Dat kun je niet menen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
Domme sloerie vond ik het maar. Ik mis haar niet, mag dat ook?
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
Domme sloerie vond ik het maar. Ik mis haar niet, mag dat ook?
Wat ik me afvraag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vond er ook niet zo veel aan. ze kon wel zingen, dat was wel verfrissend, maar het frisse was er na een maandje ook wel af.
ik doelde op haar uiterlijk, in dit geval.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.
Stel je hoort een liedje van haar voor het eerst. Dan is het fresh en vind je het lekker klinken...
Gaat dat dan voorbij en vind je het spontaan na (insert time) 2 maanden niet meer lekker klinken.
Oh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik doelde op haar uiterlijk, in dit geval.
Ik weet hoe stoer iedereen het vindt om haar af te schilderen als een lelijke crackhoer. En het is niet stoer om van mening te zijn dat ze een ongelofelijk getalenteerde muzikant was. Maar dat vind ik wel.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik weet hoe stoer iedereen het vindt om haar af te schilderen als een lelijke crackhoer. En het is niet stoer om van mening te zijn dat ze een ongelofelijk getalenteerde muzikant was. Maar dat vind ik wel.
Nee, daar zit haar flaconnetje whiskey verstoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit ze zichzelf nou te bevredigen op die foto?
Ik vermoed zomaar dat zat mensen haar van binnen hebben gevoeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat ze van binnen heel lief was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |