quote:The song is built around a guitar hook reminiscent of spy film scores and surf music. It has a twelve bar blues progression, using only three chords until the coda.
pipster +1quote:
Is het proberen meer dan waard!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef Mark het volgende:
Dat doe ik al nietmaar die draaide dat net. Heb zelf die serie nooit gevolgd
Volgens mij kwam dat al langs in de AKQ
Goeie serie jaquote:
Ik ga voor Six Feet Under.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Goeie serie jaSopranos en The Wire zijn in mijn ogen 2 van de beste tv series ooit gemaakt.
Die heb ik nog niet gezien...En dan vergeet ik ook Twin Peaks gewoonquote:
Deadwood heb ik ook goeie verhalen over gehoord. The Wire moet ik alleen nog seizoen 5 maar dat is ook niet een serie die je er in een weekend doorheen jast vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef pipster het volgende:
Allemaal goede series, al ben ik bij The Wire pas bij seizoen 2, maar wel erg goed. Deadwood vond ik ook erg tof.
Oh, de George Baker Selectionquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
Wilde gok: Urge Overkill ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
quote:Holy Godiva, I'm a survivor
Feeling like DeNiro in Taxi Driver
With Jodie Foster, and Harvey Keitel
Looks like I'm walkin through a livin Hell
bartrid + 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef bartrid het volgende:
Helmet en House of Pain - just another victim
quote:A similar concept was previously implemented on the rock/hip-hop fused Judgment Night soundtrack. The album debuted at #7 on the U.S. Billboard 200 and stayed in the chart for 25 weeks. The album is certified Gold for selling over 500,000 copies in America
Berkery +1quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Berkery het volgende:
Tito & Tarantula?
Had mijn vriendin een tijd lang als ringtone
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef bartrid het volgende:
Dat blijft een vette soundtrack, maar ik heb nog steeds de film niet gezien
Waar gaat dit over?
[..]
Nee daar gaat het niet overquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.
Mark +1quote:
Man of Constant Sorrowquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Mark het volgende:
Die staan allebei in mijn kast, dus het leek me een logische gok (al draai ik vooral die Judgment Night)
Welk nummer?
I've seen trouble all my day.
I bid farewell to old Kentucky
The place where I was born and raised.
The place where he was born and raised
For six long years I've been in trouble
No pleasures here on earth I found
For in this world I'm bound to ramble
I have no friends to help me now.
He has no friends to help him now
Uiteraard.quote:
Het ergste is: ik kende de Kraak & Smaak versie eerderquote:
quote:
Neen. Niet te cryptisch denken, dit zijn lyrics uit 1970/1971 die in 2005 nog eens gerecycled zijn.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef methodmich het volgende:
Lastig. Ik dacht Kaal Of Kammen van Extince, maar dat zal dan ook niet juist zijn.
Ook niet. Misschien heb ik het te moeilijk gemaaktquote:
quote:
quote:In Nederland zijn er 1770 (waarvan 1200 vrouwen) beoefenaars. Van huiskamer tot concertzaal,is overal te horen, in verschillende formaties van òf mannen òf vrouwen maar altijd vierstemmig, bestaande uit tenor, lead, bariton en bas.
Bingoquote:
Tuurlijk. Koor uit mijn woonplaats werd nog 2e bij de eerste editie.quote:
Ghehe, Noobie zei Tito.quote:
Is dat die naam waar je niet op kon komen toen je met ons meedeed met de Nationale?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat die naam waar je niet op kon komen toen je met ons meedeed met de Nationale?
tie-tie-tie-tie-tie
quote:
What would JESUS do?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Mark het volgende:
Verkeerde beginletter. In Southpark vroegen ze zich af wat zijn naamgenoot zou doen
Als je alle namen van One Direction had gevraagd had ik mijn dochter kunnen inschakelen. Maar ik zou de backstreet boys nog niet herkennen als ik er overheen reed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Mark het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de meest obscure vragen binnengekopt worden en men hier de grootste moeite mee heeft
Hint goed opgepaktquote:
Brian Warnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Mark het volgende:
Mag ik 10 nummers met uitvoerende(n) met daarin het woord sexy?
Madmaster +1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Right Said Fred - I'm Too Sexy
LMFAO - Sexy And I Know It
Shaggy - Hey Sexy Lady
Sugababes - Get Sexy
Die Antwoord - Hey Sexy!
Hot Chocolate - Sexy Thing
Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy
Whigfield - Sexy Eyes
Stray Cats - Sexy & 17
Prince - Sexy Motherfucker
okquote:
cafca + 1quote:
MadMaster +1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef MadMaster het volgende:
Zonder peuk, bril en hoed bijna onherkenbaar, maar ik heb deze foto eerder gezien: Slash...
The Killers - Hot Fussquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk album, van wie?
JWAFOM
MB
SLYMI
STM
ATTTID
AYAS
OT
CYM
BMN
MS
EWBA
robdriessen + 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door robdriessen op 21-06-2013 16:49:47 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik ook niet, maar er zijn vast wel kenners die dat wel doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:57 schreef bartrid het volgende:
Spoiler bekeken, had ze aan de namen niet herkend..
Nee! Ik ook niet.quote:
cafca +1quote:
Welk genre?quote:is a popular musical genre that draws its inspiration from 1960s British and American pop and rock music. It typically incorporates a combination of musical devices such as strong melodies, clear vocals and crisp vocal harmonies, economical arrangements and prominent guitar riffs. Instrumental solos are usually kept to a minimum, and blues elements are largely downplayed. Recordings tend to display production values that lean toward compression and a forceful drum beat. Instruments usually include one or more electric guitars, an electric bass guitar, a drum kit and sometimes electric keyboards or synthesizers. While its cultural impact has waxed and waned over the decades,
is among rock's most enduring subgenres.
quote:;? was an American alternative country music group based in Denver, Colorado. Their music often invoked religious imagery dealing with conflict, redemption, punishment, and guilt through the lyrics and the heavy use of traditional bluegrass, gospel, and Appalachian instrumentation cross-bred with rock.
Gecontroleerd en goedgekeurd. Knal die volgende vraag er maar alvast inquote:
WeezerButler + 1quote:
quote:
wat van wie?quote:Nothin' for us in Belfast
The Pound so old it's a pity
OK, there's the Trident in Bangors
Then walk back to the city
We ain't got nothin' but they don't really care
They don't even know you know
They just want money
They can take it or leave it
What we need is...
Klassiekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef methodmich het volgende:
Hee, weer Stiff Little Fingers. Weet alleen de titel niet.
Hardwell (geen ideequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eerste punt van 2013
Wie dit?
[ afbeelding ]
quote:
Oh hij... hmmz nee kom er niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
gecheckt enquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef WickedTunes het volgende:
Het is toch niet Job van "de Bus" met 'Jij bent de zon, jij bent de zee'?
Gecheckt enquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
gecheckt en![]()
Nog nooit van gehoord trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
De derde is ook recenter. Maar die was vroeger in sportieve kringen al bekend onder z'n eigen naam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die eerste twee weet ik wel maar die derde heb ik nog nooit van gehoord.
iggyinthehouse weet waar Kraan nu is. +1quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef iggyinthehouse het volgende:
Extince, Brainpower en Kraantje Pappie
Pech gehad.quote:
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef WickedTunes het volgende:
Moeten de antwoorden met de vorige vraag te maken hebben?
Gelukkig, want dat is in dit geval niet zoquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Is het antwoord op de vraag soms Zombie van The Cranberries?
quote:
prima. Misschien wordt ie nog ingekopt. Ik ben in de war met een andere bierreclame denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu filmpje pakken en slapen. Is het goed als ik morgenochtend (evt.) nieuwe vraag post?
Het was inderdaad even wachten tot triphop-fanaat, Rob, hem inkopte...quote:
Geef mij het origineel maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Het was inderdaad even wachten tot triphop-fanaat, Rob, hem inkopte...![]()
robdriessen +1
Het betrof een commercial voor Brand Bier uit 1999![]()
En dit is die verrukkelijke remix van Portishead:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
The Verve - Bittersweet Symphony
Ik vond vooral de videoclip van Be Thankful for What You've Got bijzonder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef robdriessen het volgende:
De triphoppers van Massive Attack zijn naast hun muziek ook bekend vanwege een aantal bijzondere videoclips. "Unfinished Sympathy" is bijvoorbeeld een clip dit bestaat uit één lang shot.
En dat was 'm inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
The Verve - Bittersweet Symphony
En Teardrop was creepy en mooi tegelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond vooral de videoclip van Be Thankful for What You've Got bijzonder.
Zeker wel, met die zingende foetusquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En Teardrop was creepy en mooi tegelijk.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Blogman het volgende:
Volgens mij is hij vorig jaar nog in NL geweest. Hammondorgel, is het niet?
quote:
In dat geval vind ik het wel een goeie line-up voor Zeke.quote:Ik vind het wel een naam voor een motorcoureur
quote:The band's name came from an inside joke about a Weather Report album where they referred to each other as "This" or "
That", and eventually selected "
![]()
"
Bill Withers - Grandma's Handsquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:12 schreef lubje25 het volgende:
In No diggity van Blackstreet zit een sample van een grote soulzanger. Wie is die zanger en welk nummer wordt gesampled?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |