Die is toch al 35 ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef Kopsterk het volgende:
Is Di Natale nog beschikbaar voor het Italië? Wat een baas is dat.
Belgiëquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
moet via een duitse stream kijken omdat ik geen tv ter beschikking heb en nos.nl mij niet toelaat om vanuit België te kijken
Amai, wanneer krijgt gij weder weer een kijkbuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
moet via een duitse stream kijken omdat ik geen tv ter beschikking heb en nos.nl mij niet toelaat om vanuit België te kijken
Ja dat gebeurt wel vaker bij die Italiaantjes. Blijven langer jong ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds een prima spits. Heeft nog steeds de snelheid van een twintiger.
Volgens mij wel. Wel meer natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
Gaan de wedstrijden op het WK eigenlijk op dezelfde tijden gespeeld worden?
Hoop van wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
NOU dan ga ik jou niet vertellen hoor nou dan kan je nou ophoepelen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Amai, wanneer krijgt gij weder weer een kijkbuis?
Je bent zelf een schat. Daarbij kan je Balotelli wel moeilijk beoordelen momenteel. Wat is Italie slechtquote:
Dus heb ik voor lul Vlaams getypt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOU dan ga ik jou niet vertellen hoor nou dan kan je nou ophoepelen!
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef inZanity het volgende:
Was een paar jaar terug ook één van de Liverpool miskopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Kopsterk het volgende:
Haha nu al die Aquilani eruit. Ik begreep al niks van die keuze.
Ik beoordeel hem niet op deze wedstrijd. Ik dacht: ik gooi er even een random stelling in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een schat. Daarbij kan je Balotelli wel moeilijk beoordelen momenteel. Wat is Italie slecht
Volgens mij om 18.00, 20.45 en 0.00 een wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wel meer natuurlijk.
quote:
Beter. Prima tijd zo voor een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dit is toch een 'oefen/test wk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |