SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
http://www.naaktstrandje.(...)s/DeHoornseplas.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Met dit weer aan de hoornseplas....
Jammah tammahquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.naaktstrandje.(...)s/DeHoornseplas.html
Wil niets met jouw hobby's te maken hebben vrind.
HAHAHAquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/songs/mango/
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/songs/mango/
Datura, wiet en peyote.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Snowballed het volgende:
Geen fruitpers hebben..
Geen tuin met frambozen, appels, en kruisbessen hebben...
Appels vind ik zelf ook echt het minst fijne fruit dat er is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Murdera het volgende:
ik weet niet.sommige appels zijn niet sappig.
soms bij kiwi's krijg ik van die nare bultjes op mn tong.
Ohja.. heel de wiet vergetenquote:
Hebbiknie.quote:
Nope. Is het plan wel maar zelf kweken ging mis. Inmiddels wel een adres waar ik het kan krijgen. Nu nog een woestijn en een paar tripsitters/stoners die mij water willen voeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand ooit mescaline/cactus gedaan trouwens?
Wil het ook echt een keer doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope. Is het plan wel maar zelf kweken ging mis. Inmiddels wel een adres waar ik het kan krijgen. Nu nog een woestijn en een paar tripsitters/stoners die mij water willen voeren.
Nu nog waterquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef OllieWilliams het volgende:
http://mars.nasa.gov/mult(...)ge=PIA16919&view=cyl
Dat karretje heeft al bewijs gevonden dat er ooit water op mars heeft gestroomd en heeft ook oa de elementen koolstof en waterstof gevonden. De kans dat er dus ooit leven op mars is geweest (in de vorm van hele, hele kleine organismen wel) is zeker aanwezig.quote:
archaeënquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat karretje heeft al bewijs gevonden dat er ooit water op mars heeft gestroomd en heeft ook oa de elementen koolstof en waterstof gevonden. De kans dat er dus ooit leven op mars is geweest (in de vorm van hele, hele kleine organismen wel) is zeker aanwezig.
Wil ik weleens proberen, ook ayahuasca wel enzquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand ooit mescaline/cactus gedaan trouwens?
dat was iets met DMT toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik weleens proberen, ook ayahuasca wel enz.
Ik heb wel eens DMT gedaan, komt van dezelfde plant als ayahuasca. Echt geniaal spulletje was datquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat ook nog op de lijst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Snowballed het volgende:
En ja ik rook ook vis...Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik zie nu pas wat je UI daadwerkelijk isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Snowballed het volgende:
Ik probeer alles wat geen verdere bewerking dan drogen nodig heeft...
Is hier ook veel te stil... ligt iedereen te ketsen ofzo..?quote:
Vertel...? Ik heb al zoveel vragen erover gehad van mensen die er allemaal iets anders in zagen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat je UI daadwerkelijk is![]()
Klopt..Denk het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is hier ook veel te stil... ligt iedereen te ketsen ofzo..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |