!
Twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar hij speelde toch gewoon de bal? Of ben ik de enige die dat vind
Die was echt scheel tegen Thaiti. Heel Nigeria eigenlijk.quote:
Hij nam die Jap wel mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar leek het wel op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze gaan proberen te scoren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach joh kijken wat die Italiaantjes doen als ze achter staan
Volgens paragraaf 4.3 van het scheidsrechterboekje maakt dat niet uit in het strafschopgebied.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal daar gaat het toch om
Nou als jij dat zegt zal dat wel kloppen Graafquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaan proberen te scoren.
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als jij dat zegt zal dat wel kloppen Graaf
Die is toch al 35 ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef Kopsterk het volgende:
Is Di Natale nog beschikbaar voor het Italië? Wat een baas is dat.
Belgiëquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
moet via een duitse stream kijken omdat ik geen tv ter beschikking heb en nos.nl mij niet toelaat om vanuit België te kijken
Amai, wanneer krijgt gij weder weer een kijkbuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
moet via een duitse stream kijken omdat ik geen tv ter beschikking heb en nos.nl mij niet toelaat om vanuit België te kijken
Ja dat gebeurt wel vaker bij die Italiaantjes. Blijven langer jong ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds een prima spits. Heeft nog steeds de snelheid van een twintiger.
Volgens mij wel. Wel meer natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
Gaan de wedstrijden op het WK eigenlijk op dezelfde tijden gespeeld worden?
Hoop van wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
NOU dan ga ik jou niet vertellen hoor nou dan kan je nou ophoepelen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Amai, wanneer krijgt gij weder weer een kijkbuis?
Je bent zelf een schat. Daarbij kan je Balotelli wel moeilijk beoordelen momenteel. Wat is Italie slechtquote:
Dus heb ik voor lul Vlaams getypt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOU dan ga ik jou niet vertellen hoor nou dan kan je nou ophoepelen!
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
Was een paar jaar terug ook één van de Liverpool miskopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Kopsterk het volgende:
Haha nu al die Aquilani eruit. Ik begreep al niks van die keuze.
Ik beoordeel hem niet op deze wedstrijd. Ik dacht: ik gooi er even een random stelling in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een schat. Daarbij kan je Balotelli wel moeilijk beoordelen momenteel. Wat is Italie slecht
Volgens mij om 18.00, 20.45 en 0.00 een wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wel meer natuurlijk.
quote:
Beter. Prima tijd zo voor een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'
18.00 21.00 00.00 en 03.00 uur. De eindrondes zijn om 18.00 en 22.00 uur dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
Oh. Ik bespaarde je de VI-quote, maar nu ben je wel heel erg aan het solliciteren Hansie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem niet op deze wedstrijd. Ik dacht: ik gooi er even een random stelling in.
3.00 uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
18.00 21.00 00.00 en 03.00 uur. De eindrondes zijn om 18.00 en 22.00 uur dacht ik.
Je hoeft niet met Vidal EN Marchisio te spelen een van die twee is meer dan genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
Italië mist Vidal. Een speler die 90 minuten lang de gaten inloopt en de gaten dicht, net als Marchisio.
03:00 uur?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
18.00 21.00 00.00 en 03.00 uur. De eindrondes zijn om 18.00 en 22.00 uur dacht ik.
Dit inderaad.quote:
Had je maar niet moeten gokken, sowieso mensen die gokkenquote:
iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3.00 uurEn dan Nederland zeker
Iedereen wakker.
Dit dus. Italiëquote:
Gaaf toch powne we argentinie even in groupsfase dan iedereen toeteren en dan volgende dag rellen omdat christenen wakker zijn gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3.00 uurEn dan Nederland zeker
Iedereen wakker.
Italië is zo vreselijk statisch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft niet met Vidal EN Marchisio te spelen een van die twee is meer dan genoeg
12 uur is datquote:
Is mooi man iedereen op straat rennen tussen 03.00 en 05.00 uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gaaf toch powne we argentinie even in groupsfase dan iedereen toeteren en dan volgende dag rellen omdat christenen wakker zijn geworden
zie het al voor me
Allemaal aardige spelers met 2 echte toppers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Japanners hebben best een goed team trouwens.
Daarom ben ik gestopt op inzetten op teams/landen. Zet alleen maar in op doelpunten. Maakt niet uit wie er scoortquote:
Honda/Kagawaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet voor een scherp Italië geen probleem zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee man. Italië speelt bagger. Brazilië had geen enkele moeite met ze. Ze bluffen Italië afquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar kan je ver mee komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal aardige spelers met 2 echte toppers.
Stond Aquilani er ook nog bijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je met De Rossi, Pirlo en Montolivo die maken niet genoeg aanvallende meters
die is al gewisseldquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef tochweerhenk het volgende:
ik zie dit nu pas maar wtf is dit![]()
aquila ook in de basis
Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze kunnen best lastig ploegje zijn volgend jaar. Kwartfinale halen ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet voor een scherp Italië geen probleem zijn
Ja had ik ook moeten doen.. had braz er ook bij in combo met 0-1 handicap dus had zoiezo al mazzel dat die door ging en deze had ik kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt op inzetten op teams/landen. Zet alleen maar in op doelpunten. Maakt niet uit wie er scoort![]()
![]()
![]()
Zit bij deze op de over 2.5
Dat hele team in dienst van die twee kan nog wel wat opleveren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.
Marchisio erin zou al een hele hoop schelen heb je veel meer diepgang inderdaad. Die Giacherrini is echt niet zo slecht maar ik zou El Sha op stellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stond Aquilani er ook nog bijBalotelli op een eindland want die Giacherrini is ook pure stront.
Om 3 uur is nog een wedstrijd, 5 uur dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI Oranje om 3 uur 's nachts
Toen was de eu in de maandquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is die Marcus Tulio Tanaka eigenlijk?Daar had Twente nog interesse in toch? Heeft nog een prachtig VI-moment opgeleverd.
Dan is de wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI Oranje om 3 uur 's nachts
Gaat wel ten koste van zijn fietswedstrijdjes tegen de postbodequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd. Om 05.00 uur
Johan hoeft dan niet meer naar de redactie dus dan kan het.
Wel nee joh die verdediging is echt van het niveau PSV werkelijk lachwekkend is hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hele team in dienst van die twee kan nog wel wat opleveren.
Hasebe is ook wel een leuk spelertje hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was de eu in de maand
Dan moet hij maar naar de karaoke bar met Wilfried.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van zijn fietswedstrijdjes tegen de postbode
Uh oke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef tochweerhenk het volgende:
volgend jaar ga ik overdag dan maar slapen en snachts slapen
Misschien staat er in een jaar nog ergens een groot talent opquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh die verdediging is echt van het niveau PSV werkelijk lachwekkend is het
dommigheid kent geen tijdquote:
atletiquote:
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?quote:
Ja wel een leuke speler maar subtoppper at best. Nagatomo rent zich 90 minuten lang kapot langs die lijn maar heeft geen idee wat hij daadwerkelijk moet doen in balbezit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hasebe is ook wel een leuk spelertje hoor.
KOEKOEKquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?
Clubliefde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Kopsterk het volgende:
De Rossi. Flinke baas. Raar dat hij nog steeds bij Roma speelt. Kan gewoon mee bij een veel betere club.
atletische Italiaansequote:
hoeft maar 2 keer omdat Tahiti met 2-0 gaat winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lol ik dacht eraan om op +1.5 op 1e helft italie maar moest inloggen bij de corner![]()
Als dat gebeurt zwem ik hoogstpersoonlijk naar Tahiti toe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef superniger het volgende:
[..]
hoeft maar 2 keer omdat Tahiti met 2-0 gaat winnen.
FANTASTISCH DAT WIL IK ZIENquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zwem ik hoogstpersoonlijk naar Tahiti toe.
Niks mis mee inderdaad. Al is dit pas de 3e wedstrijd die ik ziequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef KingRoland het volgende:
confed. cup wedstrijden zijn wel leuk zeg om naar te kijken
had jij niet een combi gedaan met italie winst? voor de wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoorden
Ja ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had jij niet een combi gedaan met italie winst? voor de wedstrijd
Dam.. wtf denke ze daar bij unibet of waar je bette dat japan dit de hele wedstrijd kan en met 5-0 wint?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoorden
Misschien kan ik Nemo nog vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FANTASTISCH DAT WIL IK ZIEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |