Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weet ik het man, ik ben ook maar een simpele ziel.weet alleen dat ik Griekenland soberso wel een tof land vind om vakantie te vieren. [/henkeningrid]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Neuh, dat blijft voor mij Schotland. Prachtige natuur en regen, niet van die hitte. Maar absoluut Griekenland op een goede tweede.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Griekenland is het mooiste land ter wereld, neem dat maar van mij aan.
Mijn fysiek is pure kutzooi, maar ik ben daar lekker rustig mee bezig. Heb wat dingen achter de rug waardoor ik niet te intensief kan trainen.quote:
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.quote:
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Droge kutbende. Pleurislandschap. Het is dat de zon er veel schijnt.
Je lijkt wel een Griek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is veel meer dan dat man. Het eten, de cultuur, de mensen. Alles.
Gohquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest mattie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Griek.
De wereld begint pas buiten europa!
Deze man dames en heren!quote:
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.quote:
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.quote:
Pics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
I know... Niet weten dat ik met zijn zusje heb geslapen.
Zou fucking graag naar Ultra willen man, fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mij twee. Volgensmij kan je je daar helemaal stuk feesten.
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat mogelijk is als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Frikandel als je haar post kom ik persoonlijk je kia rio ondersteboven legge
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.
Achterneef die sterkste man compo's doet.
Geregeld met sterkste man van NL heb gepraat.
Vriend van dochter van een BB'er met titels.
Train bij sportschool van die vader.
Beter flikker je hier een nomodclose op en zorg je er voor dat dit topic eeuwig open blijft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Snakey het volgende:
Doe het topic dan ook niet op slot als ik nog zit te tikken.
Serieus, join the club. JMF, Fanta en ik hebben het er ook al eens over gehad. En anders EDC Las Vegas ofzo. Maar liefst Ultraquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou fucking graag naar Ultra willen man, fuck.
En nu ben jij de grootste?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.
Ik zou hier bijna een ziekte posten die ik niet mag posten. Maar wat een kutnummer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Aankomend jaar lekker los op ultra als kan!![]()
Nee, ik schaam me voor haar vriend. Zon hazelipje voelt wel lekker maar doet een foto geen goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Frikandel als je haar post kom ik persoonlijk je kia rio ondersteboven legge
Neh, die rechten heb ik al eens misbruikt. Dat mag maar 1x he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter flikker je hier een nomodclose op en zorg je er voor dat dit topic eeuwig open blijft.
Nu kappen man, dat is niet grappig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me voor haar vriend. Zon hazelipje voelt wel lekker maar doet een foto geen goed.
Moet je ook doen, of niet. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
In de sportschool vertelde de grootste en gespierdste man daar dat ik acht keer per dag moest eten om net zo groot als hem te worden.
Kakzooi, lijkt me dan echt geen zak aan, dat FA-zijn. Kun je niet eens je mods kietelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, die rechten heb ik al eens misbruikt. Dat mag maar 1x he.
Sinds ik 5x in de week legs doe sta ik stevig op mijn voeten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou Frikadel sowieso op zijn kop leggen omdat die hier zo disrespectvol over je zusje praat
Lol wut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus, join the club. JMF, Fanta en ik hebben het er ook al eens over gehad. En anders EDC Las Vegas ofzo. Maar liefst Ultra
Nee.quote:
Lekker voetballenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sinds ik 5x in de week legs doe sta ik stevig op mijn voeten!
Gekscherend natuurlijk, niets concreet. Maar wanneer we een groepje kunnen maken kunnen we misschien een chartertje boeken.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gekscherend natuurlijk, niets concreet. Maar wanneer we een groepje kunnen maken kunnen we misschien een chartertje boeken.
* LompeHork TR maken doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ALS IK TE HARD BEN VOOR SOMMIGE MENSEN HIER DAN REPORT JE ME TOCH LEKKER!
Het is ook helemaal niet leuk. Maar ik moet m´n aanzien ergens vandaan halen he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kakzooi, lijkt me dan echt geen zak aan, dat FA-zijn. Kun je niet eens je mods kietelen.
Nee man, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Even serieus VMSDKR, frikadel heeft je zusje geneukt en zit haar nu te beledigen hier en hij woont bij je in buurt?
Bahw, arme jij, het is dat ik die *aai over de bol*-smiley kwijt ben, maar nu kijg je er deze voor in de plaats:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet leuk. Maar ik moet m´n aanzien ergens vandaan halen he.
Zou hem m'n zusje wel gunnen trouwens. Volgens mij is het een goede jongen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet overal van op de hoogte
Ik draag die shit elke dag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beste voor vrouw is gewoon strakke witte broek. Punt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Euforie en zelfmutilatie allemaal in 1 dag.
Heb vandaag een spinninglesje gedaan, die zadels worden alleen maar kutterhoe kan je als vrouw nog genieten van seks daarna? Fanta.. schijn je licht hierover aub.
Heb je al eelt op je lipjens?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou hem m'n zusje wel gunnen trouwens. Volgens mij is het een goede jongen.
Alleen jammer dat je zusje een dikke hazelip heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat het me een serieuze vraag lijkt.
Achterneef die sterkste man compo's doet.
Geregeld met sterkste man van NL heb gepraat.
Vriend van dochter van een BB'er met titels.
Train bij sportschool van die vader.
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zusje een dikke hazelip heeft
Nee hoor, valt wel mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?
Just asking.
Was het niet zo chill met Ethabrown?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Euforie en zelfmutilatie allemaal in 1 dag.
Heb vandaag een spinninglesje gedaan, die zadels worden alleen maar kutterhoe kan je als vrouw nog genieten van seks daarna? Fanta.. schijn je licht hierover aub.
Heb je al eelt op je lipjens?
uhm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je hebt een rotzusje?
Just asking.
Check dm!quote:
Over muziek gesproken, gaan er komend weekend nog mensen shinen in hun poncho o Defqon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Aankomend jaar lekker los op ultra als kan!![]()
Is uberkullie het zusje van VMSDKR?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij heeft JFM wel degelijk het zusje van VMSDKR gedaan.
Dat dere mental imagequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Hey baby..
Korsten aan eelt hier. En nog spinnenwebben ifyouknowwhatImean.
Nee gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is uberkullie het zusje van VMSDKR?
Whut?
Present!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, gaan er komend weekend nog mensen shinen in hun poncho o Defqon?
Hij curlt met 30 kg... barbell.. (afgaande op het feit dat hij riep dat ik zelfs evenveel curl als hij)quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?
Nee, ik kloot wat aan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat je pas weet wat er allemaal mogelijk is nadat je het zelf bereikt hebt, daarin verschillen we dan van mening. Train je zelf ook serieus?
Neuken? Would berry my fingers so deep, the person who can pull them out is a wet crowned king arthur covered in pussy juice. Let me lick u up and down, oh yeah..let me lick u up and down.quote:
Wij snappen dit niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Mis hier Amy Whinehouse.
Jullie snappen dit wel toch?
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuken? Would berry my fingers so deep, the person who can pull them out is a wet crowned king arthur covered in pussy juice. Let me lick u up and down, oh yeah..let me lick u up and down.
ff 1 ding, alleen vrienden noemen me Mar... you're not even close.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Curlen doe je ook pas nadat je je armen al zwaar getraind hebt, Mar...
[..]
Nee, ik kloot wat aan...
210 DL, 115 BP, 100 SQ want kut-knie.
REVERSED ERECTION, ERECTION RETREAT.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Haha niet zo bedoeld maar aangezien je deadlift heb ik mijn antwoord, verder is het niet zo raar om je af te vragen of iemand aan loopt te kloten als je de meeste topics ziet:d.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, ik kloot wat aan...
210 DL, 115 BP, 100 SQ want kut-knie.
ken alleen op buik slaan maar op biceps :Squote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Over curls gesproken, zag vandaag iets grappigs. Drie gasten die allemaal met een bb en 5 kilo aan elke kant 20 reps deden. Degene die als laatst klaar was mocht door de andere twee op de bicepsen worden geslagen (met vuist).
True story.
Erectieve gains, allemaal weg. Allemaal. Weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje binnenwaardse erectie gekregen van deze post. Wie meer?
weirdquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
Over curls gesproken, zag vandaag iets grappigs. Drie gasten die allemaal met een bb en 5 kilo aan elke kant 20 reps deden. Degene die als laatst klaar was mocht door de andere twee op de bicepsen worden geslagen (met vuist).
True story.
Ja, ken je dat niet. Dat is blood flow restriction training II.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
True story.
pics4proofquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja omdat ik ze niet heb duhhh btj rare post dit hor ;s
Nee heb m'n teennagels rood gelakt en ik weet dat je daarop gaat fappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet. Dat is blood flow restriction training II.
[..]
pics4proof
Ben daarvan net zo ver verwijderd als jij met 110kg squatsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
ff 1 ding, alleen vrienden noemen me Mar... you're not even close.
Inb4 RonJeremy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee heb m'n teennagels rood gelakt en ik weet dat je daarop gaat fappen
Zapte net langs NL3 en zag precies een man een hond aftrekken..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het gaat mij allemaal iets te snel vanavond mensen. Kunnen we gewoon 1 onderwerp per gym pagina doen. Ik begin er van te zweten op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |