vrouwelijke DJ van Studio Brusselquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Lisa Smolders gaat weg bij Stubru
Wie?
Elizaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Dus Disclosure ft Eliza Doolittle heeft deze week de MH... maar Eliza heeft zélf deze week toevallig ook weer eens een nieuwe single uitgebracht. Ook een lekker zomers plaatje.
Eliza en Disclosure is toch beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Dus Disclosure ft Eliza Doolittle heeft deze week de MH... maar Eliza heeft zélf deze week toevallig ook weer eens een nieuwe single uitgebracht. Ook een lekker zomers plaatje.
Maar wel een tof verhaalquote:
Zou Atze niet kunnen draaien bij 3?quote:
Tussen 4 en 6 wel ja, luistert er toch niemand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Atze niet kunnen draaien bij 3?
Hij zou wel goeie muziek draaien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6 wel ja, luistert er toch niemand.
quote:
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.quote:
Sorry AtzeStrootgod, maar ik vind ze tofjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.
Ik denk dus dat ik het toch met een 4,5 moet beoordelen.
Op pinkpop 2009 was het het beste optreden... maar daarna is er iets onverklaarbaars gebeurd, 2011 was zó slecht.. en dat 2e album ook om te janken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry AtzeStrootgod, maar ik vind ze tofjes.
GrGr
Roos mot blijven!quote:
Ik blijf er om lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.
Ik denk dus dat ik het toch met een 4,5 moet beoordelen.
Airco staat niet aan, het valt qua warmte reuze mee hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam ff langs om iedereen welterusten te wensen in hun veel te hete slaapkamer! Behalve Mint dan, want die heeft airco.
Ik kruip gewoon lekker onder mijn dekbedje in deze warmte![]()
Droom lekker
Truste Muis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam ff langs om iedereen welterusten te wensen in hun veel te hete slaapkamer! Behalve Mint dan, want die heeft airco.
Ik kruip gewoon lekker onder mijn dekbedje in deze warmte![]()
Droom lekker
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!quote:
Die hebben toch wel toffere dingen gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!
ze hebben toffe dingen gedaan, maar De formule vind ik zeker niet minder tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Die hebben toch wel toffere dingen gedaan.
ik gaat ze live zien op de verjaardag van Sinterklaas!quote:
Tof!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben toffe dingen gedaan, maar De formule vind ik zeker niet minder tof
[..]
ik gaat ze live zien op de verjaardag van Sinterklaas!
ik heb niet eens vriendenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik zou best wel eens naar de Jeugd willen, maar niemand van mijn vrienden vind dat toffe muziek
Cool! Maar ik ben zo'n ongelooflijke schijtharrie dat ik toch maar niet alleen ga. Stom, ik weet het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens vriendenik ga gewoon lekker alleen
De teller voor dit jaar staat vorlopig op een stuk of 15 en bij 3 of 4 heb ik gezelschap, 2x broertje, 2x collega
ik heb heel lang niet naar concerten gedurfd ivm drukte enzo....eerste concert was Presidents of the USA toen ik 23 was.....probeer ik nu een beetje halen....nadeel is dat ik in Leeuwarden woon, voordeel is dat er dit jaar best veel goeds deze kant op komt. en mijn ouders wonen bij Nijmegen dus die hoek is ook wel te doen, desnoods sleep ik broertje mee als ik vervoer nodig heb. Moet wel zeggen dat ik niet heel vaak naar grote concerten ga, dit jaar alleen Muse en Editors, maar liever in zaaltjes als Vera en Oosterpoort te vinden ben. en als Romein in Leeuwarden nu eens wat grotere namen binnenhaalt ben ik daar ook vaker te vinden; dat is praktisch om de hoek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Cool! Maar ik ben zo'n ongelooflijke schijtharrie dat ik toch maar niet alleen ga. Stom, ik weet het.
oh, dat werd gedraaid? vond het wel mooi, maar niet mooi genoegquote:
Hier in Rotterdam hebben we het nadeel dat er zo weinig poppodia zijn, eigenlijk alleen Rotown, Off Corso, Ahoy en verder veel cafe's waar bandjes spelen. En Rotown staat nu niet echt bekend om zijn grote capaciteit (iets van 250 man geloof ik) en Corso is een klotezaal dus dan staan de bands ook niet echt te springen om hier te komen optreden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb heel lang niet naar concerten gedurfd ivm drukte enzo....eerste concert was Presidents of the USA toen ik 23 was.....probeer ik nu een beetje halen....nadeel is dat ik in Leeuwarden woon, voordeel is dat er dit jaar best veel goeds deze kant op komt. en mijn ouders wonen bij Nijmegen dus die hoek is ook wel te doen, desnoods sleep ik broertje mee als ik vervoer nodig heb. Moet wel zeggen dat ik niet heel vaak naar grote concerten ga, dit jaar alleen Muse en Editors, maar liever in zaaltjes als Vera en Oosterpoort te vinden ben. en als Romein in Leeuwarden nu eens wat grotere namen binnenhaalt ben ik daar ook vaker te vinden; dat is praktisch om de hoek.
Ik blijf het bijna altijd fijn vindenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat werd gedraaid? vond het wel mooi, maar niet mooi genoeg
nu je het zegt....A'dam heeft Paradiso en Melkweg, Utrecht Tivoli, Den Haag 't Paard. In Brabant kun je naar 013, Mezz en Effenaar. Nijmegen heeft Doornroosje, Zwolle Hedon, Groningen Oosterpoort en Vera en in Leeuwarden doen ze hun best met Romein. En dat is maar een dwarsdoorsnede, maar voor zover ik weet heeft Limburg niet veel, Zeeland niet, Drenthe niet en Flevoland ook niet. Arnhem heeft Luxor Live, maar dat is ook niet echt geweldig...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam hebben we het nadeel dat er zo weinig poppodia zijn, eigenlijk alleen Rotown, Off Corso, Ahoy en verder veel cafe's waar bandjes spelen. En Rotown staat nu niet echt bekend om zijn grote capaciteit (iets van 250 man geloof ik) en Corso is een klotezaal dus dan staan de bands ook niet echt te springen om hier te komen optreden.
Ze wilden hier in Rotterdam een tijdje terug bij het Stadsinitatief een poging doen voor een extra poppodium in de stad, maar men gaat liever 3 maanden per jaar schaatsenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu je het zegt....A'dam heeft Paradiso en Melkweg, Utrecht Tivoli, Den Haag 't Paard. In Brabant kun je naar 013, Mezz en Effenaar. Nijmegen heeft Doornroosje, Zwolle Hedon, Groningen Oosterpoort en Vera en in Leeuwarden doen ze hun best met Romein. En dat is maar een dwarsdoorsnede, maar voor zover ik weet heeft Limburg niet veel, Zeeland niet, Drenthe niet en Flevoland ook niet. Arnhem heeft Luxor Live, maar dat is ook niet echt geweldig...
Baroeg is een hardrock-holquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu je het zegt....A'dam heeft Paradiso en Melkweg, Utrecht Tivoli, Den Haag 't Paard. In Brabant kun je naar 013, Mezz en Effenaar. Nijmegen heeft Doornroosje, Zwolle Hedon, Groningen Oosterpoort en Vera en in Leeuwarden doen ze hun best met Romein. En dat is maar een dwarsdoorsnede, maar voor zover ik weet heeft Limburg niet veel, Zeeland niet, Drenthe niet en Flevoland ook niet. Arnhem heeft Luxor Live, maar dat is ook niet echt geweldig...
edit: een lijstje met de NL poppodia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernpodium . rotterdam heeft dus Baroeg als kernpodium
Truste Pinoquote:
ik zit ff de agenda van Baroeg te bekijken en ja....dat is idd wel een behoorlijk bak metal. de band die er vanavond stond (Betweeen the Buried and Me) zag ik afgelopen zondag in Sneek. tyfushard. hou ik vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze wilden hier in Rotterdam een tijdje terug bij het Stadsinitatief een poging doen voor een extra poppodium in de stad, maar men gaat liever 3 maanden per jaar schaatsen
trusten popjequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. slaap lekker poppekontjes van me
Welterustenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. slaap lekker poppekontjes van me
Slaap lekker en geniet van je weekend!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
Slapen.
Truste allemaal, lief zijn voor elkaar enzoTot zondag
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dago heeft sc zijn account gehacked
trusten!
Kan iemand nou even uitleggen wat dat schijtdakje betekent?quote:
Ik kwam uit de kroeg/van het terras rollenquote:
Voordeel is ook dat Blurred Lines echt maar 2 akkoorden heeft ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde als met Gotye en I Follow Rovers volgens mij, iedereen gaat dat coveren
En 4 mee eenzen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat Blurred Lines echt maar 2 akkoorden heeft ofzo
Ik ken heel die serie (lees: nog nooit gezien) niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:26 schreef Bronson het volgende:
Tony.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutzooi dat hij overleden is.
Alsjeblieft, gaat het zien. Echt, één van de beste series die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken heel die serie (lees: nog nooit gezien) niet.
Nee johquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
'Geen giftige stoffen vrijgekomen'Natuurlijk komen er giftige stoffen vrij bij een brand.
Idd ja. Altijd 'mooi' dat soort berichten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
'Geen giftige stoffen vrijgekomen'Natuurlijk komen er giftige stoffen vrij bij een brand.
ROEL!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Altijd 'mooi' dat soort berichten.
ouchquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mobypicture.co(...)/15502730/sizes/full
Nominatie voor fail van de week.
Vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Fan van de stem van Brandon Flowers
Ik kan het me niet voorstellen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef Lamabal het volgende:
Wat een kneus domien.
Eerst zegt hij dat die plaat van john mayer niks aan vond.
En nu:
WAT EEN PLAAT!!11!!!
Domien is een faler.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef Lamabal het volgende:
Wat een kneus domien.
Eerst zegt hij dat die plaat van john mayer niks aan vond.
En nu:
WAT EEN PLAAT!!11!!!
naaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd fijn als je met een bepaald jurkje in de zon hebt gezeten en je trekt een ander jurkje aan wat meer bloot laat zien, heb je van die witte stukken.
Dat wordt 3 weken lang bloot in de zon liggen.
ik snapte hem niet. Maar dat zal wel weer te maken hebben met het feit dat ik niets van auto's snap.quote:
"To hotwire a car"... gewoon de sleutel/het slot omzeilen is datquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik snapte hem niet. Maar dat zal wel weer te maken hebben met het feit dat ik niets van auto's snap.
ah. Het kwartje van hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"To hotwire a car"... gewoon de sleutel/het slot omzeilen is dat
Dat zijn three lof.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ouch
One Lof blijf ik wel een mooie plaat vinden van U2
[ afbeelding ]
Atzegod is ook geen fan van Domien.quote:
Vertek iets nieuws...quote:
Datquote:
quote:
Mmmmmmsplutquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet mee hoor, aan dat triootje
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Godkolere gisteren behoorlijk pittig gegeten, mijn anus gloeit nu nog na!!
Ff blussen SC!
Nou die van wolfje was niet zo flauw begreep ik, die was aardig pittigquote:
mn huisgenoot kwam net binnen tijdens het fappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Godkolere gisteren behoorlijk pittig gegeten, mijn anus gloeit nu nog na!!
Ff blussen SC!
Gezonder vreten doet het trucjequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou die van wolfje was niet zo flauw begreep ik, die was aardig pittig
Mwah, pittig eten is niet per definitie slechtquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mn huisgenoot kwam net binnen tijdens het fappen
Dan ook niet klagen als er een vuurtje uit je reet komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, pittig eten is niet per definitie slecht
Wel KLB lezen he?quote:
Nee ik hou niet zo van al dat geklaagquote:
Ligt thuis voor mij klaar in de koelkastquote:
Maak me gekquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ligt thuis voor mij klaar in de koelkast
Da's niet de regen die je ruikt hoorquote:
Wil je de pret niet bederven!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet de regen die je ruikt hoordat zijn stofdeeltjes in de lucht...
Zo ben ik, sorryquote:
Onweer kan je ook ruiken, ozonquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet de regen die je ruikt hoordat zijn stofdeeltjes in de lucht...
Kloptquote:
Junk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Lekker is dat, ik hang ook altijd met m'n neus boven de printer
quote:
Kloptquote:
Of tanken, prrrrquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Kloptik kan niet wacht tot ik m'n fietsband weer eens lek rij
Ook zoiets jaquote:
Staat gewoon iemand tegen je aan te pissenquote:
Kan niet. Want ik stond toch echt in mijn eentje op het balkon. En God of Engelen piesen niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat gewoon iemand tegen je aan te pissen
Vind het tot nu toe tegenvallen. Maarja ik zit er ook weer net buiten het rampgebied.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-06-2013 om 16:16:06Mijn vader gaat met pensioen — dat vind ik nogal wat. Ik vier daarom een feestje in Almelo, @Domien presenteert vanavond @metmichiel! #3FM reageer retweet
Ik hoop dat ze zandzakken hebben ingeslagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-06-2013 om 16:16:06Mijn vader gaat met pensioen — dat vind ik nogal wat. Ik vier daarom een feestje in Almelo, @Domien presenteert vanavond @metmichiel! #3FM reageer retweet
Daphne Bunskoekquote:
Heel veel 's nachts idd, en vooral bij C&Squote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef alors het volgende:
Ohja Fuck You, maar zo weinig gedraaideven downloaden, was het bijna vergeten.
Zolang het door het mondje gaat is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef Againzender het volgende:
niet goed voor de evolutie dat zo'n domme doos sperma krijgt
Do heeft ook sperma binnengekregen, alleen op een ander plekje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Dommer dan Amber kan blijkbaar toch nog; zometeen met Do bellen.
Is ze nog steeds kettingroker nu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:18 schreef alors het volgende:
[..]
Do heeft ook sperma binnengekregen, alleen op een ander plekje.
Er circuleert een gifje van SR waarop ze staat te paffen, maakt haar dat gelijk een kettingroker?quote:
Ze zegt het zelf in een interviewtjequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Er circuleert een gifje van SR waarop ze staat te paffen, maakt haar dat gelijk een kettingroker?
Oh, oké. Dat wist ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zegt het zelf in een interviewtjeIk rook veel en drink drankjes ;P
Maar ik zit maar te garpen verder xoxo
ik kwam net een twitteraccount van B-Brave tegen. het lijkt op een NL-tegenhanger van One direction. soort Main Street maar net wat ouder volgens mij.quote:
Ah, weer zo'n boybandje dus...quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam net een twitteraccount van B-Brave tegen. het lijkt op een NL-tegenhanger van One direction. soort Main Street maar net wat ouder volgens mij.
Dat geloof ik graag ja!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.55u aankomst pas. Dat wordt een latertje vannacht
Minthyquote:
Geweldige nieuwe plaatquote:
Frans Timmermans heeft een prima muzieksmaak inderdaad, komt regelmatig met verrassende Youtube-linkjes op zijn FB-pagina.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Minthy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frans Timmermans kiest The National![]()
![]()
Hij zou `t zomaar doen denk ik. Volgens mij heeft ie er zelf niet zoveel problemen meequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof hij het echt overwogen heeft.
Geniale plaatquote:
Twee dagen terug al geluisterd op joeptjoepquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys "die net binnen is"![]()
Gisteren al een paar keer gehoord op Stu Brubazen plaat trouwens, net als deze van QOTSA
Volgens mij welquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
De naam van de schrijver van deze review
Ik ben het niet! http://www.telegraaf.nl/d(...)t_of_Us__PS3___.html
Ik zal nooit spreken van een "retespannende gameplay ervaring"quote:
Spande jouw reet zich maar eens, dan hoefde je ook niet zo vaak naar de wc op een dagquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal nooit spreken van een "retespannende gameplay ervaring"
Ik was in de veronderstelling dat je naar het dorp in Drenthe was geweest... Vond het al zo vaag dat ze daar optradenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Net Mister and Mississippi gezien hier in Den Helder, leuk bandje! Met Helderse gitarist, dus het moest wel goed zijn.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee dagen terug al geluisterd op joeptjoep
HEEEY IM GOING TO IBIZA!quote:
Je hebt gelijk denk ik:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij zou `t zomaar doen denk ik. Volgens mij heeft ie er zelf niet zoveel problemen mee
Een beetje veel vlees als je erop kliktquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik:
[ afbeelding ]
Dit ziet er best wel vies uit eigenlijk. http://humanrightstattoo.org
Incluis tepel & bilnaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Een beetje veel vlees als je erop klikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |