Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Japanners hebben best een goed team trouwens.
Ze kunnen best lastig ploegje zijn volgend jaar. Kwartfinale halen ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet voor een scherp Italië geen probleem zijn
Ja had ik ook moeten doen.. had braz er ook bij in combo met 0-1 handicap dus had zoiezo al mazzel dat die door ging en deze had ik kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt op inzetten op teams/landen. Zet alleen maar in op doelpunten. Maakt niet uit wie er scoort![]()
![]()
![]()
Zit bij deze op de over 2.5
Dat hele team in dienst van die twee kan nog wel wat opleveren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.
Marchisio erin zou al een hele hoop schelen heb je veel meer diepgang inderdaad. Die Giacherrini is echt niet zo slecht maar ik zou El Sha op stellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stond Aquilani er ook nog bijBalotelli op een eindland want die Giacherrini is ook pure stront.
Om 3 uur is nog een wedstrijd, 5 uur dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI Oranje om 3 uur 's nachts
Toen was de eu in de maandquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is die Marcus Tulio Tanaka eigenlijk?Daar had Twente nog interesse in toch? Heeft nog een prachtig VI-moment opgeleverd.
Dan is de wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI Oranje om 3 uur 's nachts
Gaat wel ten koste van zijn fietswedstrijdjes tegen de postbodequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd. Om 05.00 uur
Johan hoeft dan niet meer naar de redactie dus dan kan het.
Wel nee joh die verdediging is echt van het niveau PSV werkelijk lachwekkend is hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hele team in dienst van die twee kan nog wel wat opleveren.
Hasebe is ook wel een leuk spelertje hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh alleen Kagawa en Honda zijn goed de rest is maar zo zo. Italië speelt gewoon belachelijk slecht en laat zich het kaas van het brood eten op deze manier.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was de eu in de maand
Dan moet hij maar naar de karaoke bar met Wilfried.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van zijn fietswedstrijdjes tegen de postbode
Uh oke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef tochweerhenk het volgende:
volgend jaar ga ik overdag dan maar slapen en snachts slapen
Misschien staat er in een jaar nog ergens een groot talent opquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh die verdediging is echt van het niveau PSV werkelijk lachwekkend is het
dommigheid kent geen tijdquote:
atletiquote:
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?quote:
Ja wel een leuke speler maar subtoppper at best. Nagatomo rent zich 90 minuten lang kapot langs die lijn maar heeft geen idee wat hij daadwerkelijk moet doen in balbezit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hasebe is ook wel een leuk spelertje hoor.
KOEKOEKquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?
Clubliefde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Kopsterk het volgende:
De Rossi. Flinke baas. Raar dat hij nog steeds bij Roma speelt. Kan gewoon mee bij een veel betere club.
atletische Italiaansequote:
hoeft maar 2 keer omdat Tahiti met 2-0 gaat winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je straks bij Spanje -Tahiti ook 15x koekoek zeggen?
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lol ik dacht eraan om op +1.5 op 1e helft italie maar moest inloggen bij de corner![]()
Als dat gebeurt zwem ik hoogstpersoonlijk naar Tahiti toe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef superniger het volgende:
[..]
hoeft maar 2 keer omdat Tahiti met 2-0 gaat winnen.
FANTASTISCH DAT WIL IK ZIENquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zwem ik hoogstpersoonlijk naar Tahiti toe.
Niks mis mee inderdaad. Al is dit pas de 3e wedstrijd die ik ziequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef KingRoland het volgende:
confed. cup wedstrijden zijn wel leuk zeg om naar te kijken
had jij niet een combi gedaan met italie winst? voor de wedstrijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoorden
Ja ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had jij niet een combi gedaan met italie winst? voor de wedstrijd
Dam.. wtf denke ze daar bij unibet of waar je bette dat japan dit de hele wedstrijd kan en met 5-0 wint?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had winner rest of the match Italy op 2,05 vlak voordat ze scoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |