quote:The song is built around a guitar hook reminiscent of spy film scores and surf music. It has a twelve bar blues progression, using only three chords until the coda.
pipster +1quote:
Is het proberen meer dan waard!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef Mark het volgende:
Dat doe ik al nietmaar die draaide dat net. Heb zelf die serie nooit gevolgd
Volgens mij kwam dat al langs in de AKQ
Goeie serie jaquote:
Ik ga voor Six Feet Under.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Goeie serie jaSopranos en The Wire zijn in mijn ogen 2 van de beste tv series ooit gemaakt.
Die heb ik nog niet gezien...En dan vergeet ik ook Twin Peaks gewoonquote:
Deadwood heb ik ook goeie verhalen over gehoord. The Wire moet ik alleen nog seizoen 5 maar dat is ook niet een serie die je er in een weekend doorheen jast vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef pipster het volgende:
Allemaal goede series, al ben ik bij The Wire pas bij seizoen 2, maar wel erg goed. Deadwood vond ik ook erg tof.
Oh, de George Baker Selectionquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
Wilde gok: Urge Overkill ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
quote:Holy Godiva, I'm a survivor
Feeling like DeNiro in Taxi Driver
With Jodie Foster, and Harvey Keitel
Looks like I'm walkin through a livin Hell
bartrid + 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef bartrid het volgende:
Helmet en House of Pain - just another victim
quote:A similar concept was previously implemented on the rock/hip-hop fused Judgment Night soundtrack. The album debuted at #7 on the U.S. Billboard 200 and stayed in the chart for 25 weeks. The album is certified Gold for selling over 500,000 copies in America
Berkery +1quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Berkery het volgende:
Tito & Tarantula?
Had mijn vriendin een tijd lang als ringtone
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef bartrid het volgende:
Dat blijft een vette soundtrack, maar ik heb nog steeds de film niet gezien
Waar gaat dit over?
[..]
Nee daar gaat het niet overquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.
Mark +1quote:
Man of Constant Sorrowquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Mark het volgende:
Die staan allebei in mijn kast, dus het leek me een logische gok (al draai ik vooral die Judgment Night)
Welk nummer?
I've seen trouble all my day.
I bid farewell to old Kentucky
The place where I was born and raised.
The place where he was born and raised
For six long years I've been in trouble
No pleasures here on earth I found
For in this world I'm bound to ramble
I have no friends to help me now.
He has no friends to help him now
Forum Opties | |
---|---|