Ze spelen vaker met Honda in de spits en dan Kagawa op "10" werkt alleen niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben benieuwd naar Kagawa. Jammer dat hij op linksvoor staat.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik blijf toch niet alleen met JR over toch
Meer als jij denktquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent best een toffe gast denk ik maar voetbal daar heb je geen kaas van gegeten
Zijn vader is een AZ'er, dus denk van wel eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent best een toffe gast denk ik maar voetbal daar heb je geen kaas van gegeten
Geen die-hard. Is er zelfs nooit geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vader is een AZ'er, dus denk van wel eigenlijk.
Dat valt me vaker op bij Chiellini. Beest van een verdediger, maar staat nog wel eens compleet verkeerd opgesteld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zelfs die dwerg het kopduel van Chiellini wint dan moeten ze wel winnen vandaag
Om 3.00 uur nog eentje!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef -Willempie- het volgende:
Wel een relaxte tijd voor een wedstrijdje ditIs dat volgend jaar ook zo?
De hele avond allemaal wedstrijdjes volgens mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef -Willempie- het volgende:
Wel een relaxte tijd voor een wedstrijdje ditIs dat volgend jaar ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |