SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
http://www.naaktstrandje.(...)s/DeHoornseplas.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Met dit weer aan de hoornseplas....
Jammah tammahquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.naaktstrandje.(...)s/DeHoornseplas.html
Wil niets met jouw hobby's te maken hebben vrind.
HAHAHAquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/songs/mango/
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/songs/mango/
Datura, wiet en peyote.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Snowballed het volgende:
Geen fruitpers hebben..
Geen tuin met frambozen, appels, en kruisbessen hebben...
Appels vind ik zelf ook echt het minst fijne fruit dat er is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Murdera het volgende:
ik weet niet.sommige appels zijn niet sappig.
soms bij kiwi's krijg ik van die nare bultjes op mn tong.
Ohja.. heel de wiet vergetenquote:
Hebbiknie.quote:
Nope. Is het plan wel maar zelf kweken ging mis. Inmiddels wel een adres waar ik het kan krijgen. Nu nog een woestijn en een paar tripsitters/stoners die mij water willen voeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand ooit mescaline/cactus gedaan trouwens?
Wil het ook echt een keer doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope. Is het plan wel maar zelf kweken ging mis. Inmiddels wel een adres waar ik het kan krijgen. Nu nog een woestijn en een paar tripsitters/stoners die mij water willen voeren.
Nu nog waterquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef OllieWilliams het volgende:
http://mars.nasa.gov/mult(...)ge=PIA16919&view=cyl
Dat karretje heeft al bewijs gevonden dat er ooit water op mars heeft gestroomd en heeft ook oa de elementen koolstof en waterstof gevonden. De kans dat er dus ooit leven op mars is geweest (in de vorm van hele, hele kleine organismen wel) is zeker aanwezig.quote:
archaeënquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat karretje heeft al bewijs gevonden dat er ooit water op mars heeft gestroomd en heeft ook oa de elementen koolstof en waterstof gevonden. De kans dat er dus ooit leven op mars is geweest (in de vorm van hele, hele kleine organismen wel) is zeker aanwezig.
Wil ik weleens proberen, ook ayahuasca wel enzquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand ooit mescaline/cactus gedaan trouwens?
dat was iets met DMT toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik weleens proberen, ook ayahuasca wel enz.
Ik heb wel eens DMT gedaan, komt van dezelfde plant als ayahuasca. Echt geniaal spulletje was datquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat ook nog op de lijst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Snowballed het volgende:
En ja ik rook ook vis...Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik zie nu pas wat je UI daadwerkelijk isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Snowballed het volgende:
Ik probeer alles wat geen verdere bewerking dan drogen nodig heeft...
Is hier ook veel te stil... ligt iedereen te ketsen ofzo..?quote:
Vertel...? Ik heb al zoveel vragen erover gehad van mensen die er allemaal iets anders in zagen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat je UI daadwerkelijk is![]()
Klopt..Denk het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is hier ook veel te stil... ligt iedereen te ketsen ofzo..?
Ik denk dat het een ass moet voorstellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vertel...? Ik heb al zoveel vragen erover gehad van mensen die er allemaal iets anders in zagen...
U gaat door voor de wasmachine..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat het een ass moet voorstellen
Het kan maar 1 ding zijn toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine..![]()
![]()
Ik heb echt al van alles gehoord: een ijsje met 2 bolletjes, een berg... etc
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan maar 1 ding zijn toch?
Pics van je ass ter beoordeling of die ook kuswaardig is
hommoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan maar 1 ding zijn toch?
Pics van je ass ter beoordeling of die ook kuswaardig is
Een kont als een franse auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze heeft betere heupen:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slechte heupen, would not wife/10
Bitch be like 'haters gonna hate'quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze heeft betere heupen:
[ afbeelding ]
Nono er moet wel zo'n rand in zitten, kapotgeilquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bavianen zijn vet, maar bonobo's zijn vetterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon geld lenen van je pa voor wiet zoals klojo.
Hij denkt er niet eens zelf aan ook, mannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehe
Morgen weer geld, eens kijken of een dagje wietloos uit te houden isSo far so good, hoewel ik er wel van baal dat ik wijn vergeten ben op te schrijven op het boodschappen lijstje en meneer Mono slechts bier voor zichelf heeft gehaald whehe
nachtwinkel geen optie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehe
Morgen weer geld, eens kijken of een dagje wietloos uit te houden isSo far so good, hoewel ik er wel van baal dat ik wijn vergeten ben op te schrijven op het boodschappen lijstje en meneer Mono slechts bier voor zichelf heeft gehaald whehe
Meestal wel hoor, is hij kei lief met dingetjes waar ik zelf niet aan had gedacht enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij denkt er niet eens zelf aan ook, mannen!
Ahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik woon in EdeAlles is om half 6, 8 uur, of 10 uur dicht
Hubba hubba.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nono er moet wel zo'n rand in zitten, kapotgeil
[ afbeelding ]
Woonde je nog maar in Amsterdam hequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik in een uithoek van Groningen, maar wel met drankbezorgturk op thuisbezorgd sinds een week...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woonde je nog maar in Amsterdam he
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik in een uithoek van Groningen, maar wel met drankbezorgturk op thuisbezorgd sinds een week...
booooh das nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik in een uithoek van Groningen, maar wel met drankbezorgturk op thuisbezorgd sinds een week...
quote:
nog 4% batterij op de terras jmmr. anders was ik even naar de internetkafee gelopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee wel NB
ONZ / Nachtbagger : Helemaal naar de klote.
schade, schade.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
nog 4% batterij op de terras jmmr. anders was ik even naar de internetkafee gelopen
zal hij vast goede zaken mee doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Tot 23u is ie shoarmaboer en tot 04u is ie drankhandel
Jep en nul concurrentie hier in 3 dorpen..quote:
Iedereen zit in nachtbagger geloof ik...quote:
quote:
quote:
Geen idee eigenlijk.. het was hier dood...quote:
Ben stonend dat is het wel.quote:
Fijne verse tetten....!quote:
Het zelfde haha. Ik ga zo nog een joint roken en wodka drinkenquote:
Ik probeer elke dag niet vergeten om te kijken...quote:
ik heb goedkope coctail troep van de lidl.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zelfde haha. Ik ga zo nog een joint roken en wodka drinken![]()
En broodjes roosteren en eten met kruidenkaas
Als het saai is:quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Onorgineel het volgende:
Beter word ik op de meet trouwens niet als orgi aangesproken ofzo
Zal toch niet met 20+ manquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als het saai is:
HEEY GEBEURT ER NOG IETS.. ORGI?
Ja moet je je username niet zo makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Onorgineel het volgende:
Beter word ik op de meet trouwens niet als orgi aangesproken ofzo
Ik ga echt veel missen ben ik bang...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zal toch niet met 20+ man
Ookal komt de helft, heb je alsnog tien mensen
Maar fuck it, ookal zijn we uiteindelijk met z'n 5en ofzo word 't ook gezellig
Als 1 garnaal....quote:
Onorigineel was al in gebruikquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja moet je je username niet zo maken
Is die spelfout trouwens bewust?Want mensen noemen je vaak Onorigineel omdat ze gewoon Nederlands kunnen, terwijl er maar één i in je username zit
Of gewoon perongeluk omdat je zelf niet wist dat er nóg een i tussen zat?
Ik noem je trouwens Ono
Of Rik.
Ik weet niet of ik dat nou op zal eten of af zou likken....quote:
Hee, pssst, Roald. Hond kopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee, pssst, Roald. Hond kopen?Mag helaas niet waar ik woon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mooi met elkaar spelen.
¤50,-.
Maar die hond heet Boes. ¤40,-.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Mijn moeder koopt sowieso geen hond,heb jij eigenlijk Twitter?
Geef die hond aan Monoquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar die hond heet Boes. ¤40,-.
Geen Twitter, hoezo?
zou schoppenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar kijk dat lieve snoetje dan, dat kun je toch niet weigeren?
[ afbeelding ]
¤30,-.
[..]
Wauw, arr joe a celebrutie?
Verkoop hem op marktplaats.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar kijk dat lieve snoetje dan, dat kun je toch niet weigeren?
[ afbeelding ]
¤30,-.
[..]
Wauw, arr joe a celebrutie?
Kom je Zaterdag naar mijn huis?quote:
Ik las/zag het ergens. Ik zal kijken of ik een lift kan krijgen naar godvergeten emmen. Ik moet zondagochtend wel weer werken, maar als het weer zo'n pepfeest word dan moet ik maar wakker blijven en tandenknarsend mensen helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag naar mijn huis?We hebben 8 jarig bestaansfeestje. Met crust enz
Harddrugs is hier niet toegestaan..quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik las/zag het ergens. Ik zal kijken of ik een lift kan krijgen naar godvergeten emmen. Ik moet zondagochtend wel weer werken, maar als het weer zo'n pepfeest word dan moet ik maar wakker blijven en tandenknarsend mensen helpen.
Alcohol wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Harddrugs is hier niet toegestaan..![]()
Geen idee, waren teveel mensen die ik jaren niet gesproken had. (Boom sinds 2005 niet meer) de meeste waren al flink space toen ik binnenkwam en niet in staat een gesprek te voeren of mij recht in de ogen aankijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Sardu heb je Jordi nog gezien Zaterdag? Super hyper drukke hipster jongen met Justin Bier kapsel*nieuwsgierig*
Ja en blowen. Sterke drank eigenlijk niet maar dat doen sommige bewoners ook dus daar kunnen we niks van zeggen en doen we ook nietquote:
Oh hihi, het is meer zo'n type die je wel opvalt zonder dat je hem hebt gesprokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, waren teveel mensen die ik jaren niet gesproken had. (Boom sinds 2005 niet meer) de meeste waren al flink space toen ik binnenkwam en niet in staat een gesprek te voeren of mij recht in de ogen aankijken.
Zelfs silvia maar amper gesproken.
Hmm, ja normaal zou je zeggen van wel maar ik weet tegenwoordig de hyper ventjes wel te omzeilen. Later was er ook geen touw meer aan het hele feest vast te knopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hihi, het is meer zo'n type die je wel opvalt zonder dat je hem hebt gesprokenVooral door zijn hyper zijn
Hmm hij gebruikt geen drugsquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, ja normaal zou je zeggen van wel maar ik weet tegenwoordig de hyper ventjes wel te omzeilen. Later was er ook geen touw meer aan het hele feest vast te knopen.
Lag nog wel iemand tegen de creatieve fabriek aan te spacen en zwemmen op een puinpad. Was hij dat? Leek wel behoorlijk hyper.
Deze was verre van nuchter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij gebruikt geen drugsDus weet niet. Denk het niet
Ik was blij dat er geen karaoke was afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel zin in karaoke Zaterdag. Helemaal mijn ding
Likje van de hond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
Hooidraad , als ik een hond hier mocht had ik hem gekocht
Hij heeft mij meermaals seksueel geïntimideerd, ik kan er niet langer mee omgaan.quote:
Succes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Studeur het volgende:
nog 3 uur en de bus naar t vliegveld gaat. nog 4 halve liters bier op te zuipen de komende 3 uur en dan lekker slapen in de bus/vloogtuig.
Hihi waar kwamen ze weg uit Drenthe?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:06 schreef Studeur het volgende:
Net met 2 dikke vette dronken tokkiewijven uit drenthe op t terras gezeten. wel mee gelachenen zij maar denken dat die turken hun willen neuken maar die willen gewoon hun geld, dat begrijpen ze niet
uitgenodigd voor de tiki ofzo, de plaatselijke motorrace/zuipfeest
zodra ik thuis ben doe ik 1 belletje naar maten en de wiet komt naar mn voordeurquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes.![]()
Bijna wiet! Laat je moeder anders even omrijden.
jij ook dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihi waar kwamen ze weg uit Drenthe?
Stalkers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Weer allemaal vreemde geluiden bij mijn raam.. wtf
Mietjequote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef Ugjerke het volgende:
Tandenpoetsen is best een uitdaging met spierpijn in de schouders.
Wat niet werkt, werkt niet. Wat stijf is, is stijf.quote:
Ga maar eens tandenpoetsen met een zwaar gekneusde pols danquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat niet werkt, werkt niet. Wat stijf is, is stijf.
Ik ga mijn pols niet kneuzen voor je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga maar eens tandenpoetsen met een zwaar gekneusde pols dan
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga mijn pols niet kneuzen voor je.
quote:
quote:
Ik doe het wel voor jequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga mijn pols niet kneuzen voor je.
Wat een liefde in dit topicquote:
Maakt het jezelf makkelijk, stuur mij een vaseline.rar.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maakt het jezelf makkelijk, stuur mij een vaseline.rar.![]()
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Olment het volgende:
Eigenlijk best verontrustend dat iedereen in dit topic dat kent
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shitquote:
En alsof dat nog niet genoeg was, werd er ook nog een moira2.rar gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shit
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shit
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat was vast een tegenvaller voor de mannen met hun broek al op de enkels
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzo
Echt hé.. Dan doe je de moeite om er helemaal doorheen te gaan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzo
Ik hoop zondag ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat het volgende week zaterdag beter weer is
Wat? Het is hier hartstikke mooi en warm en vogels fluiten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat het volgende week zaterdag beter weer is
Waar zit jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Hola stoners
[..]
Wat? Het is hier hartstikke mooi en warm en vogels fluiten.
Hier grijs maar droog en winderig, net zoals gisterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Hola stoners
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Amsterdam is grijs en mistig en mehquote:
hier idemquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier grijs maar droog en winderig, net zoals gisteren
Snap ook niet dat mensen nog altijd denken dat ze daar wat te zoeken hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Amsterdam is grijs en mistig en meh
In mijn geval is mn werk wel een goeie vind ik, al hoef ik daar niet naar te zoeken tho.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mensen nog altijd denken dat ze daar wat te zoeken hebben.
Haten op Amsterdamquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je iets afvragen is wat anders dan haten.quote:
ik doe met je meequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je iets afvragen is wat anders dan haten.![]()
Tevens te vroeg voor haat, eerst koffie.
Zeeeer geschikt plan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik doe met je mee
[ afbeelding ]
Ah, lekker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik doe met je mee
[ afbeelding ]
Om kwart over maak het lekker zelfquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen. Hoe laat kan ik komen proeven?
Asoquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Om kwart over maak het lekker zelf
Grapje tok. Maar ik zit nu op mn werkquote:
HEUJquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
zo dat lijkt me kut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Grapje tok. Maar ik zit nu op mn werk
quote:
Heb het nog nooit gegeten eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Collega stuurde een filmpje door waar ze dat maken met gewoon gehakt
Wel eens gehad. Is wel lekker.quote:
Vooral dat jerky gedeelte hequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo lekker uit, maar het klinkt wel nice.
Moet ik maar een keer proberen.
Als je het moet kopen is het zo duurquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten eigenlijk
Hoe lang moet je t laten drogen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je het moet kopen is het zo duurIk snap dat ook wel als ze lappen vlees weet ik hoelang laten drogen, maar deze wil ik wel eens proberen te maken
Nouja, als je in 1 keer een enorme lading maakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je t laten drogen dan?Klinkt als veel moeite voor weinig plezier trouwens
Ja ik zat dus ook van 'wtf' maar het eindresultaat zag er goed uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
Hoe doe je dat met gehakt?het zijn toch soort van gedroogde lapjes?
Ja met lappen vlees iets van 5u in de oven oid? Weet niet precies. Dat gehaktrecept is 2x 15 min en dan nog 2x 5 min ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je t laten drogen dan?Klinkt als veel moeite voor weinig plezier trouwens
Support die shit dan ook met je local scene. Gewoon lekker met alle krakerts een broodje eten en ze kunnen gewoon blijven bestaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ah sneu. Net sinds paar maanden een nieuwe koffie/broodjeshuis in Emmen.. maar die moet nu alweer weg. Niet zo raar want er zit nooit iemand
Gvdquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja met lappen vlees iets van 5u in de oven oid? Weet niet precies. Dat gehaktrecept is 2x 15 min en dan nog 2x 5 min ofzo.
Ik moet zaterdag naar Emmen, eethoek ophalen, godver wat een eind wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ah sneu. Net sinds paar maanden een nieuwe koffie/broodjeshuis in Emmen.. maar die moet nu alweer weg. Niet zo raar want er zit nooit iemand
Ik was er laatst.. Duurde echt ziek lang voor mijn tosti klaar was en ik ging ook nog eens bijna over mijn nek na een paar happenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Support die shit dan ook met je local scene. Gewoon lekker met alle krakerts een broodje eten en ze kunnen gewoon blijven bestaan.
Ja maar zelf makenquote:
Emmen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag naar Emmen, eethoek ophalen, godver wat een eind weg
Wel wat aan de dure kant maar het is te doen binnen NL.quote:
Hmm ja dan doen ze het er ook een beetje om. Sowieso hoeft een tosti in elkaar klappen niet zo lang te duren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er laatst.. Duurde echt ziek lang voor mijn tosti klaar was en ik ging ook nog eens bijna over mijn nek na een paar happenZijn ook niet erg goedkoop.. Bakker Bart enz zit er ook naast en is in verhouding wel goedkoper
2,80 vind ik niet belachelijk duur ofzo, als je bedenkt dat als je het zelf koopt ook aardig prijzig is en je heir geen moeite voor hoeft te doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel wat aan de dure kant maar het is te doen binnen NL.
http://www.usfoodz.nl/jack-link-s-beef-jerky
Dat is wel heel snel. Meestal zorg je er toch voor dat je de eerste twee jaar verlies kan draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er al dozen vol besteld en mij maakt het niet zo gek veel uit maar kan me ergens wel voorstellen dat iemand geen 2,80 voor 25 gram beef jerky wil betalen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2,80 vind ik niet belachelijk duur ofzo, als je bedenkt dat als je het zelf koopt ook aardig prijzig is en je heir geen moeite voor hoeft te doen
Jep, vind het ook wel ergens zielig voor die man. Het is geen keten ofzo.. Echt iets wat hij zelf is begonnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Meestal zorg je er toch voor dat je de eerste twee jaar verlies kan draaien.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, vind het ook wel ergens zielig voor die man. Het is geen keten ofzo.. Echt iets wat hij zelf is begonnen
Nouja, lijkt me sowieso niet iets wat lang zou kunnen bestaan dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er laatst.. Duurde echt ziek lang voor mijn tosti klaar was en ik ging ook nog eens bijna over mijn nek na een paar happenZijn ook niet erg goedkoop..
Dit dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Nouja, lijkt me sowieso niet iets wat lang zou kunnen bestaan dan.
Slechter, duurder, trager. Kan er dan weinig medelijden mee hebben.
Precies, normaal zorg je wel dat je iets unieks hebt zodat mensen terug komen. Naast een slechte locatie en duurder zijn dan de buren, ook nog eens lange wachttijden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En ondertussen blijft de Tasty Chicken in Kampen gewoon open. Ik heb daar nog nooit een positieve ervaring over gehad of gehoord. Er zat ook geen enkel pluspuntje aan mijn bestelling. De patat was niet meer dan een hard en hol korstje, de kip was droog en taai, de saus was muf, de bezorging was te laat, de bezorger was niet klantvriendelijke, de salade gaf het idee alsof het een halfuurtje boven een frituurpan was gehangen. Ik zou het bijna knap vinden hoe slecht eten zij afleveren. Dat krijg ik in mijn keuken niet voor elkaar. Misschien dat mensen het daarom nog bestellen, een beetje het "zo slecht dat het grappig is" idee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
"ludiek"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En ondertussen blijft de Tasty Chicken in Kampen gewoon open. Ik heb daar nog nooit een positieve ervaring over gehad of gehoord. Er zat ook geen enkel pluspuntje aan mijn bestelling. De patat was niet meer dan een hard en hol korstje, de kip was droog en taai, de saus was muf, de bezorging was te laat, de bezorger was niet klantvriendelijke, de salade gaf het idee alsof het een halfuurtje boven een frituurpan was gehangen. Ik zou het bijna knap vinden hoe slecht eten zij afleveren. Dat krijg ik in mijn keuken niet voor elkaar. Misschien dat mensen het daarom nog bestellen, een beetje het "zo slecht dat het grappig is" idee.
Een gouden kans voor jou om je eigen kipzaak te openenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En ondertussen blijft de Tasty Chicken in Kampen gewoon open. Ik heb daar nog nooit een positieve ervaring over gehad of gehoord. Er zat ook geen enkel pluspuntje aan mijn bestelling. De patat was niet meer dan een hard en hol korstje, de kip was droog en taai, de saus was muf, de bezorging was te laat, de bezorger was niet klantvriendelijke, de salade gaf het idee alsof het een halfuurtje boven een frituurpan was gehangen. Ik zou het bijna knap vinden hoe slecht eten zij afleveren. Dat krijg ik in mijn keuken niet voor elkaar. Misschien dat mensen het daarom nog bestellen, een beetje het "zo slecht dat het grappig is" idee.
Nee man. Witwaspraktijken. Zo hebben sommige coffeeshops in de buurt ook een broodjeszaak. Hoe denk je dat die vietnamees in z'n loempia karretje rondkomt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, misschien wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Een gouden kans voor jou om je eigen kipzaak te openen
Het zit wel vlakbij de shop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee man. Witwaspraktijken. Zo hebben sommige coffeeshops in de buurt ook een broodjeszaak. Hoe denk je dat die vietnamees in z'n loempia karretje rondkomt?
Er hoeft ook niemand te eten, dat is het mooie. Gewoon iets waarbij je afschriften hebt zodat jij je shopgeld weer 'veilig' op een rekening kan storten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het zit wel vlakbij de shop.
Al denk ik niet dat er veel stoners komen eten, want op dezelfde afstand zitten nog twee pizzaria's en een subway.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, misschien wel.![]()
Guy Jerk My Chicken - Onze gegrillde kip heeft wél een krokant velletje!
Topic in BNW dan maar over vietnamesen, kip en coffeeshops?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Hey wij hebben ook een vietnamees die loempia's verkoopt vlakbij de shop
Snap ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand te eten, dat is het mooie. Gewoon iets waarbij je afschriften hebt zodat jij je shopgeld weer 'veilig' op een rekening kan storten.
Nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand te eten, dat is het mooie. Gewoon iets waarbij je afschriften hebt zodat jij je shopgeld weer 'veilig' op een rekening kan storten.
Bij m'n ouders in Zeeland is er maar eentje in de hele stad, die loopt op woensdag en zaterdag echt ziek goed. Staat altijd een rij van +/- 25 man. Hier staat er bijna op elke straathoek wel een en koopt volgens mij niemand loempia'squote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee man. Witwaspraktijken. Zo hebben sommige coffeeshops in de buurt ook een broodjeszaak. Hoe denk je dat die vietnamees in z'n loempia karretje rondkomt?
Brood met smeltkaas en burger.quote:
Loempiaboeren verdienen sowieso wel goed. Diegene die ik ken wonen allemaal in de duurdere buurten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in Zeeland is er maar eentje in de hele stad, die loopt op woensdag en zaterdag echt ziek goed. Staat altijd een rij van +/- 25 man. Hier staat er bijna op elke straathoek wel een en koopt volgens mij niemand loempia's
Ja wat kost het nou helemaal.,. 30 cent ofzo per loempia.. En hier verkopen ze die voor 1euro each :Squote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Loempiaboeren verdienen sowieso wel goed. Diegene die ik ken wonen allemaal in de duurdere buurten.Je hebt natuurlijk ook een populair product en lage kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |