zo dat lijkt me kut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Grapje tok. Maar ik zit nu op mn werk
quote:
Heb het nog nooit gegeten eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Collega stuurde een filmpje door waar ze dat maken met gewoon gehakt
Wel eens gehad. Is wel lekker.quote:
Vooral dat jerky gedeelte hequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo lekker uit, maar het klinkt wel nice.
Moet ik maar een keer proberen.
Als je het moet kopen is het zo duurquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten eigenlijk
Hoe lang moet je t laten drogen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je het moet kopen is het zo duurIk snap dat ook wel als ze lappen vlees weet ik hoelang laten drogen, maar deze wil ik wel eens proberen te maken
Nouja, als je in 1 keer een enorme lading maakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je t laten drogen dan?Klinkt als veel moeite voor weinig plezier trouwens
Ja ik zat dus ook van 'wtf' maar het eindresultaat zag er goed uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
Hoe doe je dat met gehakt?het zijn toch soort van gedroogde lapjes?
Ja met lappen vlees iets van 5u in de oven oid? Weet niet precies. Dat gehaktrecept is 2x 15 min en dan nog 2x 5 min ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je t laten drogen dan?Klinkt als veel moeite voor weinig plezier trouwens
Support die shit dan ook met je local scene. Gewoon lekker met alle krakerts een broodje eten en ze kunnen gewoon blijven bestaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ah sneu. Net sinds paar maanden een nieuwe koffie/broodjeshuis in Emmen.. maar die moet nu alweer weg. Niet zo raar want er zit nooit iemand
Gvdquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja met lappen vlees iets van 5u in de oven oid? Weet niet precies. Dat gehaktrecept is 2x 15 min en dan nog 2x 5 min ofzo.
Ik moet zaterdag naar Emmen, eethoek ophalen, godver wat een eind wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ah sneu. Net sinds paar maanden een nieuwe koffie/broodjeshuis in Emmen.. maar die moet nu alweer weg. Niet zo raar want er zit nooit iemand
Ik was er laatst.. Duurde echt ziek lang voor mijn tosti klaar was en ik ging ook nog eens bijna over mijn nek na een paar happenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Support die shit dan ook met je local scene. Gewoon lekker met alle krakerts een broodje eten en ze kunnen gewoon blijven bestaan.
Ja maar zelf makenquote:
Emmen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag naar Emmen, eethoek ophalen, godver wat een eind weg
Wel wat aan de dure kant maar het is te doen binnen NL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |