quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knip en plak foutje van Zeus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Meestal tussen 22:00-23:00, soms wat later. Maar kan dus ieder moment komen.quote:
Zijn aan het stormchasen.quote:
Welnee, die zijn altijd aan de bbqquote:
Ze doen het ook allemaal vrijwillig, overdag moet er ook nog gewoon gewerkt worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Welnee, die zijn altijd aan de bbqMeestal rond middernacht, soms zelfs heel vroeg in de ochtend.
Trustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik durf haast niet weg van FB joh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FB :$
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou mijn raam open, mocht er onweer komen moet ik het horen. Al ga ik er echt niet vanuit.
GFS heeft nog wel regen voor het weekend, beide dagen. Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
Zo de tiendaagse (ECMWF) wel goed veranderd in de laatste runs zeg, nu dit onweer eigenlijk niet echt ons bereikt heeft. Bijna alle regen vanaf vrijdag is eruit!en minder koud
quote:
quote:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
GFS heeft nog wel regen voor het weekend, beide dagen. Ik zou niet te vroeg juichen.
Mwoaaa, van de winter toen het ene pak sneeuw na het andere zou vallen met diepvriestemperaturen en op niets uitliep...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Zelden zo'n grote deceptie gezien als deze.
Lijkt me beter. Kans op hevig onweer is reëel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:28 schreef kaatje50 het volgende:
buienradar geeft nu zelf al antwoord, via facebook![]()
ik ga het risico maar niet lopen en sluit de achterdeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |