Nooit van Skinny fat gehoord?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef DeTolk het volgende:
Met dat gewicht en die lengte al een buikje???
Ik ben bijna 2 meter en weeg 105 kilo, en heb ook geen "buikje"
Sporten TS, veel sporten
Wat voor oefeningen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef basvandalen het volgende:
minder bier
meer bewegen
push ups enzo
its not rocket science dude
Boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Qua voedsel: ik betrap mij zelf dat ik sochtends en in de middag vaak dingen eet zoals hema rookworst, broodje frikadellen enz. Wat is beter om te nemen? Iets wat vult en lekker is maar niet vet?
Ga Starting Strength doen en en ga gezonder eten. Wat gezond is weet je zelf ook wel. Blijf van dat mietenvoedsel af manquote:
Sinds ik situps doe maak ik de gains van mijn levenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef basvandalen het volgende:
[..]
moeilijk he lezen
push ups sit ups etc etc
ga hardlopen/skeeleren/fietsen/zwemmen
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn hand gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn lichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ga Starting Strength doen en en ga gezonder eten. Wat gezond is weet je zelf ook wel. Blijf van dat mietenvoedsel af manzeker ook blik monster ernaast?
ik probeer ook altijd iedereen duidelijk te maken dat je voor een simpele sixpack en wat bredere schouders/armer geen sportschool nodig hebtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sinds ik situps doe maak ik de gains van mijn leven
de pathe bioscopen hebben een tijdje geen monster meer mogen verkopen omdat er een meisje van rond de 16 na 3 blikken in coma was geraaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn llichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.
bruin broodje/boterham met kaas gooi dr een blaadje sla over en een tomaatje en/of komkommertje en heerlijk wegsmullenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Qua voedsel: ik betrap mij zelf dat ik sochtends en in de middag vaak dingen eet zoals hema rookworst, broodje frikadellen enz. Wat is beter om te nemen? Iets wat vult en lekker is maar niet vet?
"a sixpack on a skinny guy are like big boobs on a fat chick, it doesn't count"quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd iedereen duidelijk te maken dat je voor een simpele sixpack en wat bredere schouders/armer geen sportschool nodig hebt
gewoon 3 keer per dag een paar series sit ups en push ups , en als je tijd heb ga een rondje hardlopen of skeeleren
Er zijn verschillende soorten vetten, hoe durf je verder kaas aan te raden en pindakaas af te raden. Kaas is een van de meest ongezonde dingen die je kunt eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef basvandalen het volgende:
[..]
pindakaas is wel redelijk vet zou ik niet te veel van eten
Ik word onwel als ik jouw voedingspatroon zou hanteren. Soms kom je op een punt in je leven dat je een paar moet groeien en moet stoppen met het zijn van een mietje. Dit is jouw moment nu. Stop met die cola en ga je verdiepen in krachttraining en voeding. Het schema heb ik je al gegeven, nu nog beter gaan eten. High proteïn - low carb - moderate fat. Afvallen en aankomen komt neer op kcal in = kcal uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn llichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |