Ik las/zag het ergens. Ik zal kijken of ik een lift kan krijgen naar godvergeten emmen. Ik moet zondagochtend wel weer werken, maar als het weer zo'n pepfeest word dan moet ik maar wakker blijven en tandenknarsend mensen helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je Zaterdag naar mijn huis?We hebben 8 jarig bestaansfeestje. Met crust enz
Harddrugs is hier niet toegestaan..quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik las/zag het ergens. Ik zal kijken of ik een lift kan krijgen naar godvergeten emmen. Ik moet zondagochtend wel weer werken, maar als het weer zo'n pepfeest word dan moet ik maar wakker blijven en tandenknarsend mensen helpen.
Alcohol wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Harddrugs is hier niet toegestaan..![]()
Geen idee, waren teveel mensen die ik jaren niet gesproken had. (Boom sinds 2005 niet meer) de meeste waren al flink space toen ik binnenkwam en niet in staat een gesprek te voeren of mij recht in de ogen aankijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Sardu heb je Jordi nog gezien Zaterdag? Super hyper drukke hipster jongen met Justin Bier kapsel*nieuwsgierig*
Ja en blowen. Sterke drank eigenlijk niet maar dat doen sommige bewoners ook dus daar kunnen we niks van zeggen en doen we ook nietquote:
Oh hihi, het is meer zo'n type die je wel opvalt zonder dat je hem hebt gesprokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, waren teveel mensen die ik jaren niet gesproken had. (Boom sinds 2005 niet meer) de meeste waren al flink space toen ik binnenkwam en niet in staat een gesprek te voeren of mij recht in de ogen aankijken.
Zelfs silvia maar amper gesproken.
Hmm, ja normaal zou je zeggen van wel maar ik weet tegenwoordig de hyper ventjes wel te omzeilen. Later was er ook geen touw meer aan het hele feest vast te knopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hihi, het is meer zo'n type die je wel opvalt zonder dat je hem hebt gesprokenVooral door zijn hyper zijn
Hmm hij gebruikt geen drugsquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, ja normaal zou je zeggen van wel maar ik weet tegenwoordig de hyper ventjes wel te omzeilen. Later was er ook geen touw meer aan het hele feest vast te knopen.
Lag nog wel iemand tegen de creatieve fabriek aan te spacen en zwemmen op een puinpad. Was hij dat? Leek wel behoorlijk hyper.
Deze was verre van nuchter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij gebruikt geen drugsDus weet niet. Denk het niet
Ik was blij dat er geen karaoke was afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel zin in karaoke Zaterdag. Helemaal mijn ding
Likje van de hond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
Hooidraad , als ik een hond hier mocht had ik hem gekocht
Hij heeft mij meermaals seksueel geīntimideerd, ik kan er niet langer mee omgaan.quote:
Succes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Studeur het volgende:
nog 3 uur en de bus naar t vliegveld gaat. nog 4 halve liters bier op te zuipen de komende 3 uur en dan lekker slapen in de bus/vloogtuig.
Hihi waar kwamen ze weg uit Drenthe?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:06 schreef Studeur het volgende:
Net met 2 dikke vette dronken tokkiewijven uit drenthe op t terras gezeten. wel mee gelachenen zij maar denken dat die turken hun willen neuken maar die willen gewoon hun geld, dat begrijpen ze niet
uitgenodigd voor de tiki ofzo, de plaatselijke motorrace/zuipfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |