Nooit van Skinny fat gehoord?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef DeTolk het volgende:
Met dat gewicht en die lengte al een buikje???
Ik ben bijna 2 meter en weeg 105 kilo, en heb ook geen "buikje"
Sporten TS, veel sporten
Wat voor oefeningen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef basvandalen het volgende:
minder bier
meer bewegen
push ups enzo
its not rocket science dude
Boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Qua voedsel: ik betrap mij zelf dat ik sochtends en in de middag vaak dingen eet zoals hema rookworst, broodje frikadellen enz. Wat is beter om te nemen? Iets wat vult en lekker is maar niet vet?
Ga Starting Strength doen en en ga gezonder eten. Wat gezond is weet je zelf ook wel. Blijf van dat mietenvoedsel af manquote:
Sinds ik situps doe maak ik de gains van mijn levenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef basvandalen het volgende:
[..]
moeilijk he lezen
push ups sit ups etc etc
ga hardlopen/skeeleren/fietsen/zwemmen
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn hand gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn lichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ga Starting Strength doen en en ga gezonder eten. Wat gezond is weet je zelf ook wel. Blijf van dat mietenvoedsel af manzeker ook blik monster ernaast?
ik probeer ook altijd iedereen duidelijk te maken dat je voor een simpele sixpack en wat bredere schouders/armer geen sportschool nodig hebtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sinds ik situps doe maak ik de gains van mijn leven
de pathe bioscopen hebben een tijdje geen monster meer mogen verkopen omdat er een meisje van rond de 16 na 3 blikken in coma was geraaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn llichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.
bruin broodje/boterham met kaas gooi dr een blaadje sla over en een tomaatje en/of komkommertje en heerlijk wegsmullenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Qua voedsel: ik betrap mij zelf dat ik sochtends en in de middag vaak dingen eet zoals hema rookworst, broodje frikadellen enz. Wat is beter om te nemen? Iets wat vult en lekker is maar niet vet?
"a sixpack on a skinny guy are like big boobs on a fat chick, it doesn't count"quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd iedereen duidelijk te maken dat je voor een simpele sixpack en wat bredere schouders/armer geen sportschool nodig hebt
gewoon 3 keer per dag een paar series sit ups en push ups , en als je tijd heb ga een rondje hardlopen of skeeleren
Er zijn verschillende soorten vetten, hoe durf je verder kaas aan te raden en pindakaas af te raden. Kaas is een van de meest ongezonde dingen die je kunt eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef basvandalen het volgende:
[..]
pindakaas is wel redelijk vet zou ik niet te veel van eten
Ik word onwel als ik jouw voedingspatroon zou hanteren. Soms kom je op een punt in je leven dat je een paar moet groeien en moet stoppen met het zijn van een mietje. Dit is jouw moment nu. Stop met die cola en ga je verdiepen in krachttraining en voeding. Het schema heb ik je al gegeven, nu nog beter gaan eten. High proteïn - low carb - moderate fat. Afvallen en aankomen komt neer op kcal in = kcal uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn llichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.
ik ga geen foto's posten van mezelf (dus ik zal je vast niet overtuigen, haters gaan haten) maar ik kan je verzekeren dat je van push ups brede schouders krijgtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
"a sixpack on a skinny guy are like big boobs on a fat chick, it doesn't count"
Van pushups en situps krijg je echt geen bredere schouders
Volgens mij is zijn post sarcastisch. Hoe ga je van situps en push ups een strakke buik krijgen? Ik doe trouwens bijna dagelijks push ups en pull ups geen sit ups. Ben er ook redelijk goed in. Mijn schema ziet er zo uit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd iedereen duidelijk te maken dat je voor een simpele sixpack en wat bredere schouders/armer geen sportschool nodig hebt
gewoon 3 keer per dag een paar series sit ups en push ups , en als je tijd heb ga een rondje hardlopen of skeeleren
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef basvandalen het volgende:
[..]
hoe durf je ? rustig aan perryquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten vetten, hoe durf je verder kaas aan te raden en pindakaas af te raden. Kaas is een van de meest ongezonde dingen die je kunt eten.
dan doe je iets niet goed of je moet zoals eerder aangegeven je vet verbrandings patroon veranderen door middel van een trainingsprogramma( lees de post van "awsome"quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn post sarcastisch. Hoe ga je van situps en push ups een strakke buik krijgen? Ik doe trouwens bijna dagelijks push ups en pull ups geen sit ups. Ben er ook redelijk goed in. Mijn schema ziet er zo uit:
Push ups: 40x 30x 20x 15x 20x
Pull ups : 20x 15x 10x 10x
Met 30 seconde pauze. Maar toch ik nog steeds een buikje.
Hou dan gewoon je loze praatjes voor je in plaats van mensen van slecht advies te voorzien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef basvandalen het volgende:
[..]
hoe durf je ? rustig aan perry
kaas is inderdaad niet het aller gezondst
maar ik ben van mening dat het beter is als een broodje frikandel
en naar mijn weten beter als een broodje pindakaas, maar ik ben geen deskundige dus val me er ook niet op aan.
enige wat ik probeer is de TS wat tips geven uit mijn eigen ervaringen
Je hebt zelf een buikjequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
"a sixpack on a skinny guy are like big boobs on a fat chick, it doesn't count"
Van pushups en situps krijg je echt geen bredere schouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou zeg (That Escalated Quickly) ... en alleen omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoe dan gewoon je loze praatjes voor je in plaats van mensen van slecht advies te voorzien.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een buikje
Ja, gewoon bulkvet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woog ook 91 kilo een paar maanden terug en had een buikje.
Je moet rekening houden dat ik de helft van jou gewicht 'pull'. Dus kan ik ook twee keer meer als jij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens zou ik wel een filmpje willen zien van 20x pullups met 30seconden rust tussen de setjes.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een buikje
Klopt, ik zit in de bulk fase van mijn training. Verder is het niet echt een buikje, eerder een vet laagje, aangezien mijn pecs voor mijn buik uitsteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw "tips" brengen hem enkel verder van huis. Hou die broscience gewoon voor je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nou zeg (That Escalated Quickly) ... en alleen omdat jij dat zegt?
TS vraagt om tips en ik ben bereid mijn eigen ervaringen te delen. dat jullie het daar niet mee eens zijn is niet mijn probleem.
het is aan TS om mijn "tips" op te pakken of te negeren dat is zijn goed recht.
ik ben het eens met je tips, ik doe het ten slotte zelf. Maar ik vroeg hoe ik mijn buik kan wegwerken, jij geeft mij tips om breder te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef basvandalen het volgende:
[..]
TS vraagt om tips en ik ben bereid mijn eigen ervaringen te delen. dat jullie het daar niet mee eens zijn is niet mijn probleem.
Het probleem hiermee is dat dit wereldje van de skinnyfats zichzelf in stand houdt door dit gebrek aan juist advies. Een 'rookworst vervangen door een broodje kaas' is nog niemand ripped van geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef basvandalen het volgende:
[..]
en hier heeft hij wel wat aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Jouw "tips" brengen hem enkel verder van huis. Hou die broscience gewoon voor je.
Toch ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Je moet rekening houden dat ik de helft van jou gewicht 'pull'. Dus kan ik ook twee keer meer als jij.
nee dat is waar perry op in ging dus gaf wat meer uitlegquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ik ben het eens met je tips, ik doe het ten slotte zelf. Maar ik vroeg hoe ik mijn buik kan wegwerken, jij geeft mij tips om breder te worden.
Je kunt best je mening geven maar als die mening vol met poep staat heeft hij er nog geen snars aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef basvandalen het volgende:
[..]
en hier heeft hij wel wat aan
geef gewoon je mening en laat verder iedereen met rust
is voor iedereen beter, mafketel
Oké. Jouw feestje. Nog minder calorieën consumeren dan dat je nu al doet. Graag gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ik ben het eens met je tips, ik doe het ten slotte zelf. Maar ik vroeg hoe ik mijn buik kan wegwerken, jij geeft mij tips om breder te worden.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Je kunt best je mening geven maar als die mening vol met poep staat heeft hij er nog geen snars aan.
Een broodje kaas is net zo ongezond als een broodje kroket, vriendelijke vriend.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oké. Jouw feestje. Nog minder calorieën consumeren dan dat je nu al doet. Graag gedaan.
Succes met je testosteronloze doelen van 2013!
Wat moet ik volgens jou doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Je kunt best je mening geven maar als die mening vol met poep staat heeft hij er nog geen snars aan.
Een broodje kaas is net zo ongezond als een broodje kroket, vriendelijke vriend.
Precies wat awsome zegt, starting strength en goede macro's eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wat moet ik volgens jou doen dan?
nou vooruit nog eentje dan dan hou ik op met deze onzinquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Als je niks meer in kunt brengen is dit misschien wel een erg makkelijke reactie
Jij hebt echt 0 inhoudquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nou vooruit nog eentje dan dan hou ik op met deze onzin
ik wilde een erg makkelijke reactie omdat TS hier niks aan heeft.
bij deze wil ik je ook mededelen dat ik niet meer ga reageren op je. blijkbaar had je dit nog niet begrepen.
he waar is perry
Boterhammen met normaal beleg (vleeswaren of zo), zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wel ernstig goede film dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Met 1.80 en 65kg zou ik niet nog meer gaan afvallen, dan zie je er straks zo uit:
[ afbeelding ]
Google op skinny fat dan zal je zien wat je hebt. Als ik jou was Dan ik zou rigoreus je voedingspatroon veranderen want gezond ben je iig niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee nooit energie drinks of bier, wel cola. Kreeg laatst voor mijn school een blik monster tegen mijn hand gedrukt door paar meiden die voor monster werkten. Na het drinken kreeg ik echt een raar gevoel overmijn lichaam, dacht dat ik onwel aan het woorden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |