Ik zou er nog level4, 5 en 6 bij makenquote:
twitter:Hagelforschung twitterde op woensdag 19-06-2013 om 22:44:37Tischtennisball großer Hagel heute in Gütersloh. Teilweise bis zu 5 cm dicke Hagelkörner wurden uns gemeldet.... http://t.co/WqZDYKr0pH reageer retweet
Ook fijn dat we dat hier missen, je zou morgenochtend maar bij je auto komen na zo'n bui... Dan kan je hem als poffertjespan gebruiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Felagund het volgende:
twitter:Hagelforschung twitterde op woensdag 19-06-2013 om 22:44:37Tischtennisball großer Hagel heute in Gütersloh. Teilweise bis zu 5 cm dicke Hagelkörner wurden uns gemeldet.... http://t.co/WqZDYKr0pH reageer retweet
Hij kan er mooi zijn hand mee koelen. Een horloge zo strak rond je pols kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Felagund het volgende:
Klopt, dit weer hoeft nu ook weer niet. Gewoon een beetje onweer is goed genoeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook fijn dat we dat hier missen, je zou morgenochtend maar bij je auto komen na zo'n bui... Dan kan je hem als poffertjespan gebruiken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, dit weer hoeft nu ook weer niet. Gewoon een beetje onweer is goed genoeg.
Dan moeten er eerst wel weer hoge temperaturen voorspeld wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook fijn dat we dat hier missen, je zou morgenochtend maar bij je auto komen na zo'n bui... Dan kan je hem als poffertjespan gebruiken.
zit gelukkig nog 30cm gewapend beton boven onze autoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zit wel iets onder. Maar geen idee of dat nog groot gaat worden komende nacht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Westelijke bui uitgedoofd, nu gaat mijn hoop uit naar de zuidelijke storm.
Maar ook die is vast dood tegen de tijd dat ie hier komt, 's nachts neemt de CAPE te sterk af.
Naah een onweersbui overleven we wel hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Junglebeast het volgende:
Oei Duitsland. Dat wordt weer zandzakken bestellen ben ik bang.
Klinkt als de gemiddelde Nederlandse herfst die we 9 maanden in een jaar hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah een onweersbui overleven we wel hoor.
Dat het laatst mis ging was nadat het gewoon een week kloteweer was, met op gegeven moment gewoon een hele dag van zonsopgang tot zonsondergang regen regen regen.
Mooi idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah... kijk maar: http://www.earthcam.com/germany/hamburg/ (valt nog mee op de cam)
Daarnet een hele mooie op de cam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi idd.Al even een paar flitsen gezien.
Je moet toch wat, als je nog geen onweer hebt gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Dus in plaats van dat we de flitsen en onweer enzo in NL gaan bespreken gaan we een Duitse webcam bekijken
Idd..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je nog geen onweer hebt gehad.
totaal niet, zoveel regen als daar viel was idioot. Dan kan je j=klagen over het weer hier, maar zoveeel regen hebben we hier niet vaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde Nederlandse herfst die we 9 maanden in een jaar hebben.
Hier was het 39 graden en heb net een monster "telegraaf" storm gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Er is ook gewoon echt niks gebeurd van de voorspellingen/verwachtingen de hele dag hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Er is ook gewoon echt niks gebeurd van de voorspellingen/verwachtingen de hele dag hier.
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaartquote:
Ze kunnen af en toe beter alles verwachten dan hebben ze nog iets goed.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knip en plak foutje van Zeus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Meestal tussen 22:00-23:00, soms wat later. Maar kan dus ieder moment komen.quote:
Zijn aan het stormchasen.quote:
Welnee, die zijn altijd aan de bbqquote:
Ze doen het ook allemaal vrijwillig, overdag moet er ook nog gewoon gewerkt worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Welnee, die zijn altijd aan de bbqMeestal rond middernacht, soms zelfs heel vroeg in de ochtend.
Trustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik durf haast niet weg van FB joh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FB :$
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou mijn raam open, mocht er onweer komen moet ik het horen. Al ga ik er echt niet vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |