Dat kun je niet menen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
Domme sloerie vond ik het maar. Ik mis haar niet, mag dat ook?
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
Domme sloerie vond ik het maar. Ik mis haar niet, mag dat ook?
Wat ik me afvraag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vond er ook niet zo veel aan. ze kon wel zingen, dat was wel verfrissend, maar het frisse was er na een maandje ook wel af.
ik doelde op haar uiterlijk, in dit geval.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.
Stel je hoort een liedje van haar voor het eerst. Dan is het fresh en vind je het lekker klinken...
Gaat dat dan voorbij en vind je het spontaan na (insert time) 2 maanden niet meer lekker klinken.
Oh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik doelde op haar uiterlijk, in dit geval.
Ik weet hoe stoer iedereen het vindt om haar af te schilderen als een lelijke crackhoer. En het is niet stoer om van mening te zijn dat ze een ongelofelijk getalenteerde muzikant was. Maar dat vind ik wel.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik weet hoe stoer iedereen het vindt om haar af te schilderen als een lelijke crackhoer. En het is niet stoer om van mening te zijn dat ze een ongelofelijk getalenteerde muzikant was. Maar dat vind ik wel.
Nee, daar zit haar flaconnetje whiskey verstoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit ze zichzelf nou te bevredigen op die foto?
Ik vermoed zomaar dat zat mensen haar van binnen hebben gevoeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk dat ze van binnen heel lief was.
Je hebt daarna je ogen mogen laseren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb der 1x live gezien, helaas was de aftakeling toen al te ver
Was op rock werchter, dus ik was ook beneveld, maar niet zo erg als Amy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt daarna je ogen mogen laseren?
Ah, mooi festivalletje is dat. Mja, ze had wel een reputatie hoog te houden natuurlijk, zou wat zijn als ze er nuchter stond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Was op rock werchter, dus ik was ook beneveld, maar niet zo erg als Amy.
Stoer man, echt een mod waardig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt daarna je ogen mogen laseren?
Ik heb het toch niet over haar stem, muzikaal was ze prima. Alleen jammer dat het verder zo'n crackhoer was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga gerust verder met je oppervlakkige statements, ik luister liever gewoon naar haar stem.
Toch kies je er zelf voor om haar in dit topic in diverse posts te bashen en het niet over haar muziek te hebben. Makkelijk hè.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over haar stem, muzikaal was ze prima. Alleen jammer dat het verder zo'n crackhoer was.
En hoe precies praat hij dan negatief over haar muziek?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Toch kies je er zelf voor om haar in dit topic in diverse posts te bashen en het niet over haar muziek te hebben. Makkelijk hè.
Dat beweer ik dan ook niet hè.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En hoe precies praat hij dan negatief over haar muziek?
Ja is ook vermakelijk makkelijk. Waarom zou ik dat niet doen? Jij vereerd ook crackhoeren achter station Sloterdijk zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Toch kies je er zelf voor om haar in dit topic in diverse posts te bashen en het niet over haar muziek te hebben. Makkelijk hè.
Ja, beter kan het niet uitgelegd wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is ook vermakelijk makkelijk. Waarom zou ik dat niet doen? Jij vereerd ook crackhoeren achter station Sloterdijk zeker?mooie prestaties hebben ze wel geleverd, 40 lege flessen op een dag, poehé!
Ja maar ze kunnen wel goed gillenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, beter kan het niet uitgelegd worden![]()
Ach, je weet hoe je je populair moet maken onder users, dus ik begrijp je postgedrag wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja is ook vermakelijk makkelijk. Waarom zou ik dat niet doen? Jij vereerd ook crackhoeren achter station Sloterdijk zeker?mooie prestaties hebben ze wel geleverd, 40 lege flessen op een dag, poehé!
Maar je vereerd dus crackhoeren met een redelijke stem? Good for you man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe je je populair moet maken onder users, dus ik begrijp je postgedrag wel.
Die lezen hier vast mee jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Gelukkig kan je je nog populair maken onder crackhoeren, dus ik begrijp je postgedrag wel
Mobiel internet onder de brug. Amy Whinehouse had vast ook wel internet op haar mobiel, of niet?quote:
dat is een grapquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef zovty het volgende:
Prachtige stem, prachtig mens, eindeloze bron van bashnews.
Mis haar hier.
[ afbeelding ]
Als je niet vind dat ze een prachtige stem heeft ben je gewoon niet goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is een grapMooie stem had ze nooit, prachtig was ze ook niet.
vreselijke stem heeft ze. Kan je niet beter naar Mariah Carey of Cheryl Cole luisteren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je niet vind dat ze een prachtige stem heeft ben je gewoon niet goed.
En het was een prachtmens. Poep aan veel onbelangrijke dingen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vreselijke stem heeft ze. Kan je niet beter naar Mariah Carey of Cheryl Cole luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |