Die is oud.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is mijn favoriete Dionne Stax afbeelding:
[ afbeelding ]
Damiao is bles anders speelde die sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar denkt Scolari daar anders over.
in de OP staat er donderdag??quote:
quote:woensdag 19 juni 2013
21:00 Brazil - Mexico
donderdag 20 juni 2013
onbek. Italy - Japan
21:00 Spain - Tahiti
wie is bles?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damiao is bles anders speelde die sowieso
over een uur is het donderdagquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in de OP staat er donderdag??
[..]
In Brazilië is het nog gewoon woensdag hoorquote:
Waarom staat die Fred in de spits? En dan Jô die invaltquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
Neymar was wel leuk vandaag maar wat voetballen ze slecht dat Brasil
Het was vrij tam inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
Neymar was wel leuk vandaag maar wat voetballen ze slecht dat Brasil
Net fit en weer terug naar Brazilië die moet eerst eens wat meer minuten maken en goals scorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Pato is zeker ook geblesseerd, of te slecht?
Wat heeft PSV met Neymar te makenquote:
Rodriguez en Salcido speelden bij PSV...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat heeft PSV met Neymar te maken
het laatstequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Pato is zeker ook geblesseerd, of te slecht?
Dat klopt, op het laatste wel trouwens in het begin was hij wel goed maar hij heeft ook de zogenaamde Braziliaanse blindheid voor de goal, hebben ze toch allemaal als ze denken dat ze op schotafstand van de goal zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pato was bij Milan echt niet slecht Tarado
De laatste tijd was hij ook niet echt fit en in vorm bij Milan zou mooi zijn als hij zijn carriere op kan pakken in Brazilië hij is nog steeds jong natuurlijk en dan heb je met Damiao en Pato natuurlijk wel twee mooie spelers voor in de spitsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, op het laatste wel trouwens in het begin was hij wel goed maar hij heeft ook de zogenaamde Braziliaanse blindheid voor de goal, hebben ze toch allemaal als ze denken dat ze op schotafstand van de goal zijn
Terugkeren naar Brazilië is nog nooit een speler beter van gewordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste tijd was hij ook niet echt fit en in vorm bij Milan zou mooi zijn als hij zijn carriere op kan pakken in Brazilië hij is nog steeds jong natuurlijk en dan heb je met Damiao en Pato natuurlijk wel twee mooie spelers voor in de spits
Het is vooral belangrijk dat hij niet te lang blijft hangen en geen 20 kilo aankomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terugkeren naar Brazilië is nog nooit een speler beter van geworden
ik weet niet hoe die deal tot stand is gekomen maar zal wel weer door externe financiers gedaan zijn, dan wordt het sowieso al niet makkelijk om weer naar Europa te gaan en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat hij zijn oude niveau weer gaat halen, dat hoeft daar ook niet, kijk maar naar Seedorf en Ronaldinho die uitblinken zonder moeitequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk dat hij niet te lang blijft hangen en geen 20 kilo aankomt
Een stap naar Portugal of Spanje is zo gemaakt daar doen ze niet zo moeilijk over die financiers. Als Pato er nog wat van wil maken dan moet hij het wel nu aanpakken en niet te lang blijven hangen dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe die deal tot stand is gekomen maar zal wel weer door externe financiers gedaan zijn, dan wordt het sowieso al niet makkelijk om weer naar Europa te gaan en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat hij zijn oude niveau weer gaat halen, dat hoeft daar ook niet, kijk maar naar Seedorf en Ronaldinho die uitblinken zonder moeite
Ik verlos jequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik blijf toch niet alleen met JR over toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |