Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weet ik het man, ik ben ook maar een simpele ziel.weet alleen dat ik Griekenland soberso wel een tof land vind om vakantie te vieren. [/henkeningrid]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Neuh, dat blijft voor mij Schotland. Prachtige natuur en regen, niet van die hitte. Maar absoluut Griekenland op een goede tweede.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Mijn fysiek is pure kutzooi, maar ik ben daar lekker rustig mee bezig. Heb wat dingen achter de rug waardoor ik niet te intensief kan trainen.quote:
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.quote:
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.
Je lijkt wel een Griek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.
Gohquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest mattie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
De wereld begint pas buiten europa!
Deze man dames en heren!quote:
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.quote:
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.quote:
Pics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.
Zou fucking graag naar Ultra willen man, fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat mogelijk is als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Frikandel als je haar post kom ik persoonlijk je kia rio ondersteboven legge
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.
Achterneef die sterkste man compo's doet.
Geregeld met sterkste man van NL heb gepraat.
Vriend van dochter van een BB'er met titels.
Train bij sportschool van die vader.
Beter flikker je hier een nomodclose op en zorg je er voor dat dit topic eeuwig open blijft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Snakey het volgende:
Doe het topic dan ook niet op slot als ik nog zit te tikken.
Serieus, join the club. JMF, Fanta en ik hebben het er ook al eens over gehad. En anders EDC Las Vegas ofzo. Maar liefst Ultraquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou fucking graag naar Ultra willen man, fuck.
En nu ben jij de grootste?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.
Ik zou hier bijna een ziekte posten die ik niet mag posten. Maar wat een kutnummer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Aankomend jaar lekker los op ultra als kan!![]()
Nee, ik schaam me voor haar vriend. Zon hazelipje voelt wel lekker maar doet een foto geen goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Frikandel als je haar post kom ik persoonlijk je kia rio ondersteboven legge
Neh, die rechten heb ik al eens misbruikt. Dat mag maar 1x he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter flikker je hier een nomodclose op en zorg je er voor dat dit topic eeuwig open blijft.
Nu kappen man, dat is niet grappig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me voor haar vriend. Zon hazelipje voelt wel lekker maar doet een foto geen goed.
Moet je ook doen, of niet. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.
Kakzooi, lijkt me dan echt geen zak aan, dat FA-zijn. Kun je niet eens je mods kietelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, die rechten heb ik al eens misbruikt. Dat mag maar 1x he.
Sinds ik 5x in de week legs doe sta ik stevig op mijn voeten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou Frikadel sowieso op zijn kop leggen omdat die hier zo disrespectvol over je zusje praat
Lol wut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus, join the club. JMF, Fanta en ik hebben het er ook al eens over gehad. En anders EDC Las Vegas ofzo. Maar liefst Ultra
Nee.quote:
Lekker voetballenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik 5x in de week legs doe sta ik stevig op mijn voeten!
Gekscherend natuurlijk, niets concreet. Maar wanneer we een groepje kunnen maken kunnen we misschien een chartertje boeken.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gekscherend natuurlijk, niets concreet. Maar wanneer we een groepje kunnen maken kunnen we misschien een chartertje boeken.
* LompeHork TR maken doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ALS IK TE HARD BEN VOOR SOMMIGE MENSEN HIER DAN REPORT JE ME TOCH LEKKER!
Het is ook helemaal niet leuk. Maar ik moet m´n aanzien ergens vandaan halen he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kakzooi, lijkt me dan echt geen zak aan, dat FA-zijn. Kun je niet eens je mods kietelen.
Nee man, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Even serieus VMSDKR, frikadel heeft je zusje geneukt en zit haar nu te beledigen hier en hij woont bij je in buurt?
Bahw, arme jij, het is dat ik die *aai over de bol*-smiley kwijt ben, maar nu kijg je er deze voor in de plaats:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet leuk. Maar ik moet m´n aanzien ergens vandaan halen he.
Zou hem m'n zusje wel gunnen trouwens. Volgens mij is het een goede jongen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet overal van op de hoogte
Ik draag die shit elke dag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beste voor vrouw is gewoon strakke witte broek. Punt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Euforie en zelfmutilatie allemaal in 1 dag.
Heb vandaag een spinninglesje gedaan, die zadels worden alleen maar kutterhoe kan je als vrouw nog genieten van seks daarna? Fanta.. schijn je licht hierover aub.
Heb je al eelt op je lipjens?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou hem m'n zusje wel gunnen trouwens. Volgens mij is het een goede jongen.
Alleen jammer dat je zusje een dikke hazelip heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.
Achterneef die sterkste man compo's doet.
Geregeld met sterkste man van NL heb gepraat.
Vriend van dochter van een BB'er met titels.
Train bij sportschool van die vader.
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zusje een dikke hazelip heeft
Nee hoor, valt wel mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?
Just asking.
Was het niet zo chill met Ethabrown?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb vandaag een spinninglesje gedaan, die zadels worden alleen maar kutterhoe kan je als vrouw nog genieten van seks daarna? Fanta.. schijn je licht hierover aub.
uhm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?
Just asking.
Check dm!quote:
Over muziek gesproken, gaan er komend weekend nog mensen shinen in hun poncho o Defqon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Aankomend jaar lekker los op ultra als kan!![]()
Is uberkullie het zusje van VMSDKR?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij heeft JFM wel degelijk het zusje van VMSDKR gedaan.
Dat dere mental imagequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Hey baby..
Korsten aan eelt hier. En nog spinnenwebben ifyouknowwhatImean.
Nee gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is uberkullie het zusje van VMSDKR?
Whut?
Present!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, gaan er komend weekend nog mensen shinen in hun poncho o Defqon?
Hij curlt met 30 kg... barbell.. (afgaande op het feit dat hij riep dat ik zelfs evenveel curl als hij)quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?
Nee, ik kloot wat aan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?
Neuken? Would berry my fingers so deep, the person who can pull them out is a wet crowned king arthur covered in pussy juice. Let me lick u up and down, oh yeah..let me lick u up and down.quote:
Wij snappen dit niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Mis hier Amy Whinehouse.
Jullie snappen dit wel toch?
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuken? Would berry my fingers so deep, the person who can pull them out is a wet crowned king arthur covered in pussy juice. Let me lick u up and down, oh yeah..let me lick u up and down.
ff 1 ding, alleen vrienden noemen me Mar... you're not even close.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Curlen doe je ook pas nadat je je armen al zwaar getraind hebt, Mar...
[..]
Nee, ik kloot wat aan...
210 DL, 115 BP, 100 SQ want kut-knie.
REVERSED ERECTION, ERECTION RETREAT.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Haha niet zo bedoeld maar aangezien je deadlift heb ik mijn antwoord, verder is het niet zo raar om je af te vragen of iemand aan loopt te kloten als je de meeste topics ziet:d.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, ik kloot wat aan...
210 DL, 115 BP, 100 SQ want kut-knie.
ken alleen op buik slaan maar op biceps :Squote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Over curls gesproken, zag vandaag iets grappigs. Drie gasten die allemaal met een bb en 5 kilo aan elke kant 20 reps deden. Degene die als laatst klaar was mocht door de andere twee op de bicepsen worden geslagen (met vuist).
True story.
Erectieve gains, allemaal weg. Allemaal. Weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?
weirdquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Over curls gesproken, zag vandaag iets grappigs. Drie gasten die allemaal met een bb en 5 kilo aan elke kant 20 reps deden. Degene die als laatst klaar was mocht door de andere twee op de bicepsen worden geslagen (met vuist).
True story.
Ja, ken je dat niet. Dat is blood flow restriction training II.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
True story.
pics4proofquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja omdat ik ze niet heb duhhh btj rare post dit hor ;s
Nee heb m'n teennagels rood gelakt en ik weet dat je daarop gaat fappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet. Dat is blood flow restriction training II.
[..]
pics4proof
Ben daarvan net zo ver verwijderd als jij met 110kg squatsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
ff 1 ding, alleen vrienden noemen me Mar... you're not even close.
Inb4 RonJeremy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee heb m'n teennagels rood gelakt en ik weet dat je daarop gaat fappen
Zapte net langs NL3 en zag precies een man een hond aftrekken..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het gaat mij allemaal iets te snel vanavond mensen. Kunnen we gewoon 1 onderwerp per gym pagina doen. Ik begin er van te zweten op deze manier.
Ik zag Mar laatst nog 110 kg squats doen, just saying.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben daarvan net zo ver verwijderd als jij met 110kg squats
te warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef stinkie het volgende:
Wat de neuk is dat topic al vol? Een avondje? Niemand gelift hier vandaag?
Balls crushed much?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
huhquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee heb m'n teennagels rood gelakt en ik weet dat je daarop gaat fappen
Dogmilk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zapte net langs NL3 en zag precies een man een hond aftrekken..
DISCUSS...
Wel gewerkt, 2 keer, telt dat ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef stinkie het volgende:
Dan heet je Sietze, of ben je een vrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zag Mar laatst nog 110 kg squats doen, just saying.
Ik kan wel je zenuwen wegbranden omdat je Pfeiffer hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Balls crushed much?
Sorry, maar je krijgt er geen kusje op.
Ik parkeer hem even...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zapte net langs NL3 en zag precies een man een hond aftrekken..
DISCUSS...
Gewoon cardio dag, jeweetut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef stinkie het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan heet je Sietze, of ben je een vrouw.
Wijventopic aan t wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan wel je zenuwen wegbranden omdat je Pfeiffer hebt.
De rest doet gewoon een half jaar rustig aan.
Wat is er met je knie dan, omdat die zo sneu achterloopt op je bp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doen we dat!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Wijventopic aan t worden. Post allebei filmpje dan van je max. Snel genoeg duidelijk wie zich iets te stoer voordoet.
Gangstarr en cunninlynguists zijn chill met dit weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
deze is zo fijn he, bouncend in du waggie
Je hebt zelf ook door dat je nu lult als een ongesteld wijf? Beetje pathetisch dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan wel je zenuwen wegbranden omdat je Pfeiffer hebt.
De rest doet gewoon een half jaar rustig aan.
Mega-ultra quote in de aanmaak?quote:
Dit!quote:
Moet Oneirology nog eens luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gangstarr en cunninlynguists zijn chill met dit weer.
Gewoon floodpost om ManageTheAnger naar z'n therapeut te krijgenquote:
Ik tel het als cardioquote:
meer kreeg ik er niet uit. 20kg db press was al te veel. Dat is normaal warmupquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik parkeer hem even...
[..]
Gewoon cardio dag, jeweetut.
Dat.quote:
schattigquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat.
Ik zeg wel dat ik 1.66m ben. Misschien ben ik in werkelijkheid 1.63m![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doen we dat!
Normaal hekel aan lui met telefoon in gym maar durf dat wel aan.
Netjes. Nu MarMar nog. Voor vrijdag 10 uur 's avonds?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook door dat je nu lult als een ongesteld wijf? Beetje pathetisch dit.
Een beste e-peen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat.
Ik zeg wel dat ik 1.66m ben. Misschien ben ik in werkelijkheid 1.63m![]()
Post gelijk de pareltjes dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gangstarr en cunninlynguists zijn chill met dit weer.
Inderdaad, ik wacht al de hele dag op die fucking hoosbui op mijn dakraampje. KNMI faalt zelfs met kutweer voorspellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef G.R.S. het volgende:
Komt er nou een big ass storm vanavond of niet? Ben een beetje teleurgesteld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wacht al de hele dag op die fucking hoosbui op mijn dakraampje. KNMI faalt zelfs met kutweer voorspellen.
Vandaag rond 12.30 was het boven Groningen ook donkerblauw/rood. Maar echt hard heeft het niet geregend.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is inderdaad niks mis met een filmpje.
Serieus? Wil je piemels op de bar leggen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doen we dat!
Normaal hekel aan lui met telefoon in gym maar durf dat wel aan.
Mobiel+youtube linken is geen groot succes. Kijk zo wel even op pc.quote:
Die shit is voor KLB SC specifiek broertje. Mijn andere filmpjes zijn wat meer relevant voor dit topic.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vandaag rond 12.30 was het boven Groningen ook donkerblauw/rood. Maar echt hard heeft het niet geregend.
Het feit dat jij het pathetisch vind zegt al genoeg, jouw mening, of wat de rest in dit topic vind zegt me compleet niets.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook door dat je nu lult als een ongesteld wijf? Beetje pathetisch dit.
MarMar 110kg SQ en ik 210 DL toch? ik vind goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Netjes. Nu MarMar nog. Voor vrijdag 10 uur 's avonds?
Sinds m'n geboorte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Serieus? Wil je piemels op de bar leggen?
Sinds wanneer ben jij zo diep gezonken?
En jouw mening is van meer waarde omdat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het feit dat jij het pathetisch vind zegt al genoeg, jouw mening, of wat de rest in dit topic vind zegt me compleet niets.
[..]
MarMar 110kg SQ en ik 210 DL toch? ik vind goed.
[..]
Sinds m'n geboorte.
Ehm, dat is wel een beetje een eng beeld?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hhahah godver je zou maar een buffe dude zien ergens bij de Arena met een beker starbucks in zijn hand terwijl hij praat met een blikje vaseline in een camera.
Zachte Gquote:
Ik hou van storms na een hitteperiode. Lekker overdreven en shitquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die gek zijn op regen.
Regen is lekker als je net gedeadlift heb en terug naar huis loopt, verder wel kut als je naar je werk fietst oid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die gek zijn op regen.
Dat bedacht ik mij achteraf in de trein dus ook. Al die mensen in die kantoorpanden. Ging stuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hhahah godver je zou maar een buffe dude zien ergens bij de Arena met een beker starbucks in zijn hand terwijl hij praat met een blikje vaseline in een camera.
True, dan is het niet praktisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef esv7 het volgende:
[..]
Regen is lekker als je net gedeadlift heb en terug naar huis loopt, verder wel kut als je naar je werk fietst oid.
Broeder is this real life... Kapot smerig die Vaseline lickings.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die shit is voor KLB SC specifiek broertje. Mijn andere filmpjes zijn wat meer relevant voor dit topic.
Hahah je bent geniaal. Hardop lachen hier, smaakt vaseline een beetje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij achteraf in de trein dus ook. Al die mensen in die kantoorpanden. Ging stuk.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het feit dat jij het pathetisch vind zegt al genoeg, jouw mening, of wat de rest in dit topic vind zegt me compleet niets.
[..]
MarMar 110kg SQ en ik 210 DL toch? ik vind goed.
[..]
Sinds m'n geboorte.
Jup.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
En jouw mening is van meer waarde omdat?Het zegt je niets, maar je moet wel zo nodig je piemel op de bar leggen. die logica ontgaat me ff.
dude.. echt.. get sober en lees morgen eens terug.
Had geen smaak, srs. Ik ging kauwgom halen en zag ineens een potje vaseline. Moest het kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder is this real life... Kapot smerig die Vaseline lickings.
Zie boven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah je bent geniaal. Hardop lachen hier, smaakt vaseline een beetje?
Trouwens waar zijn je andere filmpjes dan yuri?
Bedoelde eerder dat de user Vaseline likken nasty is. Moeten binnenkort ff potje FIFA man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had geen smaak, srs. Ik ging kauwgom halen en zag ineens een potje vaseline. Moest het kopen.
[..]
Zie boven.
Heb ze openbaar gemaakt.
Heb je stiekem met haar gedate brethren? Weet JB dit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bedoelde eerder dat de user Vaseline likken nasty is. Moeten binnenkort ff potje FIFA man.
Teringgg...!quote:
Je klinkt wel jong.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Helemaal niet. Heb af en toe wel een boers accent.
Nee, heb haar meerdere keren gezien wel. Zij ons trouwens ook wel eens in een lingerieshop op de Kalverstraat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je stiekem met haar gedate brethren? Weet JB dit?
Is goed.
Ik zag mijn kantoorquote:
Zie alleen 1 vid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klik op 'HetIsDeBoy' onder de titel.
Goed plan en nee ik doe niet mee aan piemels op de bar leggen. Geloof het, geloof het niet, lekker belangrijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef Snakey het volgende:
Het is 12 uur mensen. Iedereen naar bed, anders komen jullie nooit aan je rust!
Daarna weer op videos klikken. Hij staat op home!!quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daarna weer op videos klikken. Hij staat op home!!
VROUWEN SJONE JONGE JOPNGEE!!!!
Ja naar de starbucks.subwayquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan me ook een filmpje herinneren van Yuri dat 'ie al schreeuwend in de auto ergens naartoe rijdt.
Geinig dat het je opvalt. Ik vond mijzelf ook aardig jong klinken in dit filmpje. Wellicht komt het door de Starbucks. Naast het machtig en rijk maken van een persoon, verjongt het ook. Zou het jou zeker aanraden.quote:
Kan ik mij herinneren ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, heb haar meerdere keren gezien wel. Zij ons trouwens ook wel eens in een lingerieshop op de Kalverstraat.
Zoals een baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zag mijn kantoor
Morgen ga ik weer heel rijk en machtig naar d Starbucks
'Tot de grond'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan me ook een filmpje herinneren van Yuri dat 'ie al schreeuwend in de auto ergens naartoe rijdt.
Had hem net gevonden, hardop lachen.quote:
Koffie drinken, beetje praten. De andere filmpjes waren allemaal gewoon raw, in Amsterdiggiedam heb ik veel ongerelateerde footage eruit gehaald. Ik laat dat boek zien, en ook nog een andere. Daar ging ik helemaal over praten en shit, terwijl ik dat later niet in het filmpje wou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
Pure improv Yuri of vasthouden aan een script?
Ik drink al koffie sinds mijn 12e, het werkt nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Koffie dronk ik trouwens voor het 150% verhogende vetverlies-effect, srs.
Ik kijk uit naar je self-improvement vids. Als je daar eenmaal over begintquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koffie drinken, beetje praten. De andere filmpjes waren allemaal gewoon raw, in Amsterdiggiedam heb ik veel ongerelateerde footage eruit gehaald. Ik laat dat boek zien, en ook nog een andere. Daar ging ik helemaal over praten en shit, terwijl ik dat later niet in het filmpje wou.
-----------------------------------------------------quote:
Gaan we zeker doen mi mang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri laten we samen zo'n filmpje maken onderweg + in de gym en shit.
Kunnen we die frauderende V1z0R ook nog mooi op de gevoelige plaat vastleggen met zijn 55 kg squats.
Was ook niet serieus ondanks de 'srs'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik drink al koffie sinds mijn 12e, het werkt niet
Zodra ik de beste versie van mijzelf geworden ben (SSJ 4).quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je self-improvement vids. Als je daar eenmaal over begint
quote:
Tot nu toe trekt alleen die Marmar zich terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri laten we samen zo'n filmpje maken onderweg + in de gym en shit.
Kunnen we die frauderende V1z0R ook nog mooi op de gevoelige plaat vastleggen met zijn 55 kg squats.
haha chill nummer vind ik tquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
hahahah gaat ie turks zingen ofzo of iets yugo achtigs.
Hehe, ik begin wel aan de Starbucks zodra ik rimpels zie verschijnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geinig dat het je opvalt. Ik vond mijzelf ook aardig jong klinken in dit filmpje. Wellicht komt het door de Starbucks. Naast het machtig en rijk maken van een persoon, verjongt het ook. Zou het jou zeker aanraden.
Ik moet een Amsterdams accent hebben man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef fathank het volgende:
Ik weet wel hoe yuri ongeveer real life praat. Man woont vlakbij hiero
Prachtig die. soon.jpgquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Verbosity het volgende:
Zit nog altijd te wachten op Yuri zijn versie van:
Skip naar 3:30
lol.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet een Amsterdams accent hebben man.
[..]
Prachtig die. soon.jpg
Ik heb nog nooit op een spinfiets gezeten waar een goed zadel op zat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
schaambeen doet altijd pijn joh van die fietsies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een spinfiets gezeten waar een goed zadel op zat.
Keuze van een zadel is ook heel persoonlijk qua vorm en hardheid. Een goed zadel is verder duur, vanaf +/- 80.- Euro consumentenadvies. Op fitnessapparaten zitten zadels van een tientje ofzo. Maar die gaan natuurlijk ook snel kapot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
schaambeen doet altijd pijn joh van die fietsies.
ja die zadels zijn veel te hard voor mijn labia majora.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Keuze van een zadel is ook heel persoonlijk qua vorm en hardheid. Een goed zadel is verder duur, vanaf +/- 80.- Euro consumentenadvies. Op fitnessapparaten zitten zadels van een tientje ofzo. Maar die gaan natuurlijk ook snel kapot.
Dan is je houding niet goed want je zit op een racer niet op je poes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja die zadels zijn veel te hard voor mijn labia majora.
Jammerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed plan en nee ik doe niet mee aan piemels op de bar leggen. Geloof het, geloof het niet, lekker belangrijk.
Fanta en ik gaan wel eens een squat wedstrijdje doen, ik zou dan aardappeltjes in de oven maken geloof ik, dan mag zij getuigen.
Succes met je gekke squadsquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
...dus geen gekke squads (dan zouden mijn knieschijven ook uit mijn been vliegen)
Get over it allreadyquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jammer
En ik geloof het niet, nee
[..]
Succes met je gekke squads
Ik had zo'n broekje aan. Wel ondergoed eronder wat op een gegeven moment helemaal kut ging zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:19 schreef kaasplankje het volgende:
broek met zeempje ja, ook voor spinning en gene ondergoed eronder.
Hoor het net op de radio ja, stomquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef seto het volgende:
Sopranos-acteur James Gandolfini (51) overleden
watwaarschijnlijk mijn favo serie ooit
ken ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef seto het volgende:
Ga je schamenquote:
fucked up manquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef seto het volgende:
pff gwn na kfc velperpleinquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:49 schreef fathank het volgende:
Harde baas. Vanavond maar eten bij Pinoccio als eerbetoon. Kim je ook Chester?
Geweldige acteur. Ik vond zijn rol in True Romance een van zijn beste. 51 is veuls te vroeg om te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef seto het volgende:
Zo reageerde ik ook toen ik het zagquote:
Het is echt op zoveel manieren te interpreteren.. wat gebaart die negert?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook toen ik het zag
Welke negert? Welk ijsje? Welke kont? Ik zie alleen lippen en een tong.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is echt op zoveel manieren te interpreteren.. wat gebaart die negert?
1e: door zoveel ijsjes te eten wordt haar kont ZO dik.
2e: en als die kont ZO dik wordt, gooi ik haar aan de kant.
lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke negert? Welk ijsje? Welke kont? Ik zie alleen lippen en een tong.
Hij wilt gepijpt worden door een tjik met een phatty. Duhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien gebaard hij dat hij een bigi bana krijgt van haar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
haha, ik moest ook nog eens terugkijken met wtf bedoelen ze nou. had die hele neger op de voorgrond nog niet gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat mannenogen van een andere fabriek komen dan vrouwenogen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ik moest ook nog eens terugkijken met wtf bedoelen ze nou. had die hele neger op de voorgrond nog niet gezien
Dit. En geen tieten/kont/...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke negert? Welk ijsje? Welke kont? Ik zie alleen lippen en een tong.
Geen ondergoed eronder is minder ellende.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik had zo'n broekje aan. Wel ondergoed eronder wat op een gegeven moment helemaal kut ging zitten. Ik kan nu overigens niet normaal zitten op mn stoel zo veel pijn
Gelukkig doe je niets met cijfers, qua werk. Oh: wacht...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.![]()
Never mind. [ afbeelding ]
Wij sporten niet, anders waren we wel net zo groot als jij (kijk zijn plaatje mensen!).quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
En er komt geen multiquote.
Waar de neuk halen jullie de tijd vandaan om dit topic, het BB topic, het LIF-slank-de-hutsefluts-in topic bij te houden + trollen/hosselen etc. hier???
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gelukkig doe je niets met cijfers, qua werk. Oh: wacht...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij sporten niet, anders waren we wel net zo groot als jij (kijk zijn plaatje mensen!).
Gewoon uitkering toch, yolo!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
Waar de neuk halen jullie de tijd vandaan om dit topic, het BB topic, het LIF-slank-de-hutsefluts-in topic bij te houden + trollen/hosselen etc. hier???
Precies, gewoon grote mond op het internet en doen alsof we liften.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij sporten niet, anders waren we wel net zo groot als jij (kijk zijn plaatje mensen!).
Komen niet. MarMar trekt zich terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef 16meter het volgende:
waar zijn de squat en deadlift filmpjes heb ik ze gemist??
Thuis werken mattie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
Ik was er al nooit ingestapt?quote:
Kom gewoon naar de meet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik was er al nooit ingestapt?![]()
En nee die komen er niet, filmpjes online zetten met een rode bezweette harses, en dan ook nog op fok.. HELL NO!
Maar ik doe binnenkort wel een progressiefoto waarop ik mezelf er fatsoenlijk genoeg uit vind zien om mogelijkerwijs het hele internet over gejaagd te worden. Daar moeten jullie het maar mee doen en als vizor wil kan ik er ook nog wel een foto van hem bij gooien.
Ik beloof niets, drukke zomer, werk in horeca.. meeste weekenden vallen daardoor voor mij al af. Als ik kan lijkt het me wel tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ergens deze zomer in Rotterdam. Misschien dat de Rotterdammers het voortouw kunnen nemen?
*Broek weer ophijst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik was er al nooit ingestapt?![]()
En nee die komen er niet, filmpjes online zetten met een rode bezweette harses, en dan ook nog op fok.. HELL NO!
moet je broek daarvoor uit?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet je broek daarvoor uit?
Gewoon net als de rest van ons over het kopje wijven bij je enkel
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet je broek daarvoor uit?
Gewoon net als de rest van ons over het kopje wijven bij je enkel
Afmetend aan het postgedrag van de meesten hier kan het ook prima overdag door de week.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik beloof niets, drukke zomer, werk in horeca.. meeste weekenden vallen daardoor voor mij al af. Als ik kan lijkt het me wel tof
wa wil je daamee seggequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Afmetend aan het postgedrag van de meesten hier kan het ook prima overdag door de week.
Hy segt dat je kkdom bent kom we gaan em klappe. Met misgien 8 mense hier lukt dat wel. Hij is zo huge namelijk Wow, wist je dat hy dat zelf is in zijn plaatj????quote:
ik doe niet al die topics in ieder geval.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
Never gets old.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Exactly. Vind alleen die UI's irritant. Is er geen uitgeklede versie van het forum beschikbaar zonder al die plaatjes.quote:
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik doe niet al die topics in ieder geval.
+ de baas zijn waardoor niemand je kan aanspreken op je internetgedrag![]()
Dat advies ook, "ga pushups en situps doen"quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / Tips buikje weg werken.
Skinnyfats
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef ZetaOS het volgende:
Zo wie zo de klacht "geen bodybuilding, geen recht op leven"
Naïef als ik ben probeer ik het ook nog steeds. Sowieso die LIF ban, is die levenslang? Want duurt wel lang bij jullie gekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef ZetaOS het volgende:
Jammer dat ik zonder rede uit LIF gebannen ben zoals de meeste hier.
Zou die jongen als Tip Bodybuilding willen meegeven.
Zo wie zo de klacht "geen bodybuilding, geen recht op leven"
Ja zo vermoeiend. Ik vind dat je geen advies mag geven in LIF als je zelf een skinny fat/fatso bent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat advies ook, "ga pushups en situps doen"
Laatst een serieus advies van een oudje die vroeger in een sportschool gewerkt heeft:quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat advies ook, "ga pushups en situps doen"
Sinds ik 300 situps per dag doe heb ik echt een mooi sixpack @ 30% bodyfatquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Laatst een serieus advies van een oudje die vroeger in een sportschool gewerkt heeft:
"voor spieropbouw ga je minder herhalingen doen met meer gewicht en als je plaatselijk nog af wilt vallen, doe je voor die groep meer herhalingen en dan met lager gewicht" en dan dat met een doodserieus gezicht.. Ik moest huilen.
Van mij mag die hem hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens hou seta in de gate, hij gapt straks de laatste post zodat hij sichzelf in OP kan zetten. Hou hem in de gate vriende!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |