Mooi idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah... kijk maar: http://www.earthcam.com/germany/hamburg/ (valt nog mee op de cam)
Daarnet een hele mooie op de cam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi idd.Al even een paar flitsen gezien.
Je moet toch wat, als je nog geen onweer hebt gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Dus in plaats van dat we de flitsen en onweer enzo in NL gaan bespreken gaan we een Duitse webcam bekijken
Idd..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je nog geen onweer hebt gehad.
totaal niet, zoveel regen als daar viel was idioot. Dan kan je j=klagen over het weer hier, maar zoveeel regen hebben we hier niet vaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde Nederlandse herfst die we 9 maanden in een jaar hebben.
Hier was het 39 graden en heb net een monster "telegraaf" storm gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Er is ook gewoon echt niks gebeurd van de voorspellingen/verwachtingen de hele dag hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Er is ook gewoon echt niks gebeurd van de voorspellingen/verwachtingen de hele dag hier.
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaartquote:
Ze kunnen af en toe beter alles verwachten dan hebben ze nog iets goed.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knip en plak foutje van Zeus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Meestal tussen 22:00-23:00, soms wat later. Maar kan dus ieder moment komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |