Ik denk dat het een ass moet voorstellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vertel...? Ik heb al zoveel vragen erover gehad van mensen die er allemaal iets anders in zagen...
U gaat door voor de wasmachine..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat het een ass moet voorstellen
Het kan maar 1 ding zijn toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine..![]()
![]()
Ik heb echt al van alles gehoord: een ijsje met 2 bolletjes, een berg... etc
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan maar 1 ding zijn toch?
Pics van je ass ter beoordeling of die ook kuswaardig is
hommoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan maar 1 ding zijn toch?
Pics van je ass ter beoordeling of die ook kuswaardig is
Een kont als een franse auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze heeft betere heupen:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slechte heupen, would not wife/10
Bitch be like 'haters gonna hate'quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze heeft betere heupen:
[ afbeelding ]
Nono er moet wel zo'n rand in zitten, kapotgeilquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bavianen zijn vet, maar bonobo's zijn vetterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon geld lenen van je pa voor wiet zoals klojo.
Hij denkt er niet eens zelf aan ook, mannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehe
Morgen weer geld, eens kijken of een dagje wietloos uit te houden isSo far so good, hoewel ik er wel van baal dat ik wijn vergeten ben op te schrijven op het boodschappen lijstje en meneer Mono slechts bier voor zichelf heeft gehaald whehe
nachtwinkel geen optie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk wat geld geleend van m'n pa geleend voor sigaretten whehe
Morgen weer geld, eens kijken of een dagje wietloos uit te houden isSo far so good, hoewel ik er wel van baal dat ik wijn vergeten ben op te schrijven op het boodschappen lijstje en meneer Mono slechts bier voor zichelf heeft gehaald whehe
Meestal wel hoor, is hij kei lief met dingetjes waar ik zelf niet aan had gedacht enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij denkt er niet eens zelf aan ook, mannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |