quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
[..]
Ik lijk misschien wel malende, maar dat onweer heeft de exacte omtrek van Nederland, alleen misplaatst op de kaart
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knip en plak foutje van Zeus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Meestal tussen 22:00-23:00, soms wat later. Maar kan dus ieder moment komen.quote:
Zijn aan het stormchasen.quote:
Welnee, die zijn altijd aan de bbqquote:
Ze doen het ook allemaal vrijwillig, overdag moet er ook nog gewoon gewerkt worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Welnee, die zijn altijd aan de bbqMeestal rond middernacht, soms zelfs heel vroeg in de ochtend.
Trustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ik verwacht geen onweer meer dus ik zoek mijn bed op
Ik durf haast niet weg van FB joh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik ook zo, stiekem toch nog niet weg, alleen van FB :$
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou mijn raam open, mocht er onweer komen moet ik het horen. Al ga ik er echt niet vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |