quote:The song is built around a guitar hook reminiscent of spy film scores and surf music. It has a twelve bar blues progression, using only three chords until the coda.
pipster +1quote:
Is het proberen meer dan waard!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef Mark het volgende:
Dat doe ik al nietmaar die draaide dat net. Heb zelf die serie nooit gevolgd
Volgens mij kwam dat al langs in de AKQ
Goeie serie jaquote:
Ik ga voor Six Feet Under.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Goeie serie jaSopranos en The Wire zijn in mijn ogen 2 van de beste tv series ooit gemaakt.
Die heb ik nog niet gezien...En dan vergeet ik ook Twin Peaks gewoonquote:
Deadwood heb ik ook goeie verhalen over gehoord. The Wire moet ik alleen nog seizoen 5 maar dat is ook niet een serie die je er in een weekend doorheen jast vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef pipster het volgende:
Allemaal goede series, al ben ik bij The Wire pas bij seizoen 2, maar wel erg goed. Deadwood vond ik ook erg tof.
Oh, de George Baker Selectionquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
Wilde gok: Urge Overkill ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Burnett het volgende:
Allemaal uitstekende series, The Wire daar ga ik binnenkort mee aanvangen.
On topic, bekend van 'een' Tarantino-film.
quote:Holy Godiva, I'm a survivor
Feeling like DeNiro in Taxi Driver
With Jodie Foster, and Harvey Keitel
Looks like I'm walkin through a livin Hell
bartrid + 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef bartrid het volgende:
Helmet en House of Pain - just another victim
quote:A similar concept was previously implemented on the rock/hip-hop fused Judgment Night soundtrack. The album debuted at #7 on the U.S. Billboard 200 and stayed in the chart for 25 weeks. The album is certified Gold for selling over 500,000 copies in America
Berkery +1quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Berkery het volgende:
Tito & Tarantula?
Had mijn vriendin een tijd lang als ringtone
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef bartrid het volgende:
Dat blijft een vette soundtrack, maar ik heb nog steeds de film niet gezien
Waar gaat dit over?
[..]
Nee daar gaat het niet overquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat Jay-Z en Linkin Park mashup project. Hoe heet het ook alweer. Demolition Derby of Day of iets in die geest.
Mark +1quote:
Man of Constant Sorrowquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Mark het volgende:
Die staan allebei in mijn kast, dus het leek me een logische gok (al draai ik vooral die Judgment Night)
Welk nummer?
I've seen trouble all my day.
I bid farewell to old Kentucky
The place where I was born and raised.
The place where he was born and raised
For six long years I've been in trouble
No pleasures here on earth I found
For in this world I'm bound to ramble
I have no friends to help me now.
He has no friends to help him now
Uiteraard.quote:
Het ergste is: ik kende de Kraak & Smaak versie eerderquote:
quote:
Neen. Niet te cryptisch denken, dit zijn lyrics uit 1970/1971 die in 2005 nog eens gerecycled zijn.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef methodmich het volgende:
Lastig. Ik dacht Kaal Of Kammen van Extince, maar dat zal dan ook niet juist zijn.
Ook niet. Misschien heb ik het te moeilijk gemaaktquote:
quote:
quote:In Nederland zijn er 1770 (waarvan 1200 vrouwen) beoefenaars. Van huiskamer tot concertzaal,is overal te horen, in verschillende formaties van òf mannen òf vrouwen maar altijd vierstemmig, bestaande uit tenor, lead, bariton en bas.
Bingoquote:
Tuurlijk. Koor uit mijn woonplaats werd nog 2e bij de eerste editie.quote:
Ghehe, Noobie zei Tito.quote:
Is dat die naam waar je niet op kon komen toen je met ons meedeed met de Nationale?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat die naam waar je niet op kon komen toen je met ons meedeed met de Nationale?
tie-tie-tie-tie-tie
quote:
What would JESUS do?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Mark het volgende:
Verkeerde beginletter. In Southpark vroegen ze zich af wat zijn naamgenoot zou doen
Als je alle namen van One Direction had gevraagd had ik mijn dochter kunnen inschakelen. Maar ik zou de backstreet boys nog niet herkennen als ik er overheen reed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Mark het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de meest obscure vragen binnengekopt worden en men hier de grootste moeite mee heeft
Hint goed opgepaktquote:
Brian Warnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |