Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Olment het volgende:
Eigenlijk best verontrustend dat iedereen in dit topic dat kent
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shitquote:
En alsof dat nog niet genoeg was, werd er ook nog een moira2.rar gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shit
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mono en moira stuurden een zogeheten 'Moira.rar' waar allemaal gore plaatjes inzatten zoals goatse en poepseks en shit
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat was vast een tegenvaller voor de mannen met hun broek al op de enkels
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzo
Echt hé.. Dan doe je de moeite om er helemaal doorheen te gaan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook minstens één foto van een nippleslip moira verwacht ofzo
Ik hoop zondag ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat het volgende week zaterdag beter weer is
Wat? Het is hier hartstikke mooi en warm en vogels fluiten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat het volgende week zaterdag beter weer is
Waar zit jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Hola stoners
[..]
Wat? Het is hier hartstikke mooi en warm en vogels fluiten.
Hier grijs maar droog en winderig, net zoals gisterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Hola stoners
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Sardu het volgende:
Amsterdam is grijs en mistig en mehquote:
hier idemquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier grijs maar droog en winderig, net zoals gisteren
Snap ook niet dat mensen nog altijd denken dat ze daar wat te zoeken hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Amsterdam is grijs en mistig en meh
In mijn geval is mn werk wel een goeie vind ik, al hoef ik daar niet naar te zoeken tho.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mensen nog altijd denken dat ze daar wat te zoeken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |